Se indlæg|
DEN DANSKE BAGER I PTY
|
|
|
Lagt på d. 02/06-2012 05:26
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
M.h.t frisktbagt brød i Pattaya: Thailand er jo mulighedernes land - Her er muligheden for at slå stort brød op (du bestemmer selv størrelsen) ![]() http://www.bestba...ttaya.com/ |
|
|
|
|
Lagt på d. 02/06-2012 06:07
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
PR52 - ved ikke hvad du vil med denne? De personer i Ålborg er jo dem Kim har "samarbejdet" med, troede han, derfor retssag og derfor har de biksen til salg. Har hørt der blev indgået forlig men hvordan det endte ved jeg ikke. Men jeg syntes synd for Kim han er en god og ærlig fyr og håber virkelig han kommer tilbage. Skeptikeren |
|
|
|
|
Lagt på d. 02/06-2012 06:27
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Skeptikeren skrev: PR52 - ved ikke hvad du vil med denne? De personer i Ålborg er jo dem Kim har "samarbejdet" med, troede han, derfor retssag og derfor har de biksen til salg. Har hørt der blev indgået forlig men hvordan det endte ved jeg ikke. Men jeg syntes synd for Kim han er en god og ærlig fyr og håber virkelig han kommer tilbage. Skeptikeren Der var ingen onde tanker bag mit indlæg - Det skulle opfattes som en joke, men sådan opfattede du den ikke, og det kan jeg kun beklage. Kim kender jeg ikke - Jeg har kun opholdt mig i Pattaya ca. 48 timer i mit ca. 60 årige liv. Men jeg ønsker naturligvis Kim held & lykke fremover, og det samme for I andre Pattaya 'rødder' ![]() Edit: Jeg kan forøvrigt godt lide flg. sætning i annoncen: Citat: "You can throug our lawyer get a showing." - Ha ha ha
Redigeret af d. 02/06-2012 06:44 |
|
|
|
| Peder1968 |
Lagt på d. 02/06-2012 08:53
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 852 |
PR52 skrev: Edit: Jeg kan forøvrigt godt lide flg. sætning i annoncen: Citat: "You can throug our lawyer get a showing." - Ha ha ha ![]() Ja der er mange fejl i teksten. Hvis bare ovenstående var den eneste. PS Og Aalborg staves ikke med Å.... lige som Aarhus ![]() |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 02/06-2012 09:03
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Peder1968 skrev: PR52 skrev: Edit: Jeg kan forøvrigt godt lide flg. sætning i annoncen: Citat: "You can throug our lawyer get a showing." - Ha ha ha ![]() Ja der er mange fejl i teksten. Hvis bare ovenstående var den eneste. PS Og Aalborg staves ikke med Å.... lige som Aarhus ![]() Hvad mener du med det indlæg????? Redigeret af sony d. 02/06-2012 09:09 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Peder1968 |
Lagt på d. 02/06-2012 09:08
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 852 |
Klik på nedenstående link og se indlæggene før mit og du vil forstå ![]() PR52 skrev: M.h.t frisktbagt brød i Pattaya: Thailand er jo mulighedernes land - Her er muligheden for at slå stort brød op (du bestemmer selv størrelsen) ![]() http://www.bestba...ttaya.com/ |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 02/06-2012 09:11
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Er det ikke bare ordkløveri, alle ved da hvad man mener om det med Aa eller å
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| rickyn |
Lagt på d. 03/06-2012 03:27
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 8 |
kan høre på denne tråd at der er mange der savner dansk rugbrød rundstykker og meget andet . hvorfor så ikke ringe til den danske bager i ban chang ved at han køre ind med varer vær søndag til jomtien.og pattaya .så kan i måske lave en aftale med ham om at mødes et sted der ind . han laver bare det beste rugbrød og rundstykker .og så har han leverpostej rullepølse og meget andet godt . i kan finde ham ind på den her side .ban-chang.dk .der står han som danish bakery . ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 03/06-2012 03:45
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
rickyn, sjov du skulle skrive det samtidig med at denne bager har sin forretning til salg (se og læs hans tråd). Så jeg tror at en aftale vil blive meget kortvarig. Skeptikeren |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 














