Se indlæg
 Udskriv debat
Thailand tørlagt?
sony
Hvis det kun er druk man tager på ferie for, kunne man vel ligeså godt blive herhjemme.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

laodenmark
sleipner skrev:

Tick

Husk på vi er alle forskellige.

NETOP derfor er der også mange forskellige steder, og Thailand byder på rigtig mange forskelligheder, og er man ikke til damer og højt musik, så er stadigvæk fejlcasted, hvis man tar til PattayaViolin

Ja, vi er forskellige og derfor sjovt at læse jeg skulle være 'fejlcasted' pr. definition men det må så også gælde for min farang bekendskabskreds dernede. Fakta er at vi normalt kun bevæger os i skrige gaderne. Når vi har besøg af førstegangs turister som vil opleve en turist attraktion i verdens 21' meste besøgte turistby. Eller når vi får besøg af bekendte som bor i thailands outskirts.
Men i mine øjene er folk der tager på f.eks golfferie i Hua Hin eller Phuket 'fejlcasted' hvis man går efter 'value for money' Men er de tilfredse med prislejet. vil jeg nu alligevel ikke sætte den ettikette på dem. Men sådan er vi alle forskellige :-)
Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'

hugoboerge
sony skrev:

Hvis det kun er druk man tager på ferie for, kunne man vel ligeså godt blive herhjemme.

Mon ikke det er sjovere her ?

Vil lige indskyde at jeg tager ikke paa nogen form for drukture.

Spring til debat: