Se indlæg|
FINNAIR : Kbh./ BBK 01.09.2012 - 18.11.2012 tilbud 4090.00 hvordan med ben/ sædeplads.?
|
|
| Frits |
Lagt på d. 17/06-2012 11:43
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 17 |
Hej, Ser nu at FINNAIR igen har tilbud til BBK i perioden 01.09.2012 - 18.11.2012 til kr. 4.099.00 med meget kort ophold/ skift i Helsinki. På ruten til Thailand flyver de med de "nye" Airbos 330, men hvordan er sædepladsen i.f.t. Thai Air TG950 På forhånd tak. Mvh. Frits Redigeret af Frits d. 17/06-2012 11:52 |
|
|
|
| Girobank |
Lagt på d. 17/06-2012 12:24
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 527 |
Jeg kan kun sige aldrig mere FINNAIR, sæderne er vel som hos SAS-utroligt dårlige, ingen plads til folk med lange ben eller over 90 kg. A330 er fine fly. Maden elendig, alle drikkevare udenfor de 2 måltider skal du selv betale. Men nu faldt man jo for den "gode" pris. Selv om FDM travel havde sat sæderpladserne på, så blev de ændret på hjemturen-via mail 6 timer før afgang. Ved afgang fra Helsinki spurgte stewardessen,hvad vi havde giver for billetten, det er da total uhørt at spørge om det. Efterfølgende har jeg sendt en mail til Finnair (ca. 1.marts) men endnu ingen svar! Jeg flyver aldrig mere Finnair uanset prisen. Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com |
|
|
|
| Frits |
Lagt på d. 17/06-2012 12:41
|
Hej, Ja, det var jo lige det med det "gode" tilbud,.....! Tak for oplysningen. Mvh.Frits |
|
|
|
| ABS |
Lagt på d. 17/06-2012 12:49
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 310 |
Mener nu at det er 4 motors A340. Godt selsskab. Har brugt dem de sidste mange gange. 1 times smøgpause i Helsinki.
We aim to achieve excellence in everything that we do.
|
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 17/06-2012 13:08
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Har selv lige fløjet med Finnair A330. Pladsforholdene er meget ringe (meget ømme knæ), maden beskeden og mindre end andre selskaber. Flyet er ok - transitlufhavnen ok - prisen ok - rejsetiden ok. |
|
|
|
| HAM JAI |
Lagt på d. 17/06-2012 13:08
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 33 |
Har selv brug Finnair mange gange. Kan kun snakke godt om det, selvfølgelig er der ikke så meget plads i flyveren til helsinki, men fra helsinki til bangkok har jeg ikke noget at udsætte på airbusserne. Har fløjet 3 gange med Finnair og lige booket rejse igen til septamber, nyder det hver gang også dejligt med den lille pause i helsinki og der efter små 9 timer til bkk. |
|
|
|
| finn-lis |
Lagt på d. 18/06-2012 08:29
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 53 |
Hej. Har fløjet Finnair og gør det nødig igen. Meget lidt sædeplads, et utroligt ringe måltid, dertil en masse fulde finner der larmede og sloges hele turen. Billetpris er næsten altid god og rejsetiden er også ok. |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 18/06-2012 18:31
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
Har faktisk fløjet med dem siden 2004, og der har ikke været noget og udsætte. Husk det er smag og behag, og hvordan man oplever turen. Derfor forskellige meninger, ligesom forskellige mennesker. HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
|
| Frits |
Lagt på d. 23/06-2012 08:15
|
Hej, Tak til alle for jeres positive retursvar. Når man som jeg er blevet udstyret med " de lange ben " er sædepladsen een meget vigtig del af rejsen - sidst og ikke mindst, når der forude venter 10 timer i flysædet.! Men det havde jo været fristende at afprøve tilbudet fra Finnair og spare familien for små 1.000.- kr men vi bliver så hos Thai Air.Mvh.Frits Redigeret af Frits d. 23/06-2012 08:21 |
|
|
|
| uan |
Lagt på d. 23/06-2012 09:51
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 114 |
Frits skrev: Hej, Ser nu at FINNAIR igen har tilbud til BBK i perioden 01.09.2012 - 18.11.2012 til kr. 4.099.00 med meget kort ophold/ skift i Helsinki. På ruten til Thailand flyver de med de "nye" Airbos 330, men hvordan er sædepladsen i.f.t. Thai Air TG950 På forhånd tak. Mvh. Frits Alle oplysninger omkring flyselskaber og benplads kan findes som nævnt tidligere i andre tråde hos www.seatguru.com f.eks.: http://www.seatgu...=BKK&Date= Spørger du folket vil du finde ud af at nogle elsker mercedes, audi, porsche, skoda, RR, bmw osv..... Valget er ikke altid logiskt opbygget men mixet med blandede følelser og tidligere oplevelser...... Så hvis du kigger på seatguru finder du de nøjagtige afstande mellem sæderne uden præferencer.... (Finnair´s flyvninger mellem CPH og BKK er: AY666 - AY667 - AY089 - AY096) Please note:
I will now be charging a $20.00 service fee for stupidity. There will also be a $40.00 surcharge if the stupidity is accompanied by whining |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 23/06-2012 10:48
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
tænker tit (ja det gør jeg engang i mellem) hvordan menesker opfatter et sæde, hvis du går ind på seatguru, så har thai,austrian,swiss og sas samme størelse sæder. Men folk mener at det og selskab har bedre ben plads, men fakta at pladsen stort set er ens i de fleste selskaber´s fly. nu har fløjet med alle førnævnte selskaber, og har stort set ikke noget at klage over,måler selv 197 cm så jeg hører ikke til de mindste. og inden der en thai air fanatiker der siger at de har 34 " på " nogen " af deres economy, ja jeg ved det godt |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 25/06-2012 16:11
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
Frits skrev: Pæne nye fly- billige priser ELENDIG service.
Hej, Ja, det var jo lige det med det "gode" tilbud,.....! Tak for oplysningen. Mvh.Frits DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.