Se indlæg|
dovenskab
|
|
| lindy |
Lagt på d. 24/01-2006 19:43
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 118 |
Vi er to personer som skal til Bkk. med afrejse fra d. 1-10 feb. 14 dage, (hjemme inden 25/2).Er der nogen af jer aktive netsurfere der har nogle gode ideer? Angående overskriften så ved jeg at D-T-W er et af de første steder man bør søge. v.h Lindy![]() |
|
|
|
| mr tirak |
Lagt på d. 25/01-2006 04:41
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 345 |
Ja dovner er vi jo alle. Hvad med at laese op paa den traad der koere lige nu om fly billeter. hvis det er det du leder efter........... |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 25/01-2006 05:50
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Hvordan har i saa taenk jer at i skal holde ferie skal i ud og se noget af Thailand eller skal det vaere ved vandet.
Redigeret af thaikurt1 d. 25/01-2006 06:17 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| yeya |
Lagt på d. 25/01-2006 09:49
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Eller måske skal i holde 14 dages fest....... Så skal i booke et hotel tæt ved Soi Bangla i Patong....![]() Det kunne være godt at vide hvad du helt nøjagtig vil vide noget om eller have forslag til. Det skriver du ikke noget om..... Kom og besøg vores nye Thailandske restaurant i Odense.
[url]www.baanjoy.dk[/url |
|
|
|
|
Lagt på d. 25/01-2006 10:47
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hejsa Lindy Du skal ha en god doven ferie så du skal huske at ha et hotel med swimmingpool,restaurant, og bar,så du ikke behøver forlade hotellet Så kan du ha en dejlig doven ferie uden at skulle gå for meget bamsen |
|
|
|
| lindy |
Lagt på d. 25/01-2006 14:26
|
|
Tak for interessen, vi skal såmen bare til Bkk. og så så hurtigt som mugligt ud til vandet, jeg var i pattaya i 2 dage i august, men skyndte mig videre til koh samui, som er mere mig. Denne gang vil jeg måske prøve den anden side ved hua hin. Og i har ret jeg kan jo bare læse tråden som allerede kører, ang. biletter. Jeg ville bare dele min glæde over udsigten til endnu en tur til Thailand. Vi plejer gerne at fiske, det er min gamle rejsekammerat, og min store pasion,sol sand og vand, er et must! Ellers lejer vi gerne moto-bikes (små), og kører området tyndt, og ser lidt seværdigheder. Fest og farver, ja okay, i små mængder, da jeg er tuk-tuk driver til hverdag og ser druk nok Hilsen Lindy |
|
|
|
| lindy |
Lagt på d. 27/01-2006 13:56
|
|
Bare en lille opfølger. Har i dag købt to biletter til Bkk. med Thai-air, gennem A-T-C, pris 7600,-stk, alt inkl. for 14 dage. En ok pris syntes jeg?![]() ![]() ![]() God vinter, hilsen Lindy |
|
|
|
| skytte |
Lagt på d. 27/01-2006 17:43
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 217 |
Er det incl Forsikring? Henrik ![]() |
|
|
|
| lindy |
Lagt på d. 27/01-2006 18:40
|
|
hej skytte. Ja det er inkl. skatter, afgifter, og e.v.t brandstoftillæg. Sygeforsikring er individuel. Jeg har tegnet hos Europæiske, til 550,-.Rejser d.09-02 -23-2. Hilsen Lindy ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 27/01-2006 18:52
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Hej Lindy Med dit cigaretforbrug burde du nok have valgt Aeroflot, hvor man vist stadig må ryge! ![]() God rejse mvh Frank Redigeret af Frank d. 27/01-2006 18:53 |
|
|
|
| Agerskov |
Lagt på d. 27/01-2006 21:19
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 15 |
Hej Lindy, hvis du er til Koh Samui, vil jeg anbefale at ta en tur til Koh Sameh som ligger 1 times sejlads fra Rayong (2½ time fra BKK) ja ok sejladesen kan gøres på 15 min hvis man napper en speedbåd, forholdsvis dyr men sjovt. Ø'en har fantastiske strande og det er ikke til at opdrive en go-go bar ;-). Dette er et paradis for afslapning, dykning, snorkling, god mad. Man kan passe sig selv som man har lyst til, men ta din kæreste med og nyd den fede afslappede stemning på stranden ved dinner time.
Vir prudens non contra ventum mingit
|
|
|
|
| lindy |
Lagt på d. 27/01-2006 23:22
|
|
Hej frank. Ja du har ret m.h.t. rygning, men begrebet ryg og rejs er vist snart slut . Hårdt når man som jeg, ryger 40 grønne cecil om dagen. Men skidt, det er det hele værd, og jeg har før haft stor glæde af inhalator, med ren nikotin det er guf! Angående Koh samet, har luret på den, men tror ikke det bliver denne gang, skal afsted med en gammel skole/rejsekammerat, og den gemmer jeg til senere. ![]() ![]() ![]() ![]() Hilsen Lindy |
|
|
|
| Buggymann |
Lagt på d. 28/01-2006 09:45
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 185 |
hej. Nu det med at ryge og ikke må på flyet er ikke så slemt når andre heller ikke må,,men sjovt er det ikke,,,,smiler parkpean just love Thailand. The land off budda...
|
|
|
|
| jesper_dk |
Lagt på d. 28/01-2006 11:28
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 136 |
Agerskov skrev: Hej Lindy, hvis du er til Koh Samui, vil jeg anbefale at ta en tur til Koh Sameh som ligger 1 times sejlads fra Rayong (2½ time fra BKK) ja ok sejladesen kan gøres på 15 min hvis man napper en speedbåd, forholdsvis dyr men sjovt. Ø'en har fantastiske strande og det er ikke til at opdrive en go-go bar ;-). Dette er et paradis for afslapning, dykning, snorkling, god mad. Man kan passe sig selv som man har lyst til, men ta din kæreste med og nyd den fede afslappede stemning på stranden ved dinner time. Jeg er nu ikke enig i at Koh Samet er paradis det er meget overbefolket specielt i højsæsonen og strandene er nu heller ikke,hvad de var for nogle år siden men ,hver sin smag..Min helt klare favorit er Koh Chang,hvis det skal være tæt på Bangkok.En rigtig dejlig rolig og meget afslappende ø,med rigtig mange ture både til fiskeri og dykning/snorkling og andre aktiviteter....God fornøjelse |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

der har nogle gode ideer? Angående overskriften så ved jeg at D-T-W er et af de første steder man bør søge.