Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Så er der billige billetter med SQ ....!!!
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 22/02-2012 15:07
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
3.535,- inklusiv skatter og afgifter til Singapore, Hong Kong, Kuala Lumpur, Penang, Langkawi, Kota Kinabalu, Kuching, Bangkok, Chiang Mai, Phuket, Koh Samui Salgsperiode 24/2 - 16/3 Afrejse 6/3 - 23/3 & 1/4 - 12/6 fra fredag den 24feb på: http://www.singap...ution=e3s1 Redigeret af pdrhan d. 22/02-2012 15:33 Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 24/02-2012 12:37
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Skynd jer hvis i skal billigt afsted!!
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 24/02-2012 12:59
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
Det var sku billigt......håber alt vel ....... |
|
|
|
| OleOrm |
Lagt på d. 24/02-2012 15:37
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 127 |
godt tip |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 24/02-2012 15:54
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Ja det er godt nok billigt og ville gerne flyve med Singapore. Jeg har det bare lidt sådan, at jeg synes det er irirterende at skulle flyve et par timer mere, for så at vende snuden næsten direkte tilbage, mod hvor jeg kom fra. Lidt på samme måde som jeg synes det er irriterende at flyve via London og så flyve nærmest tilbage over Danmark for at komme til BKK. Men jeg har ikke prøvet det, så det er måske ikke så slem en følelse med Singapore. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| OleOrm |
Lagt på d. 24/02-2012 18:16
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 127 |
Jeg kan spare 1000 kr i forhold til direkte med Thai, men så får jeg også længere flyvetid og 5 timers transittid, så er i syv sind![]() |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 24/02-2012 19:19
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
OleOrm skrev: Jeg kan spare 1000 kr i forhold til direkte med Thai, men så får jeg også længere flyvetid og 5 timers transittid, så er i syv sind ![]() Spørgsmålet er vel mere, om man gider sidde i de gamle maskiner, samt med fælles skærm? Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 24/02-2012 20:24
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
OleOrm skrev: Jeg kan spare 1000 kr i forhold til direkte med Thai, men så får jeg også længere flyvetid og 5 timers transittid, så er i syv sind ![]() 5 Timers transit koster nemt 500 kr, så for os er det hurtigst og billigst fly direkte,vi har en gang prøvet finnair, kostet så flere tusind kr i lufthavnen ![]() ![]() |
|
|
|
| nielsenleon |
Lagt på d. 24/02-2012 21:33
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 25 |
Her er også billige billetter: http://www.starto...-Thailand/ |
|
|
|
| Unggoy |
Lagt på d. 25/02-2012 01:30
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 50 |
Lufthavnen i Singapore er dog super at vente i. Bla. område med liggestole; biograf; og har man 4-5 timer kan man hoppe på en gratis sightseeing bus... |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 25/02-2012 01:55
|
Robert Kronberg skrev: Spørgsmålet er vel mere, om man gider sidde i de gamle maskiner, samt med fælles skærm? Hilsen, Robert Ah what Robert, spørgsmålet er vel om man gider bruge 15-20 timer, eller mere med stopover, for at kunne se 200 film, som man alligevel ikke får set, end at rejse direkte på 10-11 timer. ![]() En god bog, et par gamle aviser eller Newsweek kan gøre underværker.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 25/02-2012 04:36
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 543 |
natty skrev: Robert Kronberg skrev: Spørgsmålet er vel mere, om man gider sidde i de gamle maskiner, samt med fælles skærm? Hilsen, Robert Ah what Robert, spørgsmålet er vel om man gider bruge 15-20 timer, eller mere med stopover, for at kunne se 200 film, som man alligevel ikke får set, end at rejse direkte på 10-11 timer. ![]() En god bog, et par gamle aviser eller Newsweek kan gøre underværker. ![]() Eller som vi er så mange andre der gør, slug en sovepille efter maden og godnat. Du vågner frisk og udhvilet op i Bangkok! K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 25/02-2012 05:02
|
okay efter Newsweek glemte jeg sovepillen.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 25/02-2012 07:30
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
keniko skrev: natty skrev: Robert Kronberg skrev: Spørgsmålet er vel mere, om man gider sidde i de gamle maskiner, samt med fælles skærm? Hilsen, Robert Ah what Robert, spørgsmålet er vel om man gider bruge 15-20 timer, eller mere med stopover, for at kunne se 200 film, som man alligevel ikke får set, end at rejse direkte på 10-11 timer. ![]() En god bog, et par gamle aviser eller Newsweek kan gøre underværker. ![]() Eller som vi er så mange andre der gør, slug en sovepille efter maden og godnat. Du vågner frisk og udhvilet op i Bangkok! K. Pas på med sovepiller på flyveturen Kan selv anbefale kompressions sokker. Bruger dem og der er mærkbar forskel. http://www.rejsel...ld-paa-fly Michael B Kristensen
|
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 25/02-2012 07:34
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Changi Lufthavn i Singapore er ikke det vaerste sted at vente. |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 25/02-2012 10:53
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
kylling skrev: 5 Timers transit koster nemt 500 kr, så for os er det hurtigst og billigst fly direkte,vi har en gang prøvet finnair, kostet så flere tusind kr i lufthavnen ![]() ![]() Ville sikkert være blevet billigere hvis I drak Coka Cola istedet for Smirnoff ![]() . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 25/02-2012 12:43
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
kylling skrev: OleOrm skrev: Jeg kan spare 1000 kr i forhold til direkte med Thai, men så får jeg også længere flyvetid og 5 timers transittid, så er i syv sind ![]() 5 Timers transit koster nemt 500 kr, så for os er det hurtigst og billigst fly direkte,vi har en gang prøvet finnair, kostet så flere tusind kr i lufthavnen ![]() ![]() Man skal være utrolig dygtig, hvis man skal bruge flere tusinde kr. i Helsinki (kylling) |
|
|
|
|
Lagt på d. 25/02-2012 14:49
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
har lige været i transit i helsingfors airport-brugte ikke en rød øre! |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 26/02-2012 11:14
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
girobank skrev: har lige været i transit i helsingfors airport-brugte ikke en rød øre! Nok fordi du har været ansat 36 år i en "Spare-kasse" , undskyld jeg mente Bank. ![]() OK, man bestemmer selv hvor meget man ville spandere for at få den lange ventid til at gå. (og 30 kr nogle steder bare for en flaske vand , så måske heller en Vodka til 40 ). . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
|
Lagt på d. 26/02-2012 14:49
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
indlæg 19 fra yao. sikken gang vrøvl, du aner da ikke hvor mange minutters overgang der var fra ankomst fra Kastrup og videre med Finnair til Bangkok. Der var så godt som ingen overskudsminutter, så der var reelt ingen chance for at bruge af midlerne. Om jeg gider bruge penge i en transitlufthavn eller ej er vel ikke særlig morsomt for nogen - ud over dig selv! Rart at du dog har læst lidt af det, jeg har skrevet-tak for det! Så vidt jeg har læst mig til her på DTW, skal alt jo være megabilligt! |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

, så måske heller en Vodka til 40