Se indlæg
 Udskriv debat
Trist men er det selvforskyldt ??
laodenmark
poom skrev:

men hvad laver alle de thaibordeller så her i Danmark?

Og hvem er det lige der arbejder der. fillipiniere?

Der er flere fillipiber i Danmark end thai, hvorfor er de ikke i de bordeller? de er ellers også ude efter penge hele tiden

men de har bare en anden måde st finde dem på

Kender ikke tallene til at kunne kommentere på dem. mht klinikker uden at kende til herkomsten af personerne som arbejder der. Vil jeg mene det er bedre at reklamere (legalisere) for thaimassage. Har aldig hørt om Philomassage. Men kan læse du har friske tal, som skulle modsige at det er fordomme. Og glem ikke der findes rigtige / seriøse thaimassage klinikker, eller har du en fordom om at alle steder er det med 'happy ending' /prostituerede der kun er på disse klinikker. Og husk lige ikke alt er sort og hvidt. selv Bjerrehus / Thisted kunne opfatte tingene forskelligt(iflg. set uppet) selvom de befandt sig samme sted
Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'

sleipner
arawan = troll
ser ud til din mission lykkedes.

hugoboerge
Muligt arawan er en troll. Nok om det. Jeg har bare et problem med at forstaa hvordan de kvinder (jvf annoncer i ECool i det hele taget er i stand til at komme ind i Danmark.

poom
det har ham der lao ikke. der sker jo ikke noget på bordellerne og massagesteder er bare en fordom hvis man tror at der sker andet end massage

men der er altså mange flere fillipiner og kineser i Danmark. stadig er det thai der er på bordellerne
dem kan du ikke løbe væk fra er kommet et eller andet sted fra

laodenmark
poom skrev:

det har ham der lao ikke. der sker jo ikke noget på bordellerne og massagesteder er bare en fordom hvis man tror at der sker andet end massage

men der er altså mange flere fillipiner og kineser i Danmark. stadig er det thai der er på bordellerne

Ja, drej du bare ordene. Jeg skrev og mener stadig ikke. at alle thaimassage klinikker er 'horehuse' som du skriver
men der jeg ikke har været der kan jeg ikke benægte at alle er af thai herkomst samt at de skulle sprede ben.
benægter derfor ej heller det sker. Men jeg er ikke så fordomsfuld og mene det altid er tilfældet, Har også læst andre skrive
herinde de har mødt Philiphiner f.eks på thai massage stederne. Men lad os holde fordommene i hævd
Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'

poom skrev:

Jeg synes ikke lige at kunne se Kina repræsenteret på dette skema over 'indvandrer og efterkommere fra de 20 største
oprindelseslande' http://www.dst.dk.../NR062.pdf [url][/url]

Men det er måske fordi at vi fyrede kineserne af nytårsaften LOL LOL

Anonym Bruger
hugoboerge skrev:

Muligt arawan er en troll. Nok om det. Jeg har bare et problem med at forstaa hvordan de kvinder (jvf annoncer i ECool i det hele taget er i stand til at komme ind i Danmark.

Ja mange af dem er gift med en dansk mand,
og deres koner får så veninder ,herop, på besøg
og så arbejder de som massage piger ( ludere )
og laver kassen,,,de kan sagtens nå at hive 100.000 kr
Shock med hjem efter 3 måneders arbejde

uan
Hvem er de?

Hvor kommer de fra?

Hvad er deres motiv?

PENGE - PENGE - PENGE
Please note:

I will now be charging a $20.00 service fee for stupidity. There will also be a $40.00 surcharge if the stupidity is accompanied by whining

rinpoche
poom skrev:

en der er altså mange flere fillipiner og kineser i Danmark

Ville du måske være så elskværdig at levere links på dette postulat?

rinpoche
uan skrev:

Hvem er de?

Hvor kommer de fra?

Hvad er deres motiv?

PENGE - PENGE - PENGE

Og hvad er dit motiv? Sex, sex sex? Eller hvad?

rinpoche skrev:

poom skrev:

en der er altså mange flere fillipiner og kineser i Danmark

Ville du måske være så elskværdig at levere links på dette postulat?

Det tvivler jeg på han kan (med mindre det skal forstås således, at antallet af kinesere & filipinere skal adderes)
Men her er nogle tal fra 2012

Thailand........9687 personer
Filipinerne......9364 personer
Vietnam.........9024 personer
Kina...............8561 personer

Kilde: Danmarks statistik - http://www.statis...asp?w=1280 [url][/url]
Redigeret af d. 09/04-2012 19:59

uan
rinpoche skrev:

uan skrev:

Hvem er de?

Hvor kommer de fra?

Hvad er deres motiv?

PENGE - PENGE - PENGE

Og hvad er dit motiv? Sex, sex sex? Eller hvad?

Nå ja, så blir der skudt med skarpt igen,hva...

Nu er jeg ikke så interessant, men vælger at svare alligevel, udenfor tråden...

Jeg bor i Thailand, så jeg kommer ikke forbi et bordel i DK...

Og jeg er hankøn, og jeg arbejder heller ikke på bordel....

Men hvis man går på bordel, så er det vel for at købe sex.... Ellers kunne man da bruge pengene på en kølig leo eller noget god mad.....

Jeg fordømmer ingen, men påpeger blot at kvinderne på bordel vel gør deres job for penge....uanset nationalitet.... Eller har jeg misforstået noget?

;-)
Please note:

I will now be charging a $20.00 service fee for stupidity. There will also be a $40.00 surcharge if the stupidity is accompanied by whining

Anonym Bruger
Der er INGEN som benægter at prostitution blandt thaipiger ikke eksisterer i Danmark. Det findes og pigerne er der. Tror bare debatten gør os uenige i omfanget og årsagerne hertil. Det antydes fx. i indlæg #1, at thaipigerne er ærgerrige golddiggere.

I denne tråd bruges ord som:

"Thaikvinderne", "Danske mænd", "mange af dem", "alle de piger" osv..

men ok, så lad os sige at der er 10.000 thaier i DK (troede det tal var højere)...

Hvis 500-1000 (meget højt sat) af disse er prostitueret, så er det stadig under 1/10 del af thaierne i Danmark.

Man kan også barbere thaimændene fra og sige at ca. 7000 ud af de 10000 thaier er kvinder, og derefter at 700 af disse er prostitueret, så er det stadig blot 1/10.

Er det fair at generalisere 1/10 ?? Der er ca. 500.000 indvandrere i Danmark (5,5 mio mennesker) altså ca. 1/10 af befolkningen. Så kan man selv lege med generaliseringen.

jeg synes faktisk Peter Ingemann fra Hammerslag sagde det meget godt i Hammerslag idag:

"..Hvis man ikke gider se prostitution, så kan man holde sig væk, det er nemlig nemmere at rende udenom end ind i.."

just saying...

hugoboerge
Det tvivler jeg på han kan (med mindre det skal forstås således, at antallet af kinesere & filipinere skal adderes)
Men her er nogle tal fra 2012

Thailand........9687 personer
Filipinerne......9364 personer
Vietnam.........9024 personer
Kina...............8561 personer

Kilde: Danmarks statistik - http://www.statis...asp?w=1280 [url][/url][/quote]

Det maa vaere dem med opholdstilladelser, saa kommer alt det loese vel oveni dvs "turister" osv.

Spring til debat: