Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Thailand tørlagt?
|
|
| ban-chang |
Lagt på d. 08/04-2012 08:11
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 173 |
Har lige hørt at Thailand holder lukket for udskænkning af alkohol på grund af kongelig begravelse. Men der er en del tvivl om hvor længe. Nogen som ved mere? ![]() http://thailinks.dk |
|
|
|
| buffalo |
Lagt på d. 08/04-2012 08:20
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 148 |
hvem er død
Stol aldrig på en prut
] |
|
|
|
| ban-chang |
Lagt på d. 08/04-2012 08:35
|
|
Denne dame. Her Royal Highness Princess Bejraratana Rajasuda |
|
|
|
| Stampe |
Lagt på d. 08/04-2012 09:53
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 305 |
Funeral of Thai Princess in April March 25, 2012 By Thaizer The funeral ceremony for HRH Princess Bejaratana Rajasuda will take place at Sanam Luang ceremonial ground in Bangkok next month on April 9. The princess was the only child of former king, Rama VI, and a cousin of Thailand’s present monarch, HM Bhumibol Adulayadej (Rama IX). The princess died last July at the age of 85. When such prominent people pass away in Thailand it isn’t unusual for the cremation to take place a long time after the actual death. This allows time for appropriate arrangements to be made, an auspicious date and time to be chosen and for the various merit-making ceremonies which, in Buddhist belief, help the deceased in their next life. Since her death, the princess has been lying in state at the Dusit Maha Prasart Throne Hall which is located within the Grand Palace compound in Bangkok. The last major royal funeral ceremony in Thailand was for the king’s sister, HRH Princess Galyani Vadhana, which took place in November 2008. Mourning Period April 8-10 There will be a three-day mourning period in Thailand next month where visitors may notice some differences. Thai flags on public and private buildings may be flown at half-mast and night entertainment venues will be asked to suspend their business from April 8-10. Television and radio stations are also expected to alter their schedules during the 3-day period. April 9 has also been declared as a public holiday in Thailand. http://www.thaize...-in-april/ ![]() Hilsen Stampe |
|
|
|
| sleipner |
Lagt på d. 08/04-2012 09:58
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 128 |
Det er heldigt, at man ikke er i Thailand i dag. |
|
|
|
| ban-chang |
Lagt på d. 08/04-2012 10:31
|
|
Så lige at Immigration har lukket mandag, så den er go nok. Ingen druk og musik.
|
|
|
|
| Frederikx |
Lagt på d. 08/04-2012 11:55
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 18 |
Hej Ban-chang. Er det VFS-Global visum kontoret der er lukket mandag d.9/4? På deres hjemmeside står der kun de planlagte fridage. Venlig hilsen Fx |
|
|
|
| maik |
Lagt på d. 08/04-2012 12:07
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 582 |
Det seneste jeg har hørt om Pattaya, er, at gogobarerne har lukket den 8. og den 9. men har åbent den 10. De fleste øvrige barer vil holde åben alle tre dage. Der må imidlertid ikke spilles musik i sørgeperioden. Til gengæld må der godt sælges alkohol, hvis kunderne undlader at se glade ud nå de drikker det. Ser du en politimand, imens du har en øl i hånden skal du derfor se meget sørgende ud. Oplysningerne har jeg fra Martin, som har FLB Bar i Walking Street. Den holder åbent alle tre dage - uden musik. |
|
|
|
| tingtong |
Lagt på d. 08/04-2012 12:43
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 223 |
her på phuket er det lidt blandet, nogle skjuler de sælger øl i et gennemsigtigt plastkrus andre barer sælger alkohol åbenlyst, de fleste holder lukket (det var i går) i dag var jeg et smut ude ved den nye sarasin bro, der var der masser af øl til salg, så det er lidt up to you |
|
|
|
| ban-chang |
Lagt på d. 08/04-2012 13:14
|
|
Frederikx skrev: Hej Ban-chang. Er det VFS-Global visum kontoret der er lukket mandag d.9/4? På deres hjemmeside står der kun de planlagte fridage. Venlig hilsen Fx Nej det er Thai immigration der har lukket. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 08/04-2012 14:18
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Syntes da ellers det er hyggeligt at være i pattaya når alle de der bare ikke spiller musik, så kan man da holde ud at gå rundt der.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| sleipner |
Lagt på d. 08/04-2012 17:57
|
|
sony skrev: Syntes da ellers det er hyggeligt at være i pattaya når alle de der bare ikke spiller musik, så kan man da holde ud at gå rundt der. Noget siger mig du er fejlplaceret mht feriested, hvis det er din indstilling. |
|
|
|
| milex |
Lagt på d. 08/04-2012 18:12
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 830 |
Kan egentlig kun give Sony ret. Umuligt at føre en normal samtale - nååå det er måske heller ikke meningen. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 08/04-2012 19:43
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 461 |
jeg vil nu også give sony ret. Det kan være ret irretrende at høre 5 forskellige slags musik,og alt for højt |
|
|
|
| buffalo |
Lagt på d. 09/04-2012 04:46
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 148 |
Jeg er sikker på jeg altid vil kunne købe både øl og sprut i landsbyen og der er så godt nok ingen bar og heller ikke alle de luddere der råber efter en over alt som på turriststederne der er der fred og ro dog lige med undtagelse af de forbandede højtalere på lygtepælene der forstyre freden tre gange dagligt men det kan en skævbidder nemt klare
Stol aldrig på en prut
] |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 09/04-2012 05:05
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Så nyde dog fred og roen i en dødssyg landsby langt væk fra alt et sted i thailand husk også nyd også at øl og sprut. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| ABS |
Lagt på d. 09/04-2012 05:34
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 310 |
Flere steder der har åbent.
We aim to achieve excellence in everything that we do.
|
|
|
|
|
Lagt på d. 09/04-2012 06:11
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
thaikurt1 skrev: Så nyde dog fred og roen i en dødssyg landsby langt væk fra alt et sted i thailand husk også nyd også at øl og sprut. Er der virkelig så sygt i Thailand, hvor faranger inversterer i både huse og jord i konens navn? Har du erfaring eller kender du så mange landsbyer? Husk på vi er alle forskellige. |
|
|
|
| sleipner |
Lagt på d. 09/04-2012 11:42
|
|
Tick Husk på vi er alle forskellige. NETOP derfor er der også mange forskellige steder, og Thailand byder på rigtig mange forskelligheder, og er man ikke til damer og højt musik, så er stadigvæk fejlcasted, hvis man tar til Pattaya ![]() |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 09/04-2012 11:52
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Fra Stickman: Initially it was thought that most venues would close for 3 days, but things are becoming increasingly unclear. Some bars have been told they can open, others told they cannot while most still don't know! Down in Pattaya, many bars have been told by the constabulary that they are allowed to open and alcohol can be sold, but music cannot be played, or music can only be played at a low volume. As is the often the case, the interpretation and enforcement of the request to refrain from partying will likely be different not just in each bar district, but in different parts of the country. As is usual, in Bangkok, Patpong has been given permission to open. Patpong always seems to open even when other venues are closed. Really, the best thing to do is to ask the staff in your favourite bar what's going on in their bar. Min egen mening er at det da må være muligt at lave andet end at drikke ude i de få dage.....ihvertfald bør man respektere landet og den royale familie... |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

andre barer sælger alkohol åbenlyst, de fleste holder lukket (det var i går) i dag var jeg et smut ude ved den nye sarasin bro, der var der masser af øl til salg, så det er lidt up to you
og der er så godt nok ingen bar og heller ikke alle de luddere der råber efter en over alt som på turriststederne
men det kan en skævbidder nemt klare