Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
12 call optankning
|
|
| flyer |
Lagt på d. 11/07-2012 14:45
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 688 |
Det er først nu jeg opdager at tråden drejer sig om mobilkort Hvordan er det når det er internet det drejer sig om?
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
|
| kongeboaen |
Lagt på d. 11/07-2012 17:10
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 37 |
vandango skrev: kongeboaen skrev: hvorfor ik skifte til true m jeg har haft det samme nummer i 3 år nu og når jeg tanker op med 100 baht så gælder det i 1 år Skal du så ind i en af butikkerne for at få et simcard? nej true m kan man koebe i de fleste 7-11 forretninger |
|
|
|
| rogne |
Lagt på d. 12/07-2012 11:34
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 39 |
på denne side kan man tanke sit thai simkort op fra dk så man ikke mister sit tlf nr der går et par dage så er der taletid på dit thainr http://thaiprepai... mvh Rogne |
|
|
|
| rogne |
Lagt på d. 12/07-2012 11:50
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 39 |
Vil lige tilføje at jeg har haft samme nr siden 2007 12call freedom sim og det gælder et år efter sidste optankning |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 12/07-2012 13:49
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
rogne skrev: Vil lige tilføje at jeg har haft samme nr siden 2007 12call freedom sim og det gælder et år efter sidste optankning helt korrekt, jeg har samme simkort og har nu fået det ombyttet med et med data 3G på også .....de findes desværre ikke mere hernede, da dem du køber nu skal fornyes hver måned! Godt man lige fik det dengang..... ;-) Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 12/07-2012 14:22
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
pdrhan skrev: Nemligt, og alle som bedyrer at de kan stadigt beholde deres gamle tlf. nr (mig selv inkl. dog med DTAC)rogne skrev: Vil lige tilføje at jeg har haft samme nr siden 2007 12call freedom sim og det gælder et år efter sidste optankning helt korrekt, jeg har samme simkort og har nu fået det ombyttet med et med data 3G på også .....de findes desværre ikke mere hernede, da dem du køber nu skal fornyes hver måned! Godt man lige fik det dengang..... ;-) John skrev Meget mærkeligt. Jeg er i Danmark og har lige sat 100 thb. ind på min tlf. via Kasikorn top-up, og nu gælder mit tlf. nr. til 08.07.2013 dvs. et helt år. har alle haft deres nummer under den "gamle ordning" (mindst 2år ). Men de "Nye" abonnenter" er henvist til optankning med mindre at de vælger Thansens løsning som desvære kun gælder DTAC abonnenter og til: Special offer for now until 30 September 2012!. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.