Se indlæg|
Computer hjælp
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 30/03-2012 14:04
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
tingtong skrev: til kim l alene her på DTW er der 4 der betaler DTW pr. klik, det gør de jo nok ikke for sjov Det er jo en smagssag om man vil blokere for den slags. Min undren over Ghostery var, at det ikke ser ud til at være en reklamefjerner. Og at de faktisk samarbejder med reklametjenesterne - og det gør de vel heller ikke for sjov. tingtong skrev: noget andet er, din pc bliver lidt hurtigere, når du lukker af for al det skidt Det kommer så lidt an på, hvordan der blokeres for det. Men normalt, ja. Man kan så vende tingene om og sige, at hvis de fleste blokerer for den slags, er der ikke nogen til at betale for det "gratis" indhold på internettet. Bortset fra det, så kan trackerne normalt ikke se, hvem man er, kun at det er samme computer som også har været inde på en eller flere andre hjemmesider. Og de gør det oftest for at hjælpe brugeren (og dem selv). Jo mere relevante reklamer, man kan præsentere for brugerne, jo mere vil brugerne være interesseret i reklamerne. Det får brugerne til at købe bestemte varer, hvilket er til brugernes fordel, annoncørens fordel og hjemmesidens fordel. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 30/03-2012 16:38
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
sony skrev: BentBP skrev: Hej sony. Når du har åbnet din Google Chrome browser , har du oppe i højre hjørne , lige under krydset , hvor du kan lukke siden , en skruenøgle , venstreklik på den , så går du ned og finder værktøjer , holder pilen hen over værktøjer , så åbner der en ny fane , hvor du går ud og venstreklikker på udvidelser , så åbner der et nyt vindue , der kan du se hvad du har installeret af udvidelser , og du kan deaktivere og fjerne , dem som du ikke vil have . Jeg bruger selv Google Chrome , og har installeret en reklameblokker , der hedder AdBlock , den virker fint , for blokering af reklamer , også her på D.T.W. Den kan findes ved at gå ind i udvidelser , som jeg har beskrevet øverst oppe , og vælge Hent flere udvidelser . Håber du kan bruge det her til noget , forsat god dag . Takker for din indsats, men jeg af installerede google chome og det ser ud til at have hjulpet efter jeg installerede det igen, jeg kan nu bedst lide at være i google chrome selvom nogle gange er jeg nød til at bruge firefox Ok det hjalp så heller ikke med at af installere det, der popper stadig reklamer op, men nu fik jeg da om ikke andet google chrome på dansk Men nu prøver jeg så det der ad block, håber det hjælper. Redigeret af sony d. 30/03-2012 16:53 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 01/04-2012 21:18
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
Er der en de vil hjælpe mig med at forklare/vise, hvordan jeg tager et klip fra Youtube (musiknummer) og så sender det til en mail adresse, så modtager kan lytte til melodien. pfh. Tak. SteenJ HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
|
| tingtong |
Lagt på d. 01/04-2012 21:30
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 223 |
jamen det er meget let, et lille eksempel her:http://www.youtube.com/watch?v=jqrKejQTynk kopiere teksten og send den via din email |
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 02/04-2012 08:58
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
tingtong skrev: jamen det er meget let, et lille eksempel her:http://www.youtube.com/watch?v=jqrKejQTynk kopiere teksten og send den via din email Det er åbenbart ikke så let siden dit eksempel ikke virker. - Men det kræver jo også, at modtageren af mail kan gå på YouTube, hvilket kan være lidt svært "ude i rismarken". En anden mulighed er at downloade musikfilen, komprimere den, og så sende den som vedhæftet fil. Det modtages lettere. |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 02/04-2012 09:10
|
AL 48 skrev: tingtong skrev: jamen det er meget let, et lille eksempel her:http://www.youtube.com/watch?v=jqrKejQTynk kopiere teksten og send den via din email Det er åbenbart ikke så let siden dit eksempel ikke virker. - Men det kræver jo også, at modtageren af mail kan gå på YouTube, hvilket kan være lidt svært "ude i rismarken". En anden mulighed er at downloade musikfilen, komprimere den, og så sende den som vedhæftet fil. Det modtages lettere. Tak, Det vil jeg prøve. Hilsen Steen |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 01/08-2012 17:08
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Microsoft dumper det oldnordiske Hotmail og relancerer sin mailtjeneste under navnet Outlook Det se ud til at Microsoft prøver at få dem der har en hotmail til at skrifter til Outlook. Nu har jeg være glad for hotmail og har brugt den i mange år så hvorfor skrifter til andre mailtjeneste så længe jeg kan bibeholde hotmail. Godt nok er det 15-år siden den starte men så længe den virker det jeg skal bruge den til så vil jeg ikke skifter den ud med en ny. Er der nogen af jer der bruge hotmail der er gået over til Outlook og hvis der er det er den så bedre end hotmail. http://ekstrablad...800898.ece Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| ban-chang |
Lagt på d. 02/08-2012 07:35
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 173 |
Hej, jeg har brugt hotmail i mange år, har samtidig en gmail, og den er klart den bedste. Så jeg har bare udfaset hotmail stille og roligt. |
|
|
|
|
Lagt på d. 02/08-2012 07:52
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Tror ikke, indtil videre, at der nogen, der har erfaringer med den nye hotmail/outlook model. Citat fra BBC News 31/07(12: "Microsoft is offering the service in a "preview" mode for the time being and has not announced an official release date. While it advises users to upgrade, Hotmail subscribers can stick with the old system if they wish - at least for now. Those who do make the change keep their @hotmail, @msn or @live.com email address ending, but can also add an @outlook.com address to their account if they wish." http://www.bbc.co...y-19067634 (stoler mere på BBC, end EB ) |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 02/08-2012 17:48
|
ban-chang skrev: Hej, jeg har brugt hotmail i mange år, har samtidig en gmail, og den er klart den bedste. Så jeg har bare udfaset hotmail stille og roligt. Jeg ER ikke verdensmester på pc, men hvorfor er G-mail bedst???? Hilsen SteenJ HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 02/08-2012 19:52
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
SteenJ skrev: ban-chang skrev: Hej, jeg har brugt hotmail i mange år, har samtidig en gmail, og den er klart den bedste. Så jeg har bare udfaset hotmail stille og roligt. Jeg ER ikke verdensmester på pc, men hvorfor er G-mail bedst???? Hilsen SteenJ Gmail er også din adgang til mange andre tjenester end lige selve email-delen. Af andre tjenester kan nævnes, YouTube, Google Talk, Google Voice, G-drev, G+, Kalender og meget andet, samt ikke mindst du kan indtaste din Gmail i f.eks. Chrome og få synkroniseret dit indhold mellem de forskellige platforme/maskiner hvor du benytter Chrome. Ligeledes er din Gmail også vigtig hvis du har en Andriod-baseret mobil eller lignende. Hotmail er i bund og grund jo bare et eksisterende firma som Microsoft købte i 1997. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 02/08-2012 20:17
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Webmaster skrev: ............................................................... Jeg ER ikke verdensmester på pc, men hvorfor er G-mail bedst????.. Gmail er også din adgang til mange andre tjenester end lige selve email-delen. Af andre tjenester kan nævnes, YouTube, Google Talk, Google Voice, G-drev, G+, Kalender og meget andet, samt ikke mindst du kan indtaste din Gmail i f.eks. Chrome og få synkroniseret dit indhold mellem de forskellige platforme/maskiner hvor du benytter Chrome. Ligeledes er din Gmail også vigtig hvis du har en Andriod-baseret mobil eller lignende. Hotmail er i bund og grund jo bare et eksisterende firma som Microsoft købte i 1997. Og at det giver mulighed for at sende/modtage utroligt mange billede filer bl.a. uden at du får dem "tilbage i nakken" med besked at du kan "kun sende så og så mange" MB, eller afsender får sine retur med besked at din "postkasse" er fuld. Panoramio er også Google baseret, praktisk især hvis/når man ville opload sine billeder på Google Earth . . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 03/08-2012 00:23
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 776 |
En anden fordel ved G-mail er, at den tekst som du skriver, bliver gemt hvert 12 sekund (så vidt jeg husker). Du mister derfor, kun de sidste 12. sekunder af dine feks. 2stk. A4 sider, eller opgaven, som du har brugt dage på at lave. Pludselig, var hele mit skriveri forsvundet og jeg kunne starte forfra. Det var årsagen til, at jeg for mange år siden, skiftede fra Hotmail til G-mail. Jeg skal ikke kunne sige, om man stadig kan "miste alt" på Hotmail, eller om de idag har fået klaret problemet. |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 03/08-2012 09:01
|
SteenJ skrev: ban-chang skrev: Hej, jeg har brugt hotmail i mange år, har samtidig en gmail, og den er klart den bedste. Så jeg har bare udfaset hotmail stille og roligt. Jeg ER ikke verdensmester på pc, men hvorfor er G-mail bedst???? Hilsen SteenJ Tak for jeres svar, og så er det jeg vil spørge om, hvordan jeg laver en G-mail og om jeg stadig kan beholde min hotmail? Hilsen Steen HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 03/08-2012 09:22
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Du går ind på http://gmail.com og opretter en mailadresse. Det er meget nemt. Du kan sagtens beholde din gamle Hotmail samtidig, enten permanent (til Microsoft lukker den), eller fx mens du i en periode får fortalt alle dine kontaktpersoner om den nye adresse. Du kan muligvis også opsætte Hotmail til at videresende dine mails til GMail. Bruger du kun webmail, skal du ikke foretage dig andet. Bruger du et mailprogram, skal du så lige have opsat det til at benytte GMail ved siden af din Hotmail. |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 03/08-2012 10:05
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
SteenJ skrev: ban-chang skrev: Hej, jeg har brugt hotmail i mange år, har samtidig en gmail, og den er klart den bedste. Så jeg har bare udfaset hotmail stille og roligt. Jeg ER ikke verdensmester på pc, men hvorfor er G-mail bedst???? Hilsen SteenJ Ud over de ting som allerede er nævnt så har gmail et fantastisk godt spamfilter; jeg modtager stort set aldrig en spam mail i min primære mail box. Den væsentligste grund til at jeg skiftede var at hotmail ofte var nede eller utroligt langsomt når man havde brug for det - kan være det er blevet bedre ... Det er nu et par år siden jeg har brugt det sidst. One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| DeeJ |
Lagt på d. 03/08-2012 11:52
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 195 |
Kim Ludvigsen skrev: Du går ind på http://gmail.com og opretter en mailadresse. Det er meget nemt. Du kan sagtens beholde din gamle Hotmail samtidig, enten permanent (til Microsoft lukker den), eller fx mens du i en periode får fortalt alle dine kontaktpersoner om den nye adresse. Du kan muligvis også opsætte Hotmail til at videresende dine mails til GMail. Bruger du kun webmail, skal du ikke foretage dig andet. Bruger du et mailprogram, skal du så lige have opsat det til at benytte GMail ved siden af din Hotmail. Hej Gmail kan sættes op til at hente mails hos andre udbydere inkl. hotmail. Dette foregår på samme måde som hvis man satte et email program til at hente sin mail ned lokalt. Fungerer smertefrit ... min gmail henter mails fra 4 andre konti ... lige fra hotmail og tdc til min gamle Get2net konto. Man kan med det samme se hvor mailen oprindeligt blev sendt hen og laver man en reply, kan modtageren ikke se at mailen er røget videre over og behandlet i gmail. vh Dan |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 03/08-2012 18:40
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
SteenJ skrev: .................................................................. Tak for jeres svar, og så er det jeg vil spørge om, hvordan jeg laver en G-mail og om jeg stadig kan beholde min hotmail? Hilsen Steen Jeg kan nu se at det er ikke længere muligt at sende "Invitationer" om oprettelse at Gmail konti. Det må være sket efter at de ændrede deres Layout. Så nu er der kun muligt via deres hjemmeside. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 03/08-2012 21:41
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
du kan allerede nu lave din @outlook.com via linket her : https://login.liv...cbcxt=mail en artikel fra komputer for alle om emnet : http://komputer.d...il-outlook Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 04/08-2012 06:02
|
TG950 skrev: du kan allerede nu lave din @outlook.com via linket her : https://login.liv...cbcxt=mail en artikel fra komputer for alle om emnet : http://komputer.d...il-outlook Jeg prøver med ovenstående, der er omtalt. Hilsen SteenJ HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

)