Se indlæg
 Udskriv debat
Ferielejlighed søges i Ko Phangan!
Elektrolyt
Jeg skal til Ko Phangan i juni, og skal bo dernede i en måned. Mit budget er ca. 18-22.000 baht. Er der nogen der har en god idé til hvor der er et lækkert og billigt sted at bo?

Jeg er mest ude efter villa/house/condo/apartment - Men hvis der findes resorts indenfor den prisklasse er jeg også interesseret!

Lejemålet skal også helst gerne have : Aircon/køkken/varmt bad/evt. pool Pfft

Er det muligt? Har søgt google, agoda, booking.com etc... - Men jeg er lidt svært at stille tilfreds, selvom budgettet er stramt.

Smile

sleipner
Ja det kan godt blive svært hvis man vil ha en BMW til en Suzuki pris Smile

Frank
Elektrolyt skrev:

Jeg skal til Ko Phangan i juni, og skal bo dernede i en måned. Mit budget er ca. 18-22.000 baht. Er der nogen der har en god idé til hvor der er et lækkert og billigt sted at bo?

Jeg er mest ude efter villa/house/condo/apartment - Men hvis der findes resorts indenfor den prisklasse er jeg også interesseret!

Lejemålet skal også helst gerne have : Aircon/køkken/varmt bad/evt. pool Pfft

Er det muligt? Har søgt google, agoda, booking.com etc... - Men jeg er lidt svært at stille tilfreds, selvom budgettet er stramt.

Smile

Bestil et værelse til de første par dage. Lej en knallert og kør lidt rundt og kig efter "house for rent" - det plejer at vrimle med dem. Hav en mobil ved hånden, da der ofte blot står et telefonnummer på skiltet.

Nu kender jeg ikke prisniveauet, men det er low season, så der burde være gode muligheder for at finde noget. En hurtig søgning gav fx
http://www.phanga...iew+Resort
, hvilket tyder på, at du med lidt held kan finde noget inden for din ramme. Ved at leje en hel måned opnås ofte stor rabat.

Meld lige tilbage om resultatet.Smile

Spring til debat: