Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Ja og det frygtelige er at mange herboende (og turister) smugler dette livsfarlige lort med til deres hjemlande og mange sælger det til deres landsmænd for ussel mammons skyld, så kan de rejse næsten gratis frem og tilbage mange gange om året.
Håber at alle der køber den slags ulovlige varer, at deres P**** må skrumpe og falde af.
Kurt, med hånden på hjertet og fra dybt inde i mig - NEJ, NEJ, aldrig kunne ikke drømme om at udsætte andre mennesker for fare på grund af at skulle tjene en klatskilling.
Har rejst verden rundt i mere end 30 år, har haft utallige mulighder for fup og svindel, men aldrig
Jeg har lige læst mit eget indlæg i denne debat, det ser ud til at jeg har fået beslajgt lige mange nok Sinka sådan som jeg staver, men lidt ordblind er man vel altid
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE
Kurt, med hånden på hjertet og fra dybt inde i mig - NEJ, NEJ, aldrig kunne ikke drømme om at udsætte andre mennesker for fare på grund af at skulle tjene en klatskilling.
Har rejst verden rundt i mere end 30 år, har haft utallige mulighder for fup og svindel, men aldrig
Skeptikeren
Flot skrevet- du er en MAND.
DU FÅR HVAD DU GIVER GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI