Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Transport til lufthavnen
|
|
| kylling |
Lagt på d. 01/05-2012 12:12
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
Hej med jer jeg skal bruge en taxi paa onsdag og vaere i lufthavnen og tager med sas kl.00.20 over midnat 03 maj Er der nogle der har et nummer til en taxi jeg er nu ca.70 km nordost for korat,i noget der hedder nongtakai |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 01/05-2012 13:34
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Hvordan kom du derop ? |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 01/05-2012 14:27
|
|
I min egen bil,men den skal jo ikke staa i lufthavnen i 4 md. Ham der koere os normalt er blevet sur fordi vi har taget noegler til bilen |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 01/05-2012 14:31
|
kylling skrev: I min egen bil,men den skal jo ikke staa i lufthavnen i 4 md. Ham der koere os normalt er blevet sur fordi vi har taget noegler til bilen Det lyder som en tur med en mini van, men hvordan det arrangeres ved jeg desvaeere, men det maa de lokale deroppe vide. |
|
|
|
| poom |
Lagt på d. 01/05-2012 14:43
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 199 |
igen en totalt intet sigende kommentar fra hugoboerge. ligesom din 26 år gamle kørekort var til en stor hjælp idag Hvis han bare kunne spørge de lokale havde han jo nok gkort det og ikke spurgt her kylling send en pm til lung yao han kender vist området ret godt eller kan svarer dig |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 01/05-2012 15:13
|
|
Ok vi finder ud af noget maaske med hjaelp fra en tysker,jeg taler med ham imorgen men tak hugoborge for dine platte svar et sporgsmol med et modsporgsmol |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 01/05-2012 15:28
|
|
Nu for jeg jo nok et jordbaer for mit svar, men pyt med det,livet gaar jo vider alligevel |
|
|
|
| doktorbier |
Lagt på d. 01/05-2012 15:33
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 20 |
Hej Kylling Jeg ved at der går em bus , fra Korat til Bangkok , men hvilken tid den køre , ved jeg ikke prøv at få en thai til at hjælpe dig , der er jo en stor bus station inde i Korat Så vidt jeg husker gav jeg og fruen , næsten ingen penge ( jeg tro det var omkring 200 bath , for en enkelt , fra korat til Bangkok ) , vi skule ind og lave hennes papire ( visa ) venligst D |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 01/05-2012 15:43
|
poom skrev: igen en totalt intet sigende kommentar fra hugoboerge. ligesom din 26 år gamle kørekort var til en stor hjælp idag Hvis han bare kunne spørge de lokale havde han jo nok gkort det og ikke spurgt her kylling send en pm til lung yao han kender vist området ret godt eller kan svarer dig Jamen den med koerekortet var da god nok, reglerne har bare aendret sig, ikke. Jeg aner ikke om "Kyllingen" er thai gift, men hvis det er tilfaeldet, ja saa behoevede han ikke at spoerge her og det har du fuldstaendig ret i. |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 01/05-2012 15:44
|
|
Ja det ved jeg jo godt,men jeg vil og gider ikke koere med vores kufferter i en bus. Jeg vil tale med Gynter imorgen |
|
|
|
| Peder1968 |
Lagt på d. 01/05-2012 15:56
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 852 |
kylling skrev: Nu for jeg jo nok et jordbaer for mit svar, men pyt med det,livet gaar jo vider alligevel Jeg tror ikke der er "Jordbær" tid mere. Der er kun 2 muligheder. Enten er du medlem eller også er du det ikke mere ![]() |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 01/05-2012 16:03
|
|
Peder1968 skrev: kylling skrev: Nu for jeg jo nok et jordbaer for mit svar, men pyt med det,livet gaar jo vider alligevel Jeg tror ikke der er "Jordbær" tid mere. Der er kun 2 muligheder. Enten er du medlem eller også er du det ikke mere ![]() OK saa det er saa fint,saadan er det jo |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 01/05-2012 16:09
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Der går busser fra Korat til Bangkok. Der skal du så køre med Taxi til lufthavnen. Ellers kan der som regel lejes en mand med bil til ca 2000 Baht. De findes overalt. Eller en minibus for 1500 + diesel. Hvad med konen. Hun kan ikke køre? Michael B Kristensen
|
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 01/05-2012 16:20
|
|
hugoboerge skrev: poom skrev: igen en totalt intet sigende kommentar fra hugoboerge. ligesom din 26 år gamle kørekort var til en stor hjælp idag Hvis han bare kunne spørge de lokale havde han jo nok gkort det og ikke spurgt her kylling send en pm til lung yao han kender vist området ret godt eller kan svarer dig Jamen den med koerekortet var da god nok, reglerne har bare aendret sig, ikke. Jeg aner ikke om "Kyllingen" er thai gift, men hvis det er tilfaeldet, ja saa behoevede han ikke at spoerge her og det har du fuldstaendig ret i. Jo jeg er thaigift,men jeg har aldrig provet at tage taxi herfra det er derfor jeg spoger,jeg har hus og bil,samt 2 motobike her ni TH,men laes hvad jeg skrev,vores chaffor er fornaemet,fordi han ikke bre kore i bilen,uden olie og vand paa koleren men dog benzin som vi ogsaa beteler. Det er en dorlig deal for at blive hentet og bragt til lufthavnen |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 01/05-2012 16:23
|
|
Saendaeng skrev: Der går busser fra Korat til Bangkok. Der skal du så køre med Taxi til lufthavnen. Ellers kan der som regel lejes en mand med bil til ca 2000 Baht. De findes overalt. Eller en minibus for 1500 + diesel. Hvad med konen. Hun kan ikke køre? Jo hun kan men hun skal jo ogsaa hjem gtil DK |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 01/05-2012 16:29
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
kylling skrev: Saendaeng skrev: Der går busser fra Korat til Bangkok. Der skal du så køre med Taxi til lufthavnen. Ellers kan der som regel lejes en mand med bil til ca 2000 Baht. De findes overalt. Eller en minibus for 1500 + diesel. Hvad med konen. Hun kan ikke køre? Jo hun kan men hun skal jo ogsaa hjem gtil DK Sorry
Michael B Kristensen
|
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 01/05-2012 17:19
|
|
doktorbier skrev: Hej Kylling Jeg ved at der går em bus , fra Korat til Bangkok , men hvilken tid den køre , ved jeg ikke prøv at få en thai til at hjælpe dig , der er jo en stor bus station inde i Korat Så vidt jeg husker gav jeg og fruen , næsten ingen penge ( jeg tro det var omkring 200 bath , for en enkelt , fra korat til Bangkok ) , vi skule ind og lave hennes papire ( visa ) Den koere hver 2. time fra kl.6 om morgenen,sidste bus mener jeg koere kl.22 venligst D |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 01/05-2012 17:25
|
|
Ja det var meget skriveri for ingenting,saa derfor er det helt sygt at spoger om noget her paa siden |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 01/05-2012 17:48
|
kylling skrev: Ja det var meget skriveri for ingenting,saa derfor er det helt sygt at spoger om noget her paa siden Helt aerligt, der maa da for pokker vaere nogen der hvor du er som tager til Bangkok engang imellem, eller er det ude paa Lars Tyndskids mark ? Lyder helt utroligt. |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 01/05-2012 18:01
|
|
hugoboerge skrev: kylling skrev: Ja det var meget skriveri for ingenting,saa derfor er det helt sygt at spoger om noget her paa siden Helt aerligt, der maa da for pokker vaere nogen der hvor du er som tager til Bangkok engang imellem, eller er det ude paa Lars Tyndskids mark ? Lyder helt utroligt. Du laeser jo ikke hvad jeg skriver |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.