Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Hoteller Krabi
|
|
| Boes |
Lagt på d. 26/08-2012 16:48
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
jojokent skrev: Jeg vil helst undgå steder der er domineret af muslimer. Så ville gerne have vidst det før jeg selv kom derned. Der findes stadig mange steder du kan rejse hen uden at blive religiøst kompromitteret. I Israel har den nævnte trosretning f.eks rigtigt kummerlige vilkår. Island , Grønland og Færøerne er også mulige for dig. For ikke at bare nævne Norge, som efter Breitvik lige må være din destination. "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 26/08-2012 16:48
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
Det er noget man desværre bliver med tiden og erfaringen. |
|
|
|
| jojokent |
Lagt på d. 26/08-2012 16:59
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 74 |
Min sølle bemærkning om muslimer , som man også kan finde på wikipedia skal åbenbart sammenlignes med den sørgelige hændelse i Norge. Hva har det med hinanden at gøre?? |
|
|
|
| uan |
Lagt på d. 26/08-2012 17:28
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 114 |
Boes skrev: jojokent skrev: Jeg vil helst undgå steder der er domineret af muslimer. Så ville gerne have vidst det før jeg selv kom derned. Der findes stadig mange steder du kan rejse hen uden at blive religiøst kompromitteret. I Israel har den nævnte trosretning f.eks rigtigt kummerlige vilkår. Island , Grønland og Færøerne er også mulige for dig. For ikke at bare nævne Norge, som efter Breitvik lige må være din destination. apropos usammenhængende.... Hvad har de nævnte lande med Ao Nang at gøre? Det er da korrekt, at i Ao Nang er buddhisterne et forfulgt folk, især hvis de sælger svinekød... Ligeledes munke og andre offentlige personer. Ved solnedgang i Ao Nang omkring kl 18 kan du høre de forskellige Moskeer sende deres propaganda udover hele byen... Jeg er da enig i, at man som besøgende er interesseret i alle aspekter af paradis, især når der forekommer slanger i paradis..... Det er jo ikke kun lækre strande og dyre restauranter man går hovedløst efter.... (risikovurdering) I Hat Yai, såsent som i 2012 var der bombesprængninger, hvor McDonalds blev ødelagt. Dette sted i centrum af Hat Yai har jeg selv besøgt flere gange.. http://www.bangko...ism-sector Så det er da væsentligt når man laver sin risikovurdering, og tager alle aspekter med i hele sammenhænge... Vi kan så lade tvivlen være åben om det er muslimer eller narkobander der står bag disse attentater. Så muslimer eller ej, så vælger hver især selv, hvor man smider sine penge..... Please note:
I will now be charging a $20.00 service fee for stupidity. There will also be a $40.00 surcharge if the stupidity is accompanied by whining |
|
|
|
| dugidug |
Lagt på d. 26/08-2012 18:19
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 53 |
http://www.youtub...jy-6vdzKGM |
|
|
|
| jojokent |
Lagt på d. 26/08-2012 19:30
|
Thailand In Southern Thailand, there were at least 15 cases where Buddhists were beheaded in 2005. Thai officials suspect the attackers are part of the South Thailand Muslim insurgency who are seeking to separate the south end part from the rest of Thailand.[23][24] Fra wiki |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 26/08-2012 20:15
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
jojokent skrev: Min sølle bemærkning om muslimer , som man også kan finde på wikipedia skal åbenbart sammenlignes med den sørgelige hændelse i Norge. Hva har det med hinanden at gøre?? Begge bunder i det samme begreb: racisme. |
|
|
|
| Crafack |
Lagt på d. 26/08-2012 21:53
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 108 |
Hej. Tilbage til tråden... Da vi besøgte stedet boede vi på Ananta Burin Resort. Den er rimelig i pris, men ligger lidt væk fra stranden. Siden har jeg kigget lidt på The L Resort, der ligger rimeligt godt, men er dyrt. Der er masser at se i området. Der er et lokalt marked hver aften i Krabi by, der kan anbefales. /Crafack |
|
|
|
| jojokent |
Lagt på d. 27/08-2012 12:51
|
Begge bunder i det samme begreb: racisme. Skrev Kim. Jeg er ligeglad med hvad farve eller hvor de kommer fra , men undgår helst muslimer;-) Nogle undgår helst Russere kan jeg tit læse herinde. Kan man ikke lide lugten i bageriet bliver man væk , og det gør jeg . Lad være med at hive det racisme kort |
|
|
|
| swea |
Lagt på d. 16/09-2012 19:31
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 11 |
Hej, Tak for alle de bemærkninger som besvarer mine spørgsmål. Jeg håber I vil finde et andet sted at diskutere religion. For mit vedkommende er det fuldstændig ligegyldigt om man er muslim, kristen eller buddhist.. Jeg glæder mig bare til at komme afsted. Har tidligere været på Koh Samui, som var skønt! Håber Krabi vil leve op til vores forventninger. Vi vil gerne ud og opleve en masse og se nogle flotte steder. Regner med at vi tager to overnatninger på Phi Phi... God søndag alle sammen :-) |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.