Se indlæg
 Udskriv debat
Transport til lufthavnen
Webmaster
kylling skrev:

Hej med jer
jeg skal bruge en taxi paa onsdag og vaere i lufthavnen og tager med sas kl.00.20 over midnat 03 maj
Er der nogle der har et nummer til en taxi
jeg er nu ca.70 km nordost for korat,i noget der hedder nongtakai

Lad os nu undgå alt det personfnidder og andet fnadder og komme tilbage til udgangspunktet fra Kylling's første indlæg her i tråden som jeg for en god ordens skyld har citeret.
Tak

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
kylling
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Skal jeg tegne min nabo ok han er tysker saa det er jo nok nemt han er faktisk en rigtig rar fyr,og ja jeg foeler det er larstyndskids marker,men baqre roligt jeg har mit netvaerk, men for ikke at vaere til besvaerg spurgte jeg her paa DTW

Men jeg vil da godt unskylde hvis du foler mit spaargsmal er urimeligt

Frank
http://www.bangko...

Jeg ved ikke om du er sent ude, men du kan jo anvende deres hotline telefon.

Bjarne
Hej Kylling
Hvis jeg har været på den med taxi-transport fra Buriram til lufthavnen i Bangkok, er jeg taget ind til et af byens hoteller, hvor det altid har været muligt at hyre hotellets minibus. Også selv om jeg ikke boede på hotellet.
Jeg skal naturligvis ikke kloge mig på, om der findes et hotel med minibus i Nongtakai.

kylling
Bjarne skrev:

Hej Kylling
Hvis jeg har været på den med taxi-transport fra Buriram til lufthavnen i Bangkok, er jeg taget ind til et af byens hoteller, hvor det altid har været muligt at hyre hotellets minibus. Også selv om jeg ikke boede på hotellet.
Jeg skal naturligvis ikke kloge mig på, om der findes et hotel med minibus i Nongtakai.

Tak Bjarne
men den naemerste by er Korat,men tusind tak for din udmeling,men ok jeg taler ned gynter imorgen sorry det er et thai keybord

HFD
Prøv at ringe til ham her, det er ham vi plejer at bruge når vi er på de kanter. tlf. 0894763369

Lung Yao
kylling skrev:
Hej med jer
jeg skal bruge en taxi paa onsdag og vaere i lufthavnen og tager med sas kl.00.20 over midnat 03 maj
Er der nogle der har et nummer til en taxi
jeg er nu ca.70 km nordost for korat,i noget der hedder nongtakai

Hej Kylling,
Ja, ærgeligt at du ikke kontaktede mig før så havde du fået et par brugbare "staldsfiduser". Dette kan vi komme tilbage når du atter sætter kurs mod Nongtakai, for er du nok i Swampy nu .

Det må have været meget varm i Isaan, da det har tilsyndeladende påvirket din orienterings sans : NONGTAKAI ligger ikke mod Kon Khaen, men tværtimod ikke lang fra "mit børnehjem" i Sung Noen ( 25km SV for Korat, mod BKK), bare for info for at du ikke skulle sende en evt. taxa chauffør i modsat retningen Tuttelu Tralla )
Google Earth koordinater : 14°53'42.40"N - 101°52'12.65"E (ca. 8km i SØ retning derfra ligger Nongtakai).

Kig evt. på dette her kort og skrolle tilbage fra Korat på Mittrapap Rd = HWY2 , til du passere Khok Kruat og stik Syd for Na Klang ligger Nongtakai.

http://www.isaan....ategory=14

Vi tales ved, Bette "kylling".

P.S. : diskussionen om den "ubrubare chauffør" som lige har mistet sin ATM (benzin-forsikring-reparationer m.m.) kan vi tage i en anden tråd Grin.

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Spring til debat: