Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Austrian Air
|
|
| Christina |
Lagt på d. 05/05-2012 10:32
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 29 |
Vi overvejer meget at prøve Austrian Air næste gang vi skal afsted, er der nogen der har erfaringer med dem og måske gerne vil dele disse? Grunden er faktisk mest at de skulle have behagelige sæder samt mere plads og min mand er en smule længere end genenmsnittet -griner- Så har du erfaringer med AA(he he), vil vi meget gerne høre hvad du har oplevet på din tur
You must be the change - you want to see in the world - Ghandi
|
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 05/05-2012 10:41
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Vi har prøvet, hvor Austrian havde Lauda Air til at flyve mellem Wien og Bangkok. Fin plads og god mad. Men se i øvrigt her: http://www.airlin...global.htm |
|
|
|
| kiss |
Lagt på d. 05/05-2012 10:44
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 76 |
hej Christina min mand og jeg har fløjet med dem mange gange og gør det gerne igen .sæder og service er meget bedre end Thai og mellemland er ikke så længe husk at se på det. Vi tager en måned til HuaHin til sommer der flyver vi med Thai det var der vi fik billige beletter . har fløget med Thai - SAS- Austria der ud hilsen Kiss |
|
|
|
| Christina |
Lagt på d. 05/05-2012 10:55
|
|
Mange tak Frank - godt skema :-) Kiss - ja vi tog også Thai, fik dem nemlig også rimeligt billigt :-) Lyder rigtig godt - tak, ja, har set der er stor forskel på opholdstiden i Wien :-) Vi skal syd for Hua Hin - denne gang kun 14 dage, men det blir' nok forlænget med tiden ;-) Mange tak
|
|
|
|
| kiss |
Lagt på d. 05/05-2012 11:40
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 76 |
14 dage er da ok må jeg spørger hvor i skal bo |
|
|
|
| Christina |
Lagt på d. 05/05-2012 11:53
|
|
Ja da i vores eget Sam Roi Yod
|
|
|
|
| VIP |
Lagt på d. 05/05-2012 12:16
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 567 |
Kan kun give Kiss ret... Flyver selv helst med Austria Airlines. Ventetiden, (1. til 1. 1/2 time) er ikke noget at tale om, i Wien's super lufthavn. >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 05/05-2012 12:40
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Jeg har fløjet med dem en gang og de er ganske udemærket. De serverer rigtig god mad, hvis det betyder noget, med samme leverandør som Turkish Airline. Jeg fløj derud med deres B777 og synes ikke der var den store forskel mht. til sædeafstanden i forhold til SAS. Men jeg kan se på deres hjemmeside at den er mellerm 31"-33", så det afhænger af hvilket sæde man får. SAS er 32" http://www.austri...g=da&cc=DK Deres B767 har kun 30" http://www.austri...g=da&cc=DK Om jeg ville flyve med dem ingen?, helt afgjort ja, men jeg ville lige sikre mig hvilket fly de bruger på min afgang. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| Christina |
Lagt på d. 05/05-2012 13:01
|
|
natty skrev: Jeg har fløjet med dem en gang og de er ganske udemærket. De serverer rigtig god mad, hvis det betyder noget, med samme leverandør som Turkish Airline. Jeg fløj derud med deres B777 og synes ikke der var den store forskel mht. til sædeafstanden i forhold til SAS. Men jeg kan se på deres hjemmeside at den er mellerm 31"-33", så det afhænger af hvilket sæde man får. SAS er 32" http://www.austri...g=da&cc=DK Deres B767 har kun 30" http://www.austri...g=da&cc=DK Om jeg ville flyve med dem ingen?, helt afgjort ja, men jeg ville lige sikre mig hvilket fly de bruger på min afgang. Tak det skal jo så undersøges Takker OOOg tak til dig også VIP
|
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 05/05-2012 14:33
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Det er maaske Oriental Pearl ? |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 05/05-2012 15:52
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
Tror nok det er lidt anden servive og standard -----Pröv at Goorgle SAM ROI YOD..
Mvh Ingolf
Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme! |
|
|
|
| Christina |
Lagt på d. 05/05-2012 16:25
|
|
ingolf skrev: hugoboerge skrev: Det er maaske Oriental Pearl ? Tror nok det er lidt anden servive og standard -----Pröv at Goorgle SAM ROI YOD..![]() nej nej - vi skal ikk være der......som du nok ku læse i mit indlæg, på den der tråd før den forsvandt :-) Vi har købt ved dem der ligger bedre i ved -ggggg- www.Talaytara.com (ved ikk lig' om jeg må skrive det)? Redigeret af Christina d. 05/05-2012 16:34 You must be the change - you want to see in the world - Ghandi
|
|
|
|
| Frankie-boy |
Lagt på d. 05/05-2012 18:21
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 121 |
I kan roligt tage Austrian eller Swiss air, begge er komfort/mad/fly bedre ind SAS og nyere fly ind Thai, og Wien lufthavn er hyggelig (hvis en lufthavn kan være hyggelig :-) ) Og transfer tiden er som regel god (kort) hvis i tager Swiss air skal i skynde jer, er mange gange 1 time, men i skal med "lufthavn Metroen" så passer tiden lige, og i nogle tilfælde er det Thai der flyver i nyere fly fra Zurich-Bangkok. Ha' en god tur :-) Hilsen Frankie-boy.
"Do it my way" |
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 05/05-2012 18:31
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 504 |
Jeg synes klart at servicen er bedre i Thai, men Austrian er også ok.
Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 05/05-2012 18:40
|
Christina skrev: ingolf skrev: hugoboerge skrev: Det er maaske Oriental Pearl ? Tror nok det er lidt anden servive og standard -----Pröv at Goorgle SAM ROI YOD..![]() nej nej - vi skal ikk være der......som du nok ku læse i mit indlæg, på den der tråd før den forsvandt :-) Vi har købt ved dem der ligger bedre i ved -ggggg- www.Talaytara.com (ved ikk lig' om jeg må skrive det)? Der er ikke saa langt ned til stranden og seafood restauranterne. |
|
|
|
| Christina |
Lagt på d. 06/05-2012 09:05
|
|
Nemlig hugoboerge ![]() Og man har en 1.stue (på taget) hvor naboen ikke lige kan se en i øjnene
|
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 06/05-2012 13:50
|
Hej Christina, jeg har sendt dig en privat besked. |
|
|
|
| Christina |
Lagt på d. 07/05-2012 08:02
|
|
Hej :-) Tak ;-) You must be the change - you want to see in the world - Ghandi
|
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 07/05-2012 09:40
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Har selv fløjet med Ausrian 1 enkelt gang, det var blandt de bedre med mellemlanding til Bangkok.... Jeg syntes ikke nødvendigvis pris og kvalitet altid hænger sammen, for med Austrian fik man ok mad og fin service til små penge!!!! På hjemvejen var flyet meget overbooket, så der fik Jeg tilbudt en ekstra overnatning på Novotel Airporthotel og rigelig økonomisk kompensation i form af en voucher på 300 Euro til toldfri indkøb og en international check på 300 Euro Jeg kunne cashe når Jeg kom hjem, så da Jeg ikke havde travlt de følgende dage, var det ikke svært at sige ja til............ ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| Christina |
Lagt på d. 07/05-2012 10:21
|
|
FCKdk skrev: Har selv fløjet med Ausrian 1 enkelt gang, det var blandt de bedre med mellemlanding til Bangkok.... Jeg syntes ikke nødvendigvis pris og kvalitet altid hænger sammen, for med Austrian fik man ok mad og fin service til små penge!!!! På hjemvejen var flyet meget overbooket, så der fik Jeg tilbudt en ekstra overnatning på Novotel Airporthotel og rigelig økonomisk kompensation i form af en voucher på 300 Euro til toldfri indkøb og en international check på 300 Euro Jeg kunne cashe når Jeg kom hjem, så da Jeg ikke havde travlt de følgende dage, var det ikke svært at sige ja til............ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wouw ja, det lyder da helt bestemt utrolig service minded HOLD DA OP! ![]() Kan godt forstå du bare tog imod og nød ![]() Ja, vi er ved at overveje at det blir' dem næste gang, hvis de kan følge med prismæssigt - vi kan godt lide Thai, men vi savner at kunne flyve derned om natten - så derfor overvejer vi AA ![]() Tak for dit indlæg You must be the change - you want to see in the world - Ghandi
|
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.