Se indlæg|
Så nemt får du amerikansk Netflix - med lidt fusk
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 24/08-2012 17:42
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Jeg ved god at man ikke skal lave fusk men i dette tilfæller vil jeg mere kalder at omgået reglen og så kan se nogen film og serie på sin Pc. Da det er PC WORLD mener jeg ikke at det er ulovlig at gør det og det er jo op til en selv om man så vil gøre det. Jeg vil selv forsøger om det kan lave sig gøre at få Netflix på min Pc. http://www.pcworl...patch+1746 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| Peder1968 |
Lagt på d. 24/08-2012 20:17
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 852 |
thaikurt1 skrev: Jeg ved god at man ikke skal lave fusk men i dette tilfæller vil jeg mere kalder at omgået reglen og så kan se nogen film og serie på sin Pc. Da det er PC WORLD mener jeg ikke at det er ulovlig at gør det og det er jo op til en selv om man så vil gøre det. Jeg vil selv forsøger om det kan lave sig gøre at få Netflix på min Pc. http://www.pcworl...patch+1746 Dejligt, dejligt.... Snart kan jeg smide mit You$See$My$Ass abonnement væk ![]() |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 25/08-2012 10:21
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
Peder1968 skrev: thaikurt1 skrev: Jeg ved god at man ikke skal lave fusk men i dette tilfæller vil jeg mere kalder at omgået reglen og så kan se nogen film og serie på sin Pc. Da det er PC WORLD mener jeg ikke at det er ulovlig at gør det og det er jo op til en selv om man så vil gøre det. Jeg vil selv forsøger om det kan lave sig gøre at få Netflix på min Pc. http://www.pcworl...patch+1746 Dejligt, dejligt.... Snart kan jeg smide mit You$See$My$Ass abonnement væk ![]() det vil da vaere dejligt for dig, at du kan noejes med gammle film og serier, beholder nu mit yousee da jeg gerne vil se nogle premierer film engang imellem
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 25/08-2012 11:35
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Enig, jeg prøvede Netflix på et tidspunkt, og det var netop blot gamle serier og endnu ældre film. Fint nok, hvis man vil have et gensyn - og kan leve med kvaliteten - men ikke som erstatning for et TV eller biografen. Og jeg kan forestille mig, at udbuddet bliver betydeligt mindre for danskere end for dem i USA på grund af regionsrettigheder.
|
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 25/08-2012 12:28
|
|
Kim Ludvigsen skrev: Enig, jeg prøvede Netflix på et tidspunkt, og det var netop blot gamle serier og endnu ældre film. Fint nok, hvis man vil have et gensyn - og kan leve med kvaliteten - men ikke som erstatning for et TV eller biografen. Og jeg kan forestille mig, at udbuddet bliver betydeligt mindre for danskere end for dem i USA på grund af regionsrettigheder. Ja, lige netop. jeg læst et eller andet sted at udbudet bliver i en " light version " og det der med regionsretighederne er jo et problem da de nemelig skal genforhandeles for den danske version og det kan blive meget dyrt. men okay forsøg som thaikurt1 vil gøre , så slipper man da for den " light version " som tilbydes danske ip bruger. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 25/08-2012 12:51
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Kan det i det hele taget ikke være lige meget, når man tænker på jeg kan tage ca 84 kanaler hos stofanet. Og det er det ene gange l... de sender hele tiden og dr og tv 2 det jo kun genudsendelser konstant hele tiden, så hvorfor skulle man betale eller gøre sig kriminel for at se netflix. Det da altid noget den engelske liga er gået i gang så kan man da se bold der om ikke andet. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 25/08-2012 13:58
|
|
Til jer som er så mener at det ikke kan betale sig at gør det,![]() Nu er det jo ikke alle der har så mange programmer at vælge mellen. Jeg har selv mange program at vælge mellen men min samlever vil også gerne se noget thai en gang i mellen så ville det jo være godt hvis jeg kunne sætte mig ved Pc og hun kunne se det thai tv for det gider jeg ikke at se på. Når der Premier League så må samlever opgive tv for jeg skal se fodbold Det kan jo være at nogen godt vil se gamle film og serie så lad dem dog gør det og dem der så gerne vil betale for at se nye film kan så det. ![]() |
|
|
|
| Nanoq4u2 |
Lagt på d. 26/08-2012 00:30
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 44 |
hvis man ikke gider alt bølv og savner lidt tv ..ude fra findes der en site http://www.shadow...annels.php køre ikke altid lige godt det hele ...men de røde der køre flash virker når ja nok også lidt bold til dem der ønsker det ....plus alt det andet hvem behøver så netfix LOL |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 26/08-2012 09:27
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
thaikurt1 skrev: Til jer som er så mener at det ikke kan betale sig at gør det, ![]() Nu er det jo ikke alle der har så mange programmer at vælge mellen. Jeg har selv mange program at vælge mellen men min samlever vil også gerne se noget thai en gang i mellen så ville det jo være godt hvis jeg kunne sætte mig ved Pc og hun kunne se det thai tv for det gider jeg ikke at se på. Når der Premier League så må samlever opgive tv for jeg skal se fodbold Det kan jo være at nogen godt vil se gamle film og serie så lad dem dog gør det og dem der så gerne vil betale for at se nye film kan så det. ![]() Koeb et fjernsyn mere og en grammy box til din samlever, saa er der masser af Thai tv at kigge paa. Plus en station fra Somali plus nyheder fra Rusland paa engelsk saa der er utrolig mange "interessante" programmer. Jeg koebte kun min grammy box paa grund af Euro 2012. |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 26/08-2012 11:16
|
|
Hugoboerge vi har to tv et i stuen og et i børneværelser så der skulle være muligheder nok for at kunne se thai tv.
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 26/08-2012 11:23
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
thaikurt1 skrev: Hugoboerge vi har to tv et i stuen og et i børneværelser så der skulle være muligheder nok for at kunne se thai tv. ![]() Herligt, saa er der ikke noget problem. |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 16/10-2012 18:33
|
|
så er Netflix tilgængelig i DK, og med 1 måneds graris prøvetilbud. [url]www.netflix.dk[/url] Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 16/10-2012 18:50
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 86 |
har fået netflix gratis resten af 2012 da jeg er spotify kunde.....efter at have kigget det igennem kan jeg kun sige GAAAB ..... Jeg har også TDC home trio hvor der også er en masse gratis film og serier så der er absolut ikke behov for at se gamle film på netflix ..... ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.