Se indlæg|
Pattaya.
|
|
| bentmj |
Lagt på d. 24/04-2012 04:45
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 264 |
I juli har vi besluttet at køre ned til Pattaya og besøge HOJ og hans søde familie, og indtil videre er planen at køre derned en lørdag morgen og hjem til Surin igen næste dag. Det er første gang vi er i Pattaya og har talt om at det måske kunne være sjovt at blive der et par dage eller 3(forlænget weekend) og opleve lidt i området, men det betyder at så må vi have vores 2 små dejlige hunde med, 2 gadekryds i gravhundestørelsen og en vigtig del af vores familie. Nogen herinde som har kendskab til et hus/feriebolig vi kan leje i nogle få dage hvor vi må have hundene med? |
|
|
|
| lilleper |
Lagt på d. 24/04-2012 09:55
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 85 |
hej bent vi har samme problem men har dog fundet et hotel hvor de tilader små hunde for 200 baht pr hund pr nat men om man må ha 2 hunde med ved jeg ikke men du kan jo prøve at kontakte dem det hedder mercure.com og ser ud til at være et fint hotel og så er der rabbit resort men lidt dyrt tror det var omkring 5000 baht pr nat jeg ringede til dem og de lød ik så begejstret selv om de skriver at de tillader små hunde og den måtte maks veje 5 kg og man måtte ikke lade dem alene i værelset og mange andre ting hun sagde da jeg ringed |
|
|
|
| bentmj |
Lagt på d. 24/04-2012 10:10
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 264 |
Hej Per. Jeg vil prøve at undersøge mercure.com, måske er det hvad vi søger. Rabbit resort lyder lidt dyrt for en pensionist, men 1-2 nætter kan vel gå an, men den ene af vores hunde vejer næsten 6 kg så det går jo nok ikke når du siger grænsen er 5 kg. Vi tør ikke lade dem alene på værelset på et fremmed sted, jeg er sikker på at de 2 banditter ødelægger det hele, der er utroligt meget "emil" i dem endnu, de er jo ikke 1 år endnu. Tak for svaret, vi ses jo snart. Hej |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 24/04-2012 13:14
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
bentmj skrev: Hej Per. Jeg vil prøve at undersøge mercure.com, måske er det hvad vi søger. Rabbit resort lyder lidt dyrt for en pensionist, men 1-2 nætter kan vel gå an, men den ene af vores hunde vejer næsten 6 kg så det går jo nok ikke når du siger grænsen er 5 kg. Vi tør ikke lade dem alene på værelset på et fremmed sted, jeg er sikker på at de 2 banditter ødelægger det hele, der er utroligt meget "emil" i dem endnu, de er jo ikke 1 år endnu. Tak for svaret, vi ses jo snart. Hej Ho Hooo...godt det ikkde er personvægten de spørger om ![]() ![]() ![]() PS. Jeg skal nok skriv ang. hundene HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
|
| Henik |
Lagt på d. 28/04-2012 16:31
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 31 |
Agoda.dk massere af billige hoteller, der kan du også i søge kriteriet sætte fluge ben i husdyr så du får dem frem som tillader dyr. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.