Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Er der nogen her som kan anbefale et godt web-hotel?
For nuværende har jeg en hjemmeside med Webbyen.dk som host. Men jeg er noget utilfreds med Webbyen, tingene går utroligt langsomt når jeg vil lave ændringer på siden. Sommetider er den helt død. Ligeledes er programmet hvor jeg laver siden meget sparsommeligt, der er ikke mange valgmuligheder og er noget omstædigt. Samtidigt arbejder man kun med ¾ skærmbrede. Dette til trods for at jeg har det de kalder en ”pluspakke” på 50 MB plads.
Når jeg ser mig omkring på andres hjemmesider, virker det som om at disse har et hav et valgmuligheder i deres opsætning.
Så skulle der være nogen som kan anbefale er godt sted, hvor valgmulighederne er store i sit design. Ville jeg og måske andre blive glad.
Det er rigtigt at B-one er et fint webhotel og det fungerer rigtig godt, jeg har brugt det i 2 år og aldrig haft problemer. Du får 500MB plads for kun 9kr om måneden og det understøtter frontpage. PHP mysql og alt muligt.
Du kan med fordel bruge et (wysiwyg) program til at lave din side i og derefter lægge det ud på serveren, så bestemmer du selv hvilke effekter du kunne tænke dig at have og det er ganske let selv hvis du er begynder.
Det program serveren har til opbygning af jemmeside vil altid give dig en standard side, så hvis du gerne vil have dit eget præg skal du prøve eksempelvis frontpage eller dreamweaver. Sidstnævnte er lidt dyrt i anskaffelse men kan så også det hele, men rigtig godt hvis du bliver bidt af at lave websider.
John Jensen.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing
Jeg har pgså været tilfreds med b-one, men mit behov har også været yderst begrænset indtil videre. Men man skal være opmærksom på, at det fx. ikke understøtter ASP.NET, hvis man er til Visual Studio 2005, som iøvrigt er helt forrygende. hvis man er til den slags.
"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget."