Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Godt, billligt hotel i Bangkok?
|
|
| Frank |
Lagt på d. 01/01-2006 22:27
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Efter 771 dages fravær fra Thailand er der nu kun 95 dage til vi igen drager afsted [url][/url] .Vi har tidligere haft nogle dårlige hoteloplevelser, hvor vi ikke synes vi fik noget for pengene, eller at det var et skodsted. Men når man kun er et par dage i Bangkok, så har man jo ikke rigtig tid til at finde det gode, billige hotel. Vi har brug aircondition, bad/toilet, varmt vand, tv og køleskab. Jeg er selv moderat nærig, men konen er hysterisk nærig. Så hvis der er nogen af de mere berejste, der kan anbefale et godt, billigt hotel i Bangkok, evt. smide et link til det, eller alternativt beskrive hvordan bestiller og finder det, hvis det ikke er på nettet, så vil konen - og dermed også jeg - blive glad. ![]() NB: Jeg mener at Bamsen tidligere har beskrevet et alternativ, men jeg kan ikke finde det i arkiverne. |
|
|
|
| yeya |
Lagt på d. 02/01-2006 00:29
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Hej Frank Jeg har selv boet på A-One hotel her i sommer, og det var jeg vældig glad for. Det er et meget pænt og rent 3 stjernet hotel med store pæne værelser. Personalet er meget flinke og hjælpsomme. Kan absolut anbefales selv om det er et stykke væk fra seværdigheder osv. Det koster ca 1000 Baht per nat hvis du booker over nettet. http://www.bangko...kok-hotel/ Jeg håber du kan bruge det til noget. MVH Henrik Redigeret af d. 02/01-2006 04:43 |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 02/01-2006 02:38
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Hej Frank Jeg ved at flere har anbefalet "first hotel " på Phetchaburi road. Jeg mener ikke bamesen var blandt dem! Men på den soi der løber op langs first hotel ligger et lille hotel der hedder "opera" det er et pænt og rent lille hotel! Jeg mener det koster ca 730 bath for stort værelse med stort køleskab aircon, tv med satelit og morgenmad. til hotellet er der en forhave, hvor de har en rigtig lækker pool, der har jeg og min datter brugt mange timer! Har adressen et eller andet sted, så spørg hvis du vil vide mere!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
|
Lagt på d. 02/01-2006 04:41
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Frank skrev: Efter 771 dages fravær fra Thailand er der nu kun 95 dage til vi igen drager afsted [url][/url] .Vi har tidligere haft nogle dårlige hoteloplevelser, hvor vi ikke synes vi fik noget for pengene, eller at det var et skodsted. Men når man kun er et par dage i Bangkok, så har man jo ikke rigtig tid til at finde det gode, billige hotel. Vi har brug aircondition, bad/toilet, varmt vand, tv og køleskab. Jeg er selv moderat nærig, men konen er hysterisk nærig. Så hvis der er nogen af de mere berejste, der kan anbefale et godt, billigt hotel i Bangkok, evt. smide et link til det, eller alternativt beskrive hvordan bestiller og finder det, hvis det ikke er på nettet, så vil konen - og dermed også jeg - blive glad. ![]() NB: Jeg mener at Bamsen tidligere har beskrevet et alternativ, men jeg kan ikke finde det i arkiverne.hejsa her er det hotelsom jeg har anbefalet til flere som har været tilfreds incl mig selv http://www.ktgues... hilsen bamsen Redigeret af d. 02/01-2006 04:42 |
|
|
|
|
Lagt på d. 02/01-2006 04:46
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
[quote]jesperfrb skrev: Hej Frank Jeg ved at flere har anbefalet "first hotel " på Phetchaburi road. Jeg mener ikke bamesen var blandt dem! Men på den soi der løber op langs first hotel ligger et lille hotel der hedder "opera" det er et pænt og rent lille hotel! Jeg mener det koster ca 730 bath for stort værelse med stort køleskab aircon, tv med satelit og morgenmad. til hotellet er der en forhave, hvor de har en rigtig lækker pool, der har jeg og min datter brugt mange timer! Har adressen et eller andet sted, så spørg hvis du vil vide mere! [/quoteHejsa jeg tror at det er det her du mener OPERA HOTEL Address : 16 Phetburi 11 Ratcha Thewi Bangkok 10400 Tel. : (0) 2 2252-4031-202 252-975402 255-777102 653-7927-8 BANGKOK og nej det first hotel er noget gammelt lort som stinker gammelt og ingen orcentlige vinduer et skod hotel bamsen Redigeret af d. 02/01-2006 04:54 |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 02/01-2006 05:43
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Hej, Hvis det er A-one, som ligger bag mig, så skal du have en stor pose penge med til taxi, og tålmodighed i myldertrafikken. Hvis det godt må ligge lidt væk fra "centrum", og stadig skal være fremkommeligt, så er Rex ved Ekkamai station et godt alternativ. Bemærk at der er et First House Hotel og et First Hotel i Pratunam-området, og det er to forskellige, og jeg bliver tit forvirret. Jeg har boet i det, som ligger nede i soien bag Pratunam, vist nok First Hotel. Billigt og godt, men dårlig udsigt. Det er vist det, som Bamsen ikke kan lide. Det andet, First House, ligger på selve hovedvejen, og det skal vist også være godt, men jeg har ikke selv boet der. Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 02/01-2006 05:52
|
Hej, Ja se, der er noget forvirring fra min side. First Hotel ligger på selve hovedvejen, og det er vist det, som Bamsen snakker om, ikke: http://www.r24.or...l/details/ Mit hotel ligger nede i den første soi efter Pratunam og hedder så First House, og det er udemærket, men dårlig udsigt: http://www.asiatr...irsthouse/ Redigeret af Robert Kronberg d. 02/01-2006 05:56 Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 02/01-2006 09:59
|
|
Hej Bamse Ja - det var lige det jeg ledte efter (K.T.), men er der køleskab på værelserne? Det ser ikke sådan ud. mvh Frank |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 02/01-2006 19:22
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hej Frank, Jeg har også boet på First House, og det er rigtigt at man får hvad man betaler for, bl.a. var vinduet til et af værelserne vi fik muret til(!). Et andet alternaviv er denne her, men jeg ved ikke om nogle har boet der, men den har hvad du søger : http://www.bangko...facil.html 650B for single rooms . Well furnished rooms with keycard locks, air conditioners, refrigerators, satellite TV channels, and modern amenity. Free acess Wi-fi for those who bring their own notebooks Internet Cafe' : PCs for internet users which charged only 30 Baht per hour. . For at se værelserne klik på "Accomodations" Beliggenheden finder du her: http://www.bangko...ation.html . M.v.h., M. Rasmussen
Redigeret af falang yao d. 02/01-2006 19:48 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 03/01-2006 06:01
|
Hej, Er der nogen, der har erfaring med dette hotel, som er ejet af en indisk skrædder: http://www.samslo... Det er billigt og i gåafstand til Asok Skytrain og Soi C. Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 03/01-2006 10:05
|
|
Hej M. Rasmussen Tak for et fint link - det ser sgu' fint ud !Og så lige et forståelses spørgsmål: er "650B for single rooms" prisen for en enkelt person i et værelse, eller er det prisen for to personer i et værelse? mvh Frank |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 03/01-2006 10:31
|
Hej, Normalt i hotelverden er pris for et single room prisen for et rum, hvor der opholder sig en person (ofte er der alligevel to senge eller en dobbeltseng). Prisen for et double/twin room er prisen for et rum, hvor der opholder sig to personer. Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 03/01-2006 10:41
|
|
Hej Kronberg Ja det gik jo op for mig, at jeg jo kunne spørge på hotellet via deres e-mail. Ja nogen gange er jeg lidt langsom .Og allerede 15 minutter efter lå der et svar: Dear Sir The rate are as follows. A single room for one person is at 650 Baht/night A double/twin bed for two person is at 700 Baht/night An extra bed is at 300 Baht/night Rates are inclusive of brefast per room per night and have free use of internet 30 minutes per room at one time. Best regards, Ms.Nuchanart Det kunne godt trække i den retning. mvh Frank Redigeret af Frank d. 03/01-2006 10:47 |
|
|
|
| jaha |
Lagt på d. 03/01-2006 10:59
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 42 |
Hej, Hvis det er A-one, som ligger bag mig, så skal du have en stor pose penge med til taxi, og tålmodighed i myldertrafikken. Hvis det godt må ligge lidt væk fra "centrum", og stadig skal være fremkommeligt, så er Rex ved Ekkamai station et godt alternativ. Jeg giver Robert helt ret. Det er vigtigt først at se på logistikken og dernæst på prisen og hotellet. Jeg boede for 14 dage siden på Rex hvilket var aldeles udmærket og det tog kun 10 min i myldretrafik at nå til Ekkamai stationen med taxi. Rex er absolut anbefalelsesværdigt. Vi var 2 voksne og 2 børn og vi betalte kun 1100 bath for et mega værelse. mvh jaha |
|
|
|
| larsen99 |
Lagt på d. 18/01-2006 19:02
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 372 |
Her er så det hotel jeg benyttede i Bangkok,det er også et udemærket hotel synes jeg i hvertfald http://www.stable...eserv.html Redigeret af d. 18/01-2006 19:53 |
|
|
|
| blume |
Lagt på d. 18/01-2006 20:32
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
Jeg har boet på dette hotel adskillige gangeog kan anbefale dette, både angående pris og beliggenhed. venlig hilsen Blume |
|
|
|
| Buggymann |
Lagt på d. 18/01-2006 21:41
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 185 |
fint hotel til prisen og dejlig dansk mad smiler![]() parkpean
just love Thailand. The land off budda...
|
|
|
|
| larsen99 |
Lagt på d. 19/01-2006 19:27
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 372 |
parkpean skrev: De har også dejlig Thaimad fint hotel til prisen og dejlig dansk mad smiler ![]() parkpean ![]() ![]() |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 19/01-2006 21:24
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
KT guesthouse Godt, billigt, rent men intet køleskab. God betjening og god resturant. Har boet der 3 gange, og kommer helt sikkert igen. Jeg har kun boet der max. 3 dage af gangen. John john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| KJJ |
Lagt på d. 16/03-2006 00:25
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 14 |
Var i Thailand for 1. gang i februar/marts 2006 og havde pga. anbefalingen i indlægget fra John (administrator) booket værelse i Bangkok på [url]www.ktguesthouse.com[/url]. Det er et 4. etagers hotel med stor reception/restaurant/bar/internet i stuen og værelser på de 3 øverste etager. Der er stor swimmingpool og det er ikke langt fra Huay Kwang Subway Stationen. (5 min. med bussen 50 m fra hotellet). Man kan også tage bussen den modsatte vej til Sky Train. Værelserne og indretningen er nøjagtig som på deres hjemmeside, så her lyver billederne ikke. Et dobbeltværelse koster max. 590 Baht men jeg betalte 490 Baht for singlevær. med varmt vand, fan og A/C. Der er ikke TV og køleskab, men i baren er priserne rimelige og her kan man se CNN / Sportskanalerne m.v. Kan absolut anbefale dette til alle skandinavere. PS. Tak for en god hjemmeside til administratorerne. ![]() Hejsa Jeg lavede din henvisning om til et link bamsen Redigeret af d. 16/03-2006 05:28 |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

er der nu kun 95 dage