Se indlæg
 Udskriv debat
DEN DANSKE BAGER I PTY
M.h.t frisktbagt brød i Pattaya:

Thailand er jo mulighedernes land - Her er muligheden for at slå stort brød op (du bestemmer selv størrelsen)

Smile


http://www.bestba...ttaya.com/
 
PR52 - ved ikke hvad du vil med denne? De personer i Ålborg er jo dem Kim har "samarbejdet" med, troede han, derfor retssag og derfor har de biksen til salg. Har hørt der blev indgået forlig men hvordan det endte ved jeg ikke. Men jeg syntes synd for Kim han er en god og ærlig fyr og håber virkelig han kommer tilbage.

Skeptikeren
 
Skeptikeren skrev:

PR52 - ved ikke hvad du vil med denne? De personer i Ålborg er jo dem Kim har "samarbejdet" med, troede han, derfor retssag og derfor har de biksen til salg. Har hørt der blev indgået forlig men hvordan det endte ved jeg ikke. Men jeg syntes synd for Kim han er en god og ærlig fyr og håber virkelig han kommer tilbage.

Skeptikeren


Der var ingen onde tanker bag mit indlæg - Det skulle opfattes som en joke, men sådan opfattede du den ikke, og det kan jeg kun beklage.

Kim kender jeg ikke - Jeg har kun opholdt mig i Pattaya ca. 48 timer i mit ca. 60 årige liv.

Men jeg ønsker naturligvis Kim held & lykke fremover, og det samme for I andre Pattaya 'rødder' Smile Smile


Edit: Jeg kan forøvrigt godt lide flg. sætning i annoncen:

Citat: "You can throug our lawyer get a showing." - Ha ha ha Rolll
Redigeret af d. 02/06-2012 06:44
 
Peder1968
PR52 skrev:

Edit: Jeg kan forøvrigt godt lide flg. sætning i annoncen:

Citat: "You can throug our lawyer get a showing." - Ha ha ha Rolll


Ja der er mange fejl i teksten. Hvis bare ovenstående var den eneste.

PS Og Aalborg staves ikke med Å.... lige som Aarhus Grin
 
sony
Peder1968 skrev:

PR52 skrev:

Edit: Jeg kan forøvrigt godt lide flg. sætning i annoncen:

Citat: "You can throug our lawyer get a showing." - Ha ha ha Rolll


Ja der er mange fejl i teksten. Hvis bare ovenstående var den eneste.

PS Og Aalborg staves ikke med Å.... lige som Aarhus Grin



Hvad mener du med det indlæg?????
Redigeret af sony d. 02/06-2012 09:09
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!
 
Peder1968
Klik på nedenstående link og se indlæggene før mit og du vil forstå Wink

PR52 skrev:

M.h.t frisktbagt brød i Pattaya:

Thailand er jo mulighedernes land - Her er muligheden for at slå stort brød op (du bestemmer selv størrelsen)

Smile


http://www.bestba...ttaya.com/
 
sony
Er det ikke bare ordkløveri, alle ved da hvad man mener om det med Aa eller åPfft
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!
 
rickyn
kan høre på denne tråd at der er mange der savner dansk rugbrød rundstykker og meget andet . hvorfor så ikke ringe til den danske bager i ban chang ved at han køre ind med varer vær søndag til jomtien.og pattaya .så kan i måske lave en aftale med ham om at mødes et sted der ind . han laver bare det beste rugbrød og rundstykker .og så har han leverpostej rullepølse og meget andet godt . i kan finde ham ind på den her side .ban-chang.dk .der står han som danish bakery . Wink
 
rickyn, sjov du skulle skrive det samtidig med at denne bager har sin forretning til salg (se og læs hans tråd).

Så jeg tror at en aftale vil blive meget kortvarig.

Skeptikeren
 
Spring til debat: