Se indlæg
 Udskriv debat
Godt værelse/lejlighed søges i Pattaya
jh
Er der en der hae et godt værelse/lejlighed i Pattaya fra 14 December til 15 Januar må godt være lidt stille om natten og ikke for langt fra alting pris ca 10000-14000bath send mig lige en mail hvis nogle kender til noget.Er selv Pty nu men syntes det er lidt af et problem at finde noget.Her hvor vi bor nu vil vi ikke bo mere ellers billigt ca 12000 Bath pr måned.Men larm rundt om fra er blevet værre og rengøringen er blevet lig nul,og ting bliver ikke ordnet hvis det går i stykker.

PATINYA
Det lyder som om du er første gangs rejsende i Pattaya, der er masser af steder, feks Hotel Dania i Soi buakhow men bed om et værelse ud mod poolen feks vær 18 på 5 sal, eller Copenhagen i Soi Postoffice men også ud bag til, så er du i centrum og du har nattero, et 3 eks. vil være Johns badehotel på 3.road, ja der er utallige muligheder, men ellers prøv at kontakte moerk5002 han kan 100% sikert give dig de oplysninger du har brug for, Go ferieCheers

Men du tænker måske privat???
Så prøv på Cafe frem på markedspladsen, men ikke de små værelser men den store lejl. oppe i toppen der er også stille og rogligt om natten da du igen har soveværelse ud mod bag siden, jeg har selv boet i den i 1 1/2 år, og aldrig hørt en klink om nattenWink
Redigeret af PATINYA d. 27/07-2012 13:12

jh
Hej nej ikke første gang der og Cobenhagen skal jeg ikke bo,har prøvet det og der er en helvedes larm,jeg prøver Dania og lytter til den.Pænt sted spiser godt dansk mad der.Vi har da kikket nogle steder rundt omkring,men mange gange er sommetider nemmere her igennem og få et godt svar og flere Danskere ejer jo noget dernede.

flyer
Jeg kan anbefale Diana Inn på 2"road, ok værelser og service, syd og rar betjening, dejlig pool i gården og egen lille restaurant

JEG VIL PÅ DET KRAFTIGESTE FRARÅDE "WINDY-INN" i den sydlige del af "walking"!!!!! Se nedenstående:

http://danskthai....ost_189243

Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig

ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว

Watching You

bitten
http://en.pattaya...aroom.com/

Her kan du leje en lejlighed, Yensabai condo.

fra 600 baht i døgnet

sank
http://www.pattay...fault.aspx Gå hen og se på dem her god lille lejlighed. Fredeligt til landsiden ? kan være lidt musik til sø siden fredag lørdag. og vil tro du kan få til omkring de 12

vandango
jh skrev:

Hej nej ikke første gang der og Cobenhagen skal jeg ikke bo,har prøvet det og der er en helvedes larm,jeg prøver Dania og lytter til den.Pænt sted spiser godt dansk mad der.Vi har da kikket nogle steder rundt omkring,men mange gange er sommetider nemmere her igennem og få et godt svar og flere Danskere ejer jo noget dernede.

Som PATINYA skrev, prøv at gå om på markedspladsen, og se om penthousen er ledig. PT. er Jens i Danmark, men Doi passer forretningen.
Jeg ville selv vælge den løsning, hvis lejligheden er ledig.

Var selv ved at få den, men da Patinya flyttede til Thailand permanent, var det rimeligt at han fik den.

jh
Tak for svar ja hos Jens har jeg været flere gange vi prøver at kikke lidt på det om nogle dage,vi tager på landet idag men flere gode svar er velkomne.Jeg har ikke pc med tror ikke det er for god forbindelse derudeForbindelse her er også elendig det er blevet påtalt flere gange i et par år af alle der har boet her men intet sker.Forstår ikke Thaierne den måde de driver bolig på,de lader bare det hele forfalde men også nemmere bare ligge på sofaen og spise og se tv

Skeptikeren
Benyt for guds skyl ikke Bittens forslag om Yensabai, hele dette område er rent muslimsk med en masse barer og høj musik.

Der er bygget så mange nye rundt om i byen som ligger meget centralt, prøv ovre omkring Soi 17, eller dem her oppe på Thrappraya Rd. og ned i sidegaderne, de fleste fra 550 til 1000 Baht døgnet.

Alt inden for ringvejen ved Sai Sam (Broen ved Thrappraya Rd.) og op til Central Rd. skal man regne med ligger i støjzone (høj musik og barliv). Hvorfor ikke bruge MapJack til at surfe lidt rundt?

Skeptikeren

http://www.jumplink.dk/somrak
sank
Smile Tja nu kommer Skeptikeren og jeg åbenbart ikke i Yensabai på samme årstider ? men rigtigt der er kommet flere muslimer de senere år Crying men de fester nu ikke meget. og som jeg skriver til SØ siden kan der nogle gange være høj musik til kl. 01 - 02. fredag- lørdag. til landsiden høre du ikke meget. Og de ca 10 år jeg er kommet der er det ikke sket mange gane at jeg ikke har fået min nattesøvn. lidt livligt kl. 07 når Marina Yensabai lukker disko gæster ud ? men det er underholdning til morgenkaffen Grin Men ok vi er der kun ca. 5 md. om vinteren.

hsn

Er der en der hae et godt værelse/lejlighed i Pattaya fra 14 December til 15 Januar må godt være lidt stille om natten og ikke for langt fra alting pris ca 10000-14000bath send mig lige en mail hvis nogle kender til noget.Er selv Pty nu men syntes det er lidt af et problem at finde noget.Her hvor vi bor nu vil vi ikke bo mere ellers billigt ca 12000 Bath pr måned.Men larm rundt om fra er blevet værre og rengøringen er blevet lig nul,og ting bliver ikke ordnet hvis det går i stykker.

Hvad forventer du af størrelse? Jeg bor i Pattaya og også tæt på alt.
Og i dit prislejde, synes jeg nu der findes masser...

thaikurt1
Prøv denne her måske er du heldig at finde det du søger

http://www.agoda....5cc7d3646f
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
fckguld
jh skrev:

er det pr nat 10-14.000 bath , så der en del at vælge i mellem .hvis det pr måned bliver det nok et blik skur ha ha , held og lykke - værelser findes i alle prislejer.
Redigeret af fckguld d. 31/07-2012 18:49
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

hsn

er det pr nat 10-14.000 bath , så der en del at vælge i mellem .hvis det pr måned bliver det nok et blik skur ha ha , held og lykke - værelser findes i alle prislejer.

Så bor jeg åbenbart i et nyistandsat blikskur, med 2 værelser, nyt eu køkken og til 10.000 baht om måneden.
Det ligger i The Village på 3rd road, så midt i det hele vil jeg kalde det.

moerk5002
hsn skrev:

Så bor jeg åbenbart i et nyistandsat blikskur, med 2 værelser, nyt eu køkken og til 10.000 baht om måneden.

Jeg må også bo i et blik skur på 120 kvm beliggende på 4.sal, med to balkoner, stort køkken og stue, bar og kæmpe soveværelse til 10.000 baht om måneden.......... Rolig beliggenhed mellem Pattaya og Jomtien!

jh
Halløj venner jeg har skaffet noget igår fint værelse med bad balkon til 14000bath for 33dage roligt om natten.
Ja en god lejlighed til de priser i skriver om er fine men jeg er her kun ca 2mdr om året,men måske engang hvis der er noget der kaldes pension til den tid når jeg når den høje alder.
Mange tak for de gode svar.

vandango
moerk5002 skrev:

hsn skrev:

Jeg må også bo i et blik skur på 120 kvm beliggende på 4.sal, med to balkoner, stort køkken og stue, bar og kæmpe soveværelse til 10.000 baht om måneden.......... Rolig beliggenhed mellem Pattaya og Jomtien!

Din fupmager - så kommer vi alle 5 hjem til dig.

Kommer forbi med fruen og tre små børn fra den 13-16 september, har du nogen ideer til hvor vi kan bo, ud over hjemme hos jer? Wink - børnene vil bare se strand?
Vi glæder os meget til at se jer. ha ha ha Pfft

moerk5002
vandango skrev:

moerk5002 skrev:

hsn skrev:

Din fupmager - så kommer vi alle 5 hjem til dig.

Kommer forbi med fruen og tre små børn fra den 13-16 september, har du nogen ideer til hvor vi kan bo, ud over hjemme hos jer? Wink - børnene vil bare se strand?
Vi glæder os meget til at se jer. ha ha ha Pfft

Vandango, I er altid velkommen, det ved du. Ring når du er i Thailand, kan sagtens finde noget roligt til Jer i Jomtien.

shorty
hej sorry for hijack skal 2 gutter på omkring 30år til pattaya for første gang skal bruge lejlighed en uge måske 2 syndes godt nok det er en jungle og finde en uden kendskab til stedet har kigget på http://www.viewta... nogen der kender til dette sted og hvordan er beliggenheden?

Spring til debat: