Se indlæg
 Udskriv debat
Hotelroom med 2 soveværelser Pattaya.
vandango
Her i midten af September drager vi afsted til Pattaya, vi er to voksne og 3 piger på 4, 5 og 10 år, hvorfor kun 2 separate soveværelser har interesse.

Vi planlægger at blive der i 3 dage/nætter.

Jeg kender Pinewood Hotel, men desværre også barene lige foran, næppe den bedste start for et nygift par.

Four Seassons Place er et pragtfuldt sted, men noget isoleret på 3. road.

Er der nogen der kender andre steder? må max. koste omkring 3000 baht pr. nat, og selvfølgelig meget gerne billigere.

Amagerdreng
Måske også en ide at spørge på pattaya-portalen (link ved replikboxen)
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.

pdrhan
vandango skrev:

Her i midten af September drager vi afsted til Pattaya, vi er to voksne og 3 piger på 4, 5 og 10 år, hvorfor kun 2 separate soveværelser har interesse.

Jeg kender Pinewood Hotel, men desværre også barene lige foran, næppe den bedste start for et nygift par.

Er der nogen der kender andre steder? må max. koste omkring 3000 baht pr. nat, og selvfølgelig meget gerne billigere.

Prøv at kigge her:
http://www.roommi...otels.html

Der er også Residence Garden ude hos Ib ottosen og Argyle apartments ved Budda Hill
Prøv at google : pattaya 2bedroom apartment
så vælter det frem....
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

kongeboaen
hvad med lek hotel.. Smile

prasat
nu ved jeg godt du søger pattaya, men vi har altid boet i jomtien på niravana
http://www.nirvan...hotel.com/
de har nogle kæmpe store taglejlighedder med 2 værelser og stuer køkken og badeværelse og tagterresse.
det ligger 2 minutteres gang fra stranden og prisen er ganske okay.

prasat

Anonym Bruger
der er også Jomtien Thani, vi betalte for 2 år siden 2200.bath for 2 værelser med dør i mellem, inkl. Morgenmad's buffe som var rigtig godt!

vandango
Michael Andersen skrev:

der er også Jomtien Thani, vi betalte for 2 år siden 2200.bath for 2 værelser med dør i mellem, inkl. Morgenmad's buffe som var rigtig godt!

Ser også godt ud, men jeg vil have ungerne inde i samme rum som os.

De 2 af dem er kun 4 og 5 år.

vandango
prasat skrev:

nu ved jeg godt du søger pattaya, men vi har altid boet i jomtien på niravana
http://www.nirvan...hotel.com/
de har nogle kæmpe store taglejlighedder med 2 værelser og stuer køkken og badeværelse og tagterresse.
det ligger 2 minutteres gang fra stranden og prisen er ganske okay.

prasat

Tak det ser godt ud - men prisen ligger lidt over hvad jeg kan få på Four Seassons Place som er mit udgangs punkt.

vandango
kongeboaen skrev:

hvad med lek hotel.. Smile

Ja da og hvad med?
[img]http://www.besthotelpattaya.com/wp-content/uploads/2010/09/Pattaya-Freelance-Girl.jpg[/img] is not a valid Image.

vandango
pdrhan skrev:

vandango skrev:

Prøv at kigge her:
http://www.roommi...otels.html

Der er også Residence Garden ude hos Ib ottosen og Argyle apartments ved Budda Hill
Prøv at google : pattaya 2bedroom apartment
så vælter det frem....

Den søgemaskine virker ikke, og de andre opfylder ikke kravet, eller ligger dårligt i forhold til stranden.

Samtidig vil de viste hoteller højst have 4, og vi er jo 5.
Redigeret af vandango d. 24/07-2012 11:06

PATINYA
vandongo hvad med at tjække PATTAYA CENTRE HOTEL på hjørnet af soi 12 og Beach road, jeg har dog selv kun haft store 1vær, men de har hvist alt så vidt jeg ved, men måske lidt for dyrt, jeg ved det ikke du kan jo tjække det med hensyn til 2vær, jeg har givet 2000 BHT de gange jeg har boet der, men et meget lækkert hotel.

vandango
PATINYA skrev:

vandongo hvad med at tjække PATTAYA CENTRE HOTEL på hjørnet af soi 12 og Beach road, jeg har dog selv kun haft store 1vær, men de har hvist alt så vidt jeg ved, men måske lidt for dyrt, jeg ved det ikke du kan jo tjække det med hensyn til 2vær, jeg har givet 2000 BHT de gange jeg har boet der, men et meget lækkert hotel.

Gamle dreng de har ikke familie room.

Og hvis du ikke opfører dig ordentligt, kommer vi alle 5 forbi og holder ferie hos dig. Grin

Så vil jeg skide på strand og børn, bare vi sparer nogle penge. Pfft

Og det er ikke en joke det her? :-)

PATINYA
fedt nok jeg glæder mig min ven.GrinGrinGrin
nej jeg viste ikke precist om deres udvalg det slog mig bare............som sagt har jeg kun boet på 1vær, men det er jo stort og flot og har det hele derfor gik jeg ud fra de også havde familie rumWink

vandango
PATINYA skrev:

nej jeg viste ikke precist om deres udvalg det slog mig bare............som sagt har jeg kun boet på 1vær, men det er jo stort og flot og har det hele derfor gik jeg ud fra de også havde familie rumWink

Ha ha ha, men især Sunee og de to små piger på 4 og 5, snakker løs om at komme ud til vandet. Hende på 10 har jeg givet en hardcore gamecomputer, så hun vil skide på strand og mor og far.

Har talt med Aor via facebook, men jeg tror ikke at jeg finder noget billigt i Jomtien, for det er jo egentligt der vi bør være.

Men det kunne jo være at jeg skulle sætte Aor på opgaven?

PATINYA
vandango skrev:

PATINYA skrev:

Ha ha ha, men især Sunee og de to små piger på 4 og 5, snakker løs om at komme ud til vandet. Hende på 10 har jeg givet en hardcore gamecomputer, så hun vil skide på strand og mor og far.

Har talt med Aor via facebook, men jeg tror ikke at jeg finder noget billigt i Jomtien, for det er jo egentligt der vi bør være.

Men det kunne jo være at jeg skulle sætte Aor på opgaven?

JA du har ret, familie ferie i Pattaya city, HMMMMMM
jeg kender desvære ikke hotellet Aor arbejder på, men håber for dig at du finder en løsning, jeg kommer selv en tur til Pattaya omkring den 20 sep da jeg skal en tur til Cambodia igen og have banket nyt visa i passet.

Spring til debat: