Se indlæg
 Udskriv debat
overnatning soi 7 jomtien
Thaidreamer
hej
nogen der kender et ok sted i soi 7 til fornuftig pris , måske 3 - 4 nætter i april

ingolf
Hotel Lek Jomtiem--har boet der flere gange og OK men slidt.

Nu er det nyrenoveret, og skulle väre fint.

Fra stranden ca 100 meter op på höjre side---ca800baht natten
Mvh Ingolf

Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme!

OleOrm
Hotel Mermaid er super

FarangDingDong
OleOrm skrev:

Hotel Mermaid er super

Sidst var jeg der en enkelt overnatning. Ved poolen lige neden for balkonen sad der 5-6 russere og drak højlydt til kl 5 om morgenen. Jeg har hørt fra flere at der er efterhånden mange russere der kommer der og derfor holdt op med at komme på mermaid lige som jeg.
Eneste fordel er at de har god parkering til bilen.
Livet er for kort til lange underbukser

per p
I jomtien er der ved Soi 1 hotel Sunlight der kan du få værelser til ca. 700 B pr. nat det er ikke noget luxsus, men der er bad, AC. køleskab. jeget bad. og du skal vel bare have et sted at soveAngel

OleOrm
FarangDingDong skrev:

OleOrm skrev:

Hotel Mermaid er super

Sidst var jeg der en enkelt overnatning. Ved poolen lige neden for balkonen sad der 5-6 russere og drak højlydt til kl 5 om morgenen. Jeg har hørt fra flere at der er efterhånden mange russere der kommer der og derfor holdt op med at komme på mermaid lige som jeg.

De satans russere Sad

carstenj
ingolf skrev:

lek hotel er møgbeskidt, de har godt nok pudset hotellet op men når man ikke gør rent ligner det hurtigt et kineser/russer hotel igen.

ingolf
carstenj skrev:

ingolf skrev:

lek hotel er møgbeskidt, de har godt nok pudset hotellet op men når man ikke gør rent ligner det hurtigt et kineser/russer hotel igen.

Har ikke väret där på flereår--ikke efter renoveringen--så det kan godt väre ar de har kört det i bund igen!
Mvh Ingolf

Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme!

Anonym Bruger
OleOrm skrev:

FarangDingDong skrev:

OleOrm skrev:

Hotel Mermaid er super

De satans russere Sad

Og det bliver kun værre.!

Om nogle år, hedder Jomtien: Little Russia...Angry

Thaidreamer
DK skrev:

OleOrm skrev:

FarangDingDong skrev:

OleOrm skrev:

Hotel Mermaid er super

De satans russere Sad

Og det bliver kun værre.!

Om nogle år, hedder Jomtien: Little Russia...Angry

nej nej zero russia er bedre hehe

Thaidreamer
Thaidreamer skrev:

hej
nogen der kender et ok sted i soi 7 til fornuftig pris , måske 3 - 4 nætter i april

hey
lige info :
det blev mermaid jeg boede på , det var ok ( ingen russere ) en skam den lille restaurant : little mermaid måtte flytte derfra...

men de er så flyttet over i soi white house

men ok service og betjening

Thaidreamer
OleOrm skrev:

FarangDingDong skrev:

OleOrm skrev:

Hotel Mermaid er super

De satans russere Sad

hørt ! zero russia

thaikurt1
Du kunne også havde leje et rum på tip condo det er et udmærker sted at bo.

Der bo flere fast boende danskerne
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
fckguld
FarangDingDong skrev:

OleOrm skrev:

Hotel Mermaid er super

Russerne har sgu snart ødelagt alle turist stederne med deres primitive opførsel. Lige kommer hjem fra phuket , de invaderer alle lavpris hoteller - køber alt i 7-11 og nyder det på hotel og i restauranterne- der var nu dejligere i thailand ind murens fald.
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

John
Nogle af restauratørene har fået øjnene op for problemet
i1016.photobucket.com/albums/af287/Dansk-Thai/Russians.jpg
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
Payanak
Jeg boede på Mermaid en enkelt nat (første og sidste) for omkring to måneder siden.
1200,- THB for noget der er slidt ned til sokkeholderne, og så kastede både jeg og fruen op, efter at have spist morgenmaden på samme sted. Det er i øvrigt ikke dansk ejet længere.

Angående russere så har jeg godt nok heller ikke det bedste indtryk af dem. Jeg boede på et hotel på Pratumnak Hill til 2500,- THB, og her oplevede jeg en fuld russer som knak grene af et Leelawadee træ, og hoppede på en solseng så den smadrede. Herefter tog han det tilhørende plastikbord, og smadrede ned i jorden et antal gange.
Det forunderlige var at det bare var sjov, og de tilseende russere bare grinte. Han var THE BEST som han råbte adskillige gange.

Men ellers kan jeg godt lide at komme i området på weekend ud af byen, og når min condo står færdig, vil jeg nok dele min tid mellem Jomtien og Bangkok.

Spring til debat: