Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hvordan fungere det mhs. til parkering i Lufthavnen i Hamburg - vi overvejer at køre ind på P 8, skal man betale ved parkeringspladsen eller betaler man ved hjemkomst ? er der ikke noget med at man kan få en rabatkupon et eller andet sted. evt. i lufthavnen ?
Nu er det godt nok et par år siden jeg sidst fløj fra Hamburg, men mener at jeg regisrerede mig på Lufthavnens hjemmeside
http://www.hambur...chein.html
og herved fik en rabat kupon på 5 € som printes ud og gemmes til betalingen.
På hjemmesiden kan du også reservere så der er en plads ledig.
Hvis det f.eks. er i ferieperrioden kan det være en god ide.
Du kan også mod betaling resservere en specificeret plads
Holliday Parking 8 og 9 ligger et stykke fra lufthavnen men der kører shuttle busser rundt hele tiden og du bliver sat af lige ved terminalen
MVH
Dalton
Redigeret af Dalton d. 09/05-2012 10:41
Hamburg Airport har ændret lidt på systemerne inden for det seneste par år. Det enkleste er nu, at du går ind på lufthavnens hjemmeside og finder Online Parking Space Reservation - her er i enkelt sprog og billeder den direkte vej til at reservere en plads på forhånd.
Du reserverer ikke en bestemt plads, men du er sikker på, at der er plads til dig, når du kommer. Det har jeg haft glæde af en enkelt gang, da alt ellers var optaget. Men med print af min reservering blev jeg gelejdet direkte ind og fandt en plads.
Når du kører ind, bruger du dit betalingskort til at få bommen til at gå op. Systemet registrerer samtidig tidspunktet, og når du efter ferien kører ud igen, følger du samme procedure. Bommen går op, du kører ud og systemet registrerer, at du ikke skal betale mere - og trækker beløbet på din konto.
Det er faktisk blevet forrygende godt og nemt.
Inden du reserverer, trykker du på hjemmesiden lige på Online reservation voucher - så får du straks en mail med den kode, du i bestillingen bruger til at få de 5 Euro rabat.
Men bare følg instruktionen.
Brug P8 - den er udendørs, men billig og ganske udmærket.
Ja, du slæber bare bagagen med i shuttlebussen, som kører konstant fra P8. Chaufførerne plejer at være meget søde til at give tid til at komme både ind og ud.