Se indlæg|
Tak til udlændingestyrelsen - en rigtig gyser
|
|
| dardi |
Lagt på d. 09/08-2012 12:49
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 109 |
Men det er der nok mange der nikke genkendende til ----> http://politiken....ken-middag De burde skamme dem !!! |
|
|
|
| paulsenp |
Lagt på d. 09/08-2012 13:30
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 942 |
Det burde være tvangslæsning for regering og folketing. Det er jo dem, der har ansvaret for dette kaos. US kan formodentlig ikke selv gøre noget ved den uhyrlige underbemanding. De tåbelige forretningsgange kan de måske selv forbedre, men under alle omstændigheder ligger det endelige ansvar hos regeringen. Peter
|
|
|
|
| patirak |
Lagt på d. 09/08-2012 16:01
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 739 |
Tak for linket. Underbygger blot min plan om aldrig igen at vende tilbage til Danmark. På et tidspunkt indser man vel i regeringen, at man godt kan være resourcestærk selvom man er udlænding og at kærlighed ikke behøver at være rent Dansk for at være sand. Sørgeligt at ressourcestærke danskere der møder kærligheden udenlands, mister lysten til at vende hjem til fædrelandet. Lad os håbe regeringen engang vågner op, når befolkningen er reduceret til hovedsageligt at bestå af arbejdsløse og pensionister. Men der er det jo nok for sent at lokke folk tilbage. |
|
|
|
| Tumut |
Lagt på d. 09/08-2012 22:11
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 283 |
Vil sige at vi bor i jylland og sender altid papirne, så vi får også svar på brev. 2 gange har jeg prøvet at sagsbehandler ringer til mig, men kun positiv hver gang. Vil, sige at jeg kun har positive ting (endnu) at sige om dem der arbejder derover, altid søde og hjælpe på mail eller tlf. Senest manglede konen 3 mdr arbejde for at udfylde krav om arbejde for at søge permanent, skrev en mail, hvorefter en af de øverste ringede om lavede en aftale om, at vi kunne få lov til at søge så sagen først blev åbnet efter den dato. Det var jeg glad for. Vi søgte sidst i februar og opfyldte først krav 1 juni. Vi fikm brev den 6 juni at de nu var begyndt på sagen. Så venter på svar stadigvæk. Første gang ringede de en lørdag aften og spurgte om min kæreste skulle være her 85 dage eller 90, da hun havde skreven 90 og jeg 85 dage, de ville bare sige at hvis jeg sagde 85 dage, skulle hun forlade senest 85 dage, så de ville høre om de ikke skulle 90 dage, så kunne de sige det var gået igennem og ville modtage et brev indenfor 7 dage på det. (det er 5 år siden) Men har desværre hørt mange gange, at de ikke er så søde personligt derovre, men synes også vi skal tænkte på, de har nogle trælse rammer de skal holde sig indenfor. Det er ikke dem der laver de trælse regler |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 09/08-2012 23:11
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 641 |
Jeg mistænker dette system som værende bevist indrette til at være afvisende. Snørklede regler og bevidst for få ansatte til at kunne yde god service. Dette er indrettet under den forrige regering som en mental stop klods for dem som faktisk opfylder betingelserne. Desværre har den nuværende regering ikk ebrugt nok tid på at forbedre disse forhold. |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 10/08-2012 08:51
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
TomDK skrev: Jeg mistænker dette system som værende bevist indrette til at være afvisende. Snørklede regler og bevidst for få ansatte til at kunne yde god service. Dette er indrettet under den forrige regering som en mental stop klods for dem som faktisk opfylder betingelserne. Desværre har den nuværende regering ikk ebrugt nok tid på at forbedre disse forhold. nej, og det gør de nok heller aldrig, det er og bliver svært at komme af med de gammle ånder fra den forhenværende regering. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.