Se indlæg|
Ferielejlighed søges i Pattaya (2 uger)
|
|
| Elektrolyt |
Lagt på d. 06/09-2012 08:49
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 29 |
Nu har jeg efterhånden set det meste af vestbredden i Thailand, så tænkte det kunne være rart med et lille smut til Pattaya. I den anledning ville jeg da lige høre om der er nogen herinde der kan anbefale et godt sted at bo, eller har en lejlighed de gerne vil udleje?... Jeg rejser sammen med min kæreste, så det bliver kun mig og hende der skal leje i en kort periode. 6. Oktober - 20. Oktober, 2012. Håber at høre fra jer! Det er min første tur til Pattaya, så hvis i har nogle gyldne tips og tricks til hvad man skal finde på at lave, se og opleve er i mere end velkomne til at stikke en kommentar! **Elektrolyt** - Musica Delenit Bestiam Feram! |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 06/09-2012 19:13
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Hvis du har brug for tip til de ferie i Pattaya kan du går ind på http://www.pattay...k/news.php Den handel kun om Pattaya og her kan du få gode ide til hvad du kan oplev når du skal til Pattaya Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| PATINYA |
Lagt på d. 07/09-2012 06:22
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
@thaikurr1. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor på Pattaya portalen du finder disse tip og ideer til en tur til Pattaya, for der er for mig at se ikke nogen brugbare oplysninger om Pattaya hvad det angår en ferie, under serverdiheder finder man et og det er Flight of the gibbon, jeg vil mene en udgave af Pattaya guide som ligger fremme over alt og er gratis vil Elektrolyt have ti gange mere gavn af. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 07/09-2012 07:44
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 776 |
Electrolyt, Gyldne tips og trick for hvad man skal lave i Pattaya, er overflødige... Det kommer helt af sig selv. God tur.! ![]() |
|
|
|
| PATINYA |
Lagt på d. 07/09-2012 08:01
|
|
Helt enig DK! og der er utallige muligheder![]() |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 07/09-2012 08:35
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 641 |
DK skrev: Gyldne tips og trick for hvad man skal lave i Pattaya, er overflødige... Det kommer helt af sig selv. Nu skal manden jo have kæresten med så der er vel visse aktiviteter som trækker tusindevis af mænd til byen, som han ikke er så intresseret i. |
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 07/09-2012 08:39
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
PATINYA skrev: @thaikurr1. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor på Pattaya portalen du finder disse tip og ideer til en tur til Pattaya, for der er for mig at se ikke nogen brugbare oplysninger om Pattaya hvad det angår en ferie, under serverdiheder finder man et og det er Flight of the gibbon, jeg vil mene en udgave af Pattaya guide som ligger fremme over alt og er gratis vil Elektrolyt have ti gange mere gavn af. Hvis du går ind i DEBATFORUM, så kan du læse en masse om andres oplevelser,- men de er måske heller ikke noget værd? |
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 07/09-2012 10:47
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 575 |
TomDK skrev: DK skrev: Gyldne tips og trick for hvad man skal lave i Pattaya, er overflødige... Det kommer helt af sig selv. Nu skal manden jo have kæresten med så der er vel visse aktiviteter som trækker tusindevis af mænd til byen, som han ikke er så intresseret i. Netop derfor mange muligheder ( why not ? ) ![]() |
|
|
|
| PATINYA |
Lagt på d. 07/09-2012 12:08
|
|
AL 48 skrev: PATINYA skrev: @thaikurr1. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor på Pattaya portalen du finder disse tip og ideer til en tur til Pattaya, for der er for mig at se ikke nogen brugbare oplysninger om Pattaya hvad det angår en ferie, under serverdiheder finder man et og det er Flight of the gibbon, jeg vil mene en udgave af Pattaya guide som ligger fremme over alt og er gratis vil Elektrolyt have ti gange mere gavn af. Hvis du går ind i DEBATFORUM, så kan du læse en masse om andres oplevelser,- men de er måske heller ikke noget værd? Ja i debatforum finder og læser man om folks oplevelser og efaringer, men for mig ikke noget tips til at planlægge en ferie, det kan bruges en del af vejen, Ja bestemt, men ikke som vejledning om særverdigheder. |
|
|
|
| Elektrolyt |
Lagt på d. 13/09-2012 09:45
|
|
Tak for jeres indlæg, jeg har lavet lidt research, og jeg tror bestemt ikke jeg kommer til at kede mig i Pattaya!... Med tanke for at mit hovedformål er at besøge min kæreste, så er alt andet jo irrelevant! Det vigtigste er jo ikke ting og steder, men at se min elskede kvinde igen! ![]() Jeg kunne dog godt tænke mig et større netværk! Så hvis der er nogen danskere bosat dernede, som kunne tænke sig at få en kold øl og en snak, så kunne jeg da godt tænke mig at høre fra dig! ![]() Jeg er specielt interesseret i snakke om erhvervslivet, boligsituation og karrieremuligheder! Arbejder indenfor IT branchen - Grafisk design, hjemmesider og nethandel. Håber at høre fra nogen! ;P |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 13/09-2012 13:12
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 776 |
TomDK skrev: DK skrev: Gyldne tips og trick for hvad man skal lave i Pattaya, er overflødige... Det kommer helt af sig selv. Nu skal manden jo have kæresten med så der er vel visse aktiviteter som trækker tusindevis af mænd til byen, som han ikke er så intresseret i. Det er der sikkert... Og hvad så.? |
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 13/09-2012 15:14
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 575 |
Elektrolyt skrev: Tak for jeres indlæg, jeg har lavet lidt research, og jeg tror bestemt ikke jeg kommer til at kede mig i Pattaya!... Med tanke for at mit hovedformål er at besøge min kæreste, så er alt andet jo irrelevant! Det vigtigste er jo ikke ting og steder, men at se min elskede kvinde igen! ![]() Jeg kunne dog godt tænke mig et større netværk! Så hvis der er nogen danskere bosat dernede, som kunne tænke sig at få en kold øl og en snak, så kunne jeg da godt tænke mig at høre fra dig! ![]() Jeg er specielt interesseret i snakke om erhvervslivet, boligsituation og karrieremuligheder! Arbejder indenfor IT branchen - Grafisk design, hjemmesider og nethandel. Håber at høre fra nogen! ;P Puha det lyder sgu" tørt og kedeligt det hører vi om hverdag hjemme i tosse-kassen ! ![]() |
|
|
|
| Nirvana |
Lagt på d. 13/09-2012 17:35
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 615 |
http://www.pattay... Come As You Are
|
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 13/09-2012 18:58
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Du kan også søge her, den thailandske DBA: http://www.bahtso...om/en/home http://www.bahtso...Thailand-1 . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 14/09-2012 05:43
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Elektrolyt skrev: Tak for jeres indlæg, jeg har lavet lidt research, og jeg tror bestemt ikke jeg kommer til at kede mig i Pattaya!... Med tanke for at mit hovedformål er at besøge min kæreste, så er alt andet jo irrelevant! Det vigtigste er jo ikke ting og steder, men at se min elskede kvinde igen! ![]() Jeg kunne dog godt tænke mig et større netværk! Så hvis der er nogen danskere bosat dernede, som kunne tænke sig at få en kold øl og en snak, så kunne jeg da godt tænke mig at høre fra dig! ![]() Jeg er specielt interesseret i snakke om erhvervslivet, boligsituation og karrieremuligheder! Arbejder indenfor IT branchen - Grafisk design, hjemmesider og nethandel. Håber at høre fra nogen! ;P Kan stærk anbefale dig dette hotel med lejligheder, så kan i også selv lave noget mad hvis i skulle få lyst. Bor der selv når jeg er i Pattaya. http://www.fourse...place.com/ Ikke langt derfra ligger café Frem på en markedsplads, hvor du kan møde mange fastboende danskere og garvede turister. |
|
|
|
| Elektrolyt |
Lagt på d. 14/09-2012 08:00
|
|
Sweet! Det ser sgu lækkert ud!... Tak for info! |
|
|
|
| kimberg |
Lagt på d. 14/09-2012 17:08
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 75 |
Der er også LK Legend. Fedt sted. Bor der selv. http://www.lklege...ndex1.html Men hvis du vil have noget som er til billige penge. Omkring de 700 bath, er der Opey de Place http://www.opeyde...rview.html i Soi Leng kee, som går i forlængelse af Soi Diana. Der ligger mange danske barer i det område, og der kommer mange fastboende Danskere i det område af Pattaya F.eks. Jim Bar, Cafe Kronborg, Hotel Dania ( Der kan du også bo )[url]www.http://hoteldaniapattaya.com/[/url] Bryggeriet, Ferdinand bar, Copenhagen Bar, Cafe Frem og mange flere. Pattaya er verdens fedeste by og holde ferie i. Så det bliver garanteret ikke sidste gang du kommer der. Og så er det kun halv pris af Phuket området, men 100 gange så fedt. God tur. Med venlig hilsen Kim Berg |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.