Se indlæg
 Udskriv debat
Kampagner/tilbud
Sarah
Er ved at planlægge en rejse i januar. Hvordan er det nu det er. Plejer der ikke altid at være nogle selskaber der har en form for kampagner her i efteråret?

natty
Jo, der kommer sikkert kampagner i løbet af efteråret, men det virker lidt som om "plejer er død", mht hvornår!

F.eks, har SAS har allerede haft flere kampagner, og har nu en, men der er Bangkok ikke med.

Du må bare holde øjnene åbne, og eventuelt tilmelde dig diverse nyhedsbreve.
Dog tror jeg ikke at du får billetter til de laveste priser i januar, da de fleste af de billigste nok allerede er solgt pga højsæson.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

uan
http://www.flybil...CPH&to=bkk
Please note:

I will now be charging a $20.00 service fee for stupidity. There will also be a $40.00 surcharge if the stupidity is accompanied by whining

natty

Jeg kan ikke se at der er nogen specielt gode tillbud i januar 2013 på det link.Grin

uan
tja, man skal jo prøve sig frem med forskellige datoer for at finde en bllig rejse.

Nu kender jeg jo ikke de ønskede rejsedatoer, men f.eks

9 jan til 23 jan, 5500 DKR.

Det er da en rimelig pris synes jeg.
Please note:

I will now be charging a $20.00 service fee for stupidity. There will also be a $40.00 surcharge if the stupidity is accompanied by whining

jojokent
momondo Smile

natty
uan skrev:

tja, man skal jo prøve sig frem med forskellige datoer for at finde en bllig rejse.

Jeg kan ikke se den længere, men der var vist en meget lang ventetid.
Hvis man nærmest skal overnatte i lufthavnen er det, ihvertfald for mig, ikke nogen rimelig pris.

Lung Yao
uan skrev:

Kan diskuteres, dog selv prisen i Januar er meget billigt, men kun 14 dages rejser. Men du glemmer lige en væsentligt faktor og jeg er sikkert på at Sarah ville være interesseret at høre om :
Flyvetiden - mellemlandinger .
Her er exempel fra Viviro: CPH - BKK : 9-1-2013 til 23-01-2013:
Billigste fly:

Emirates
København- Dubai - Hong Kong - Bangkok
2 mellemlandinger
Ventetid : 04t og 06t 45
14:00-23:15
Total flyvetid:27t 15mShock

Bangkok - Dubai - København
1 mellemlanding
20:40-12:25
Ventetid: 08t.

Total flyvetid:21t 45

Total: 4.762

Quatar Airways:
København- 1 mellemlanding (Doha)- Bangkok

Ventetid : 6t 15 Total flyvetid : 21t 45 Shock
14:45-18:30

08:35-06:40

Bangkok- 1 mellemlanding (Doha) - København

Ventetid: 14t. Total flyvetid: 28t 05 ShockShock

14:45-18:30

08:35-06:40 (*)

(Inkl. Tax per person: 2420)
Total 5.132

Billigste direkte fly

SAS Scandinavian
København-Bangkok
direkte
22:50-15:25
10t 35m

Bangkok-København
direkte
00:25-06:25
12t 00m
(Inkl.Tax Per Person: DKK 2.403)
Total: 8.022,-

(*)Afgang/landings tiderne er altid Lokal tid i de pågældende lande.

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

uan
Har du penge så kan du få, og har du ingen så må du gå.......

Nu skal det siges at datoerne blot var et eksempel..... Jeg aner ikke hvornår indlægsstarter ønsker at rejse...

Men nu snakkede vi om BILLIGT, og ikke rejsens tid.. eller hva?

ellers må vi jo have flere kriterier på bordet ellers blir det jo bare gætterier.....

Selvfølgelig er direkte flyvninger mere behagelige, men det er de jo også på 1. klasse....
Please note:

Anonym Bruger
Lung Yao skrev:

Emirates
2 mellemlandinger

1 mellemlanding

Hvis du rafinerer dine søgninger bliver Emirates faktisk lidt bedre. Sad selv den anden dag og kiggede på deres flyvninger og når man bruger momondo mv er det ofte deres fly med 6-8 timers ventetid derkommer frem, Men de har også et fly der har 4 timer mellem sig og du slipper for at tage over Hongkong som du havde fundet her. Prisen er så 5528 kr og så får du endda lov til at rejse med deres Airbus 380, hvilket i min bog ville være et plus.

fckguld
TomDK skrev:

Lung Yao skrev:

Emirates
2 mellemlandinger

1 mellemlanding

Hvis du rafinerer dine søgninger bliver Emirates faktisk lidt bedre. Sad selv den anden dag og kiggede på deres flyvninger og når man bruger momondo mv er det ofte deres fly med 6-8 timers ventetid derkommer frem, Men de har også et fly der har 4 timer mellem sig og du slipper for at tage over Hongkong som du havde fundet her. Prisen er så 5528 kr og så får du endda lov til at rejse med deres Airbus 380, hvilket i min bog ville være et plus.
Kan jo nå frem og tilbage til bangkok på den tid , pu ha -
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

Spring til debat: