Se indlæg
 Udskriv debat
Ferie i Pattaya.
bentmj
Så blev det endelig tid til en meget lille ferie i Pattaya for at besøge HOJ og familien, 4 dage inkl. rejsen.
Vi kørte her fra Surin med bussen klokken 09.50 og var i Pattaya klokken næsten 20, føj hvor var jeg smadret i min store sexede krop.
Eneste stop på køreturen var 20 minutter efter kun godt en times kørsel.
Vi boede på Hotel Dania som var ganske udmærket, ikke prangende men udmærket, og maden på hotellet var rigtig god. Den første aften måtte jeg jo bare smage stegt flæst og persillesovs, uha hvor det var godt, og en dag spiste vi flæskesteg med alt godt, uha hvor den fede skovlede ind, dansk smørrebrød til frokost osv, jo det var dejligt at smage dansk mad igen, stor tak til Alex på hotellet.
Da jeg boede i DK var jeg ved havet eller fjorden hver dag, så den første morgen måtte jeg bare til havet i en fart, uha hvor var det dejligt at se og høre havet igen, det savner jeg her i Surin.
Fredag eftermiddag mødte vi HOJ og familien og var lidt på shopping før vi kørte hjem i deres hus og hyggede os med lidt god mad og kaffe. Her mødte vi så Rene som bor på samme vej.
Rene har en lille hobby som består i at lave rigtig god dansk mad til danskere i Thailand, og jeg købte en køletaske og købte en masse god mad med hjem til Surin, feks. rullepølse, leverposteg, remulade, marinerede sild, kyllingesalat, rødkål, sylt, rugbrød mm. så nu guffer jeg lidt dansk mad herhjemme en gang imellem.
Maden er efter min mening i verdensklasse, og må lige meddele at Rene gerne sender maden ud i køletaske til hele Thailand, så er i interesseret så bare send en pb.
Næste dag sejlede vi over til KohLarn som var en god oplevelse, vi spiste frokost på stranden som smagte dejligt, men det tror pokker for vi ventede på maden i 1½ time.
Om aftenen skulle vi naturligvis ind og se Walking Street som vi har hørt så meget om men aldrig set, det var meget morsomt at opleve denne del af Thailand, men tror nu nok det bliver den eneste gang vi ser denne gade.
Søndag morgen klokken 08.15 måtte vi igen sætte os i bussen til den lange hårde tur hjem til Surin, uha hvor var vi trætte dag vi kom hjem, men for pokker hvor var jeg glad for at se mine hunde igen, det er jo fars drenge og jeg savnede dem rigtigt meget.
Nu står maden så igen på Thaimad hjemme i Surin, det er jo heller ikke så ringe endda, men Renes dejlige mad nyder jeg til frokost så længe jeg har i køleren, og HOJ´s dejlige lakrids fra DK nyder jeg selvom Noi siger det ikke er godt for min diæt,,,,,,,,,,sikke noget pjat.
Iøvrigt mente Noi ikke at Pattaya mindede om Thailand, men mere om Farangland, for pokker da hvor er der mange faranger, godt vi ikke har så mange her i Surin, vi ser måske 2-4 hver dag hvis vi lige ser bort fra højtiderne, men misforstå mig nu ikke for vi nyder hver gang vi møder personer fra Dansk Thai Website.
Tak til alle vi hyggede os med i Pattaya.

Anonym Bruger
Lyder som en hyggelig "ferie" i har haft der...

Er lidt interessert i det med at sende Rugbrød, det eneste jeg gerne vil havde at det jeg kender hjemme fra, er ikke stor fan af Toastbrød !!!!

Ved ikke om ham Rene om samme person som jeg har fået et menu kort fra af Abekatten, men det kan vi jo finde ud af.... Sende lige en mail til dig om det...

Farangland, Godt der kan gå dage her ved mig uden jeg løber på en Fa-Rang....

thaikurt1
bentmj
Desværre møde jeg dig ikke den dag du var ude og besøge Rene og HOJ selv og jeg bo på samme soi.

Møde dig nok når du en gang få tid til at komme til Pattaya igen.

Kan så skrive at det er godt jeg flytte til Pattaya og ikke til et sted på landet

For i Pattaya har man da mulighed for at købe det man skal bruge til at lave dansk mad selv og det ikke er så tit at jeg spiser det. Smile
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
Spring til debat: