Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Dansk smørrebrød i Patong?
|
|
| ben |
Lagt på d. 19/06-2012 14:53
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 438 |
Hejsa! Er et smut i Patong, Phuket og ser ud til at flere af de danske steder jeg kendte i Bangla road side soi har ændret stil til mere international menu - og jeg vil gerne have lidt smørrebrød (uden at tage til Kata Etc.). Nogen tips? Skål! ![]() |
|
|
|
| moerk5002 |
Lagt på d. 19/06-2012 15:05
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 384 |
Rundetårn, hos Jesper og Jesper, i en side gade til Bangla. Og på Hiltop Hotel oppe på bjerget hos Jan Valhalla..... Masser af god dansk mad begge steder. |
|
|
|
| tingtong |
Lagt på d. 19/06-2012 15:07
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 223 |
jeps, glimrende mad og flinke mennesker http://www.a1isla...index.html rundetårn.s mad er desværre for dårligt og alt for dyrt |
|
|
|
| ben |
Lagt på d. 19/06-2012 15:16
|
Tak for hurtigt svar! Så i er sikre på at Rundetårn stadig er åben? Jeg kunne ikke lige se den (åben ihvertfald) da jeg checkede igår. Skål! |
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 19/06-2012 22:18
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 504 |
rundetårn.s mad er desværre for dårligt og alt for dyrt[/quote] Jeg synes nu at de laver ok mad der. Altså det jeg har smagt. Biksemad,smørrebrød, flæskestegssandwich. Og så har de tit nybagte lune boller:-) Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| ben |
Lagt på d. 20/06-2012 06:22
|
Nå - nu checkede jeg igen og Rundetårn er LUKKET. Om de genåbner i højsæson eller noget, ved jeg ikke. Den glade viking er også LUKKET. Så intet smørrebrød mere i central Patong strand område med mindre man selvfølgelig er klar på at tage taxa og bevæge sig op af bjerget/ud af central Patong strand område til Hilltop Hotel. Skål! |
|
|
|
| Big Buddha |
Lagt på d. 20/06-2012 09:28
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 19 |
Kan kun anbefale Jan Hilltop`s Smørrebrød, det er simpelthen klasse! Bør nydes med en iskold Carlsberg! |
|
|
|
| Gulmann14 |
Lagt på d. 20/06-2012 11:52
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 5 |
http://hilltopres...ukort.html Fås ikke bedre. Absolut et besøg værd! |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 20/06-2012 12:00
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
Jan Hilltop er det jan fra valhalla?? |
|
|
|
| Gulmann14 |
Lagt på d. 20/06-2012 15:29
|
Jep, det er en og samme mand ;-) Jeg ser i hvert fald frem til et stykke smørrebrød med kartoffel, når jeg tjekker ind på Hilltop 12. november |
|
|
|
| moerk5002 |
Lagt på d. 20/06-2012 16:40
|
Hvis du nu havde læst hele tråden så havde du set at Jan Hiltop er lig Jan Valhalla allerede i svar #2 Smiler og god dag til alle...... |
|
|
|
| hus hans |
Lagt på d. 20/06-2012 17:12
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 4 |
Ben kan se at du skriver at de har lukket men det er forkert der er åben alle dage på nær søndag ![]() |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 21/06-2012 02:48
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
moerk5002 skrev: Hvis du nu havde læst hele tråden så havde du set at Jan Hiltop er lig Jan Valhalla allerede i svar #2 Smiler og god dag til alle......Sorry det gik lidt for hurtigt at læse tråden,jeg læste ikke indlæg nr 2 |
|
|
|
| esanboy |
Lagt på d. 21/06-2012 03:33
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 74 |
Har været på Hilltop. Ikke noget at råbe HURRA for. Simpel restaurant. beskidte duge, staff der ikke kan Engelsk, lang gåtur fra gaden til selve restauranten og dårlig mad. Fik smørrebrød og måtte efterlade 3 stk efter jeg havde smagt på dem. De smagte surt. Måske jeg har været uheldig, Men jeg kommer der ikke mere. |
|
|
|
| Gulmann14 |
Lagt på d. 21/06-2012 12:52
|
esanboy skrev: Har været på Hilltop. Ikke noget at råbe HURRA for. Simpel restaurant. beskidte duge, staff der ikke kan Engelsk, lang gåtur fra gaden til selve restauranten og dårlig mad. Fik smørrebrød og måtte efterlade 3 stk efter jeg havde smagt på dem. De smagte surt. Måske jeg har været uheldig, Men jeg kommer der ikke mere. Må man spørge, hvornår du har været der? Og er du sikker på, at det er samme Hilltop? Synes der er flere ting, som jeg ikke kan genkende! (Hvad er en lang gåtur? Hotellet lægger helt ud til gaden!!!) ![]() |
|
|
|
| moerk5002 |
Lagt på d. 21/06-2012 15:16
|
esanboy skrev: Har været på Hilltop. Ikke noget at råbe HURRA for. Simpel restaurant. beskidte duge, staff der ikke kan Engelsk, lang gåtur fra gaden til selve restauranten og dårlig mad. Fik smørrebrød og måtte efterlade 3 stk efter jeg havde smagt på dem. De smagte surt. Måske jeg har været uheldig, Men jeg kommer der ikke mere. Jeg kan heller ikke genkende det. Du må snakke om et andet hotel (måske Hilton), har kendt Jan i mange år og ved det ville han aldrig tillade. Det er dyrt, langt over middel, men til gengæld super i orden. Alt er hjemmelavet, har eget bageri, egen slagter, staff som er gode til engelsk og har aldrig set en beskidt dug. Han går helt vildt op i at tingene er som han reklamerer med. Prøv at gå ind på linket.... http://www.hillto...atong.com/ |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 21/06-2012 15:41
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
moerk5002 skrev: esanboy skrev: Har været på Hilltop. Ikke noget at råbe HURRA for. Simpel restaurant. beskidte duge, staff der ikke kan Engelsk, lang gåtur fra gaden til selve restauranten og dårlig mad. Fik smørrebrød og måtte efterlade 3 stk efter jeg havde smagt på dem. De smagte surt. Måske jeg har været uheldig, Men jeg kommer der ikke mere. Jeg kan heller ikke genkende det. Du må snakke om et andet hotel (måske Hilton), har kendt Jan i mange år og ved det ville han aldrig tillade. Det er dyrt, langt over middel, men til gengæld super i orden. Alt er hjemmelavet, har eget bageri, egen slagter, staff som er gode til engelsk og har aldrig set en beskidt dug. Han går helt vildt op i at tingene er som han reklamerer med. Prøv at gå ind på linket.... http://www.hillto...atong.com/ Har aldrig vaeret der men naar man ser menukortet bliver man lidt halv sulten. Godt der ikker er langt til loerdag saa maa det vaere en tur ned til Stalden paa soi 8. ![]() |
|
|
|
| esanboy |
Lagt på d. 23/06-2012 04:15
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 74 |
Hvis der er flere "danske" hoteller med navnet Hilltop, med en masse ½ fulde Danskere, så kan det da godt være jeg kom det forkerte sted. Lang gåtur. Op af trapperne vade om på den anden side, så ingen skilt hvor der stod restaurant. Måtte spørge. Ja jeg mener en simpel og kedelig restaurant, med i mine øjne ikke den bedste mad. Noget af det vi ville bestille havde de ikke. Da vi skulle på toilettet, blev vi henvist til en tomt værelse. Nå ja så fik man da set deres værelse også. Ikke noget at råbe hurra for hellere. Men det eneste plus var udsigten. Igen kan være at vi bare var uheldige vedr. en del ting på restaurant/hotel Hilltop. Men jeg kommer der ikke igen. |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 23/06-2012 05:44
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
Nej maden er for dårlig.sidst jeg var der blev jeg så syg at jeg lå lig et par dage. en af mine venner kunne lugte at kødet var surt, og klagede over. Jesper kom kom hen og sagde at han havde købt det samme dag, men stak fløde kanden hen over tallerknen og gav ham ret. og fik en wienerschnitsel i stedet. Så der sætter jeg ikke mine ben igen Jeg synes nu at de laver ok mad der. Altså det jeg har smagt. Biksemad,smørrebrød, flæskestegssandwich. Og så har de tit nybagte lune boller:-)[/quote] |
|
|
|
| conski |
Lagt på d. 13/01-2013 01:53
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 13 |
hvorfor skal I have dansk mad i Thailand, det thailandske køkken er aldeles glimrende og dansk mad kan man da få hjemme i Danmark |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.