Se indlæg
 Udskriv debat
Se video af det nye "refitted interiør" i Thai 747-400 HS-TGR
Frits
Fandt denne lille video på youtube der viser det "nye interiør" i Thai 747 -400 - håber snart de flyver CPH - Bangkok. Smile

Videolink gjort aktivt.
- Admin -

Redigeret af Webmaster d. 08/04-2012 16:25

hiks
Der er 2 fly fra kbh. det ene har skaarme i alle saaderne.

milex
Må indrømme jeg ikke helt forstår denne entusiasme vedr. disse skærme.

Har fløjet en del med fly hvor de er installeret - men ser stort set aldrig nogen der bruger dem.

I min optik er de lige så ubrugelige som alt andet 'entertainmaint' - være sig 'stor-skærme' etc.

Altid masser af støj. så det er umuligt at følge med i hvad som helst.

Sååå det er bare en gimmick.

Få turen overstået - medgivet, ret træls.

vandango
Brugte underholdningen på mine første ture til Thailand, nu er jeg ligeglad, skal hvile mig og have turen overstået så hurtigt som muligt.

Det eneste der betyder noget er sædeplads.

birkedhoj
Jeg synes nu der altid bliver set tv når jeg flyver...

OG jeg glæder mig til januar, og håber på en direkte flyvning til Phuket på premium og nyde flyveturen på de dejlige nye sæder. bl.a. fordi min ferie starter før jeg boarder.

Selv på vores næste rejse som bliver den 8. vil jeg sidde med cameraet/videoen og filmeGrin

har dog bestilt en tur til Kreta, for at tage de værste ferieabsinenser.

Fortsat god påske.

Ole

birkedhoj
Kreta en uge til juni, skulle jeg have haft med.Wink

ThaiBo
Hej med Jer .

Jeg vil bare henlede Jer på dette indlæg på Ing.dk der var for et par måneder siden ang. skærme i sæderne.

Det forklare lidt om det hele og især prisen pr. fly på ca. 10 mill. og at kun motorene er dyre, så for min skyld , ja så helre billigere billetter og så tager jeg selv min Tablet eller andet med. Fx Archos fra Frankrig ( ja de ka osse det med elektronics Wink ,som jeg fx. selv har brugt de sidste 4 år.

Artikel på Ing.dk :
http://ing.dk/art...m-i-luften

Min Archos er gammel men de nyeste ses fx. her :
http://www.archos...us&lang=en

Nu håber jeg mine links virker - det er mit første indlæg.

Bo

Spring til debat: