Se indlæg
 Udskriv debat
flyselskaber
slagter40
hvad er det bedste flyselskaber udeover thai air.
da jeg synes at thai er lidt for dyrt .. tager afsted 28-12 i 8 uger

Nirvana
SAS
Come As You Are

pdrhan
slagter40 skrev:

hvad er det bedste flyselskaber udeover thai air.
da jeg synes at thai er lidt for dyrt .. tager afsted 28-12 i 8 uger

Singapore Airlines.... GrinLOL LOL
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

30411717
ja singeporeairlins er godt super god sørvis gode sæder men det tar lang tid fra dk til singpore ca 12 timer +3 til bangkok og nor du skal hjem så er der 13 timer. men du får det ikke bæderTil hest

natty
Det er vel nærmest som at spørge om hvad der er højest: Rundetårn eller et tordenskrald? LOL LOL

Det er jo bare et transportmiddel, så når jeg beslutter mig, er det en blanding af pris og transporttid. Jeg gider simpelthen ikke at sidde i en lufthavn i 3-4 timer for transfer. Så kan flyselskabet ha' fået nok så mange stjerne.
Redigeret af natty d. 28/07-2012 21:05
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

Kim Ludvigsen
Jeg beslutter mig også på baggrund af pris og transporttid. Men jeg har ikke noget mod at sidde 3-4 timer i en lufthavn, hvis det kan spare mig 1.000 kroner eller mere efter skat.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
pdrhan
På udvejen fra CPH til BKK er der kun 1 times transit i SIN og på hjemvejen er der 2 timer, ikke så slemt endda.......Smile

jc
Austrian er et godt bud. 1-1½ time hver vej i Wien.
Boet i Bangkok 1980-1983.

dim
Jeg har fløjet med SAS 1 enkelt gang og 1 gang med Air France via paris. Ellers kun med THAI
Skal selv rejse til Bangkok d. 27 december 2012, men priserne er endu lidt for høje.
Vent ca. 3 måneder så burde der kunne søges nogle forholdsvis billige billetter.

Jeg kikker også på tiden kontra prisen, men jeg plejer stort set altid at få en direkte med THAI for omkring 5-6000
Jimmi Andersen

www.jalightandsound.dk
Fido
Proev at se paa Finnair ... 1 times transit (der er goer-det-selv automater i paskontrollen) og kun 9 timer og 50 minutter fra Helsinki til Bangkok Wink
One man's ceiling is another man's floor

SteenJ
China air er også et godt bud.
Men hvorfor ikke prøve at lede lidt her på site angående, der er mange indlæg der omhandler ovenstående, i stedet for at oprette en ny tråd.
Men jeg ved godt, det ikke er så nemt at navigere rundt, men måske WEB vil prøve at gøre det lettere på et tidspunkt.
HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.

slagter40
China air har jeg kigget på
og tro mig her kigget her så meget Wink

mattidk
SAS eller Singapore Air er måske lidt bedre end Thai, men pris kan også være dyere. Fik billet til julen med SG for ca.8k så synes det er i orden.
Måske Qatar Airways er en god alternativ hvis ventetid er ikke for lang.

hugoboerge
pdrhan skrev:

På udvejen fra CPH til BKK er der kun 1 times transit i SIN og på hjemvejen er der 2 timer, ikke så slemt endda.......Smile

den ene time kan godt komme til at knibe engang imellem, saa er det bedre at hoppe paa maskinen der gaar et par timer senere og lander her ved 11 tiden. Changi lufthavn er heller ikke det vaerste sted at vente et par timer eller 3.Smile

pdrhan
hugoboerge skrev:

pdrhan skrev:

den ene time kan godt komme til at knibe engang imellem, saa er det bedre at hoppe paa maskinen der gaar et par timer senere og lander her ved 11 tiden. Changi lufthavn er heller ikke det vaerste sted at vente et par timer eller 3.Smile

Vi tager altid det første fly efter vi er landet og har aldrig haft problemer med at nå det, og du har ret i at det er ikke det værste sted at tilbringe et par timer...der er steder der er set værre....Yo baby

Spring til debat: