Se indlæg
 Udskriv debat
bøger bortgives
lilleper
hej jeg har en stak bøger jeg har læst så hvis der er nogen der mangler lidt læsestof til at få tiden til at gå med kan de afhentes
det er mest politi/agent bøger
jeg er bosat i surin by nær big c
jeg er pt i dk men tilbage fra 5 maj til 19 maj hvis nogen skulle være interesseret
da jeg ikke nænner at smide dem ud
4mvh lilleper

bentmj
Hej Per.

Jeg ville da gerne se på dine bøger når du kommer her til byen igen i næste måned, lidt læsestof kan jeg altid bruge.

Her i Surin er der dejligt varmt, ca. 38 grader, og vi har de sidste par uger haft 3 dage med lidt torden og regn, men alt for lidt regn.

Vi ses i næste måned.
Mvh. Bent

SteenJ
bentmj skrev:

Hej Per.

Jeg ville da gerne se på dine bøger når du kommer her til byen igen i næste måned, lidt læsestof kan jeg altid bruge.

Her i Surin er der dejligt varmt, ca. 38 grader, og vi har de sidste par uger haft 3 dage med lidt torden og regn, men alt for lidt regn.

Vi ses i næste måned.
Mvh. Bent

Du har ikke tid til bøger du gamlerol
HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.

lilleper
ja du ved jo jo hvor ban newland er henne og det i soi 2
der står per andersen på granit skiltet på hegnet og holder en sort toyota fortuner med dannebrog i carporten
så du kigger bare forbi jeg som reel altid hjemme om formiddagen
mvh per

bentmj
Her går jeg og tror jeg er en ung mand på 24 og så skriver SteenJ "gamle", jeg kan jo også blive ked af det, så der røg min ellers så store selvtillid, så Steen du er godt nok en grimmer bandit og jeg håber Web giver mindst 2 bær, nå men spøg til side, så har du ret i at jeg ikke har tid til at læse nu efter vi har fået hundene og alle mine daglige gøremål, og forleden var vi 4 fra DTW samlet til lidt hygge her hos os og en af dem spurgte hvad jeg fik dagen til at gå med, godt spørgsmål, og jeg svarede at jeg har smadder travlt hver eneste dag med at gøre en masse "ingenting".

Noi´s gamle tante spurgte hende hvorfor hun var gift med en ung farang.
Nogen siger jo at alder kun er et tal..................................55 er jo ingen alder for en ung mand.

Ok, Per, vi kommer forbi en dag i næste måned og kigger på bøgerne så jeg har lidt dansk læsestof til "fritiden", så jeg printer din adresse ud, vi ses.

Mvh. Bent

HOJ
Hej Bent
måske hun tænker på thai
55555
håber du har fået tid til at læse/høre det Thaikursus jeg gav dig med da du imigrerede 5555
Web: HOJ

Spring til debat: