Se indlæg
 Udskriv debat
Nordmand dræber nordmand i Pattaya
natty
http://avisen.dk/...85541.aspx

Læg iøvrigt mærke til de sidste linier i artiklen.

"Det er anden gang inden for kort tid, at en nordmand mister livet i Pattaya. I midten af august omkom en 52-årig mand ved en trafikulykke på en motorvej uden for byen.

Hans 16-årige thailandske kæreste mistede også livet, da nordmanden mistede kontrollen over motorcyklen"
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

jydetampen
Ja synd for pigen og hendes familie,og heldig for nordmanden at han mistede livet,han skulle hænges op midt i byen til skræk og advarsel til andre,der skulle have samme perverse tendenser.
Vi kan jo være "glade" for at det var en nordmand og ikke en dansker denne gang.

chaingmai
det er ok,at være sammen med en pige på 16 år når man er max. 20 år
er man ældre så er det perverst............eller hvad ?LOL LOL

natty
Det som undrer mig er, at det åbenbart er foregået i fuld offentlighed, siden de bliver beskrevet som "kærester".

Ingen ved jo i realiteten hvad der er bag historien eller om der er lavet en trykfejl. En historie har det jo også med at blive saftigere og saftigere, jo flere den går igennem. Det kender de fleste vel til.

Jeg ved godt at den sexuelle lavalder er 15 i Thailand, mellem "ligesindede", mens den er 18 hvis der er "køb" indvolveret, også selvom prostitution sådan set er forbudt ifølge loven. Korrekt?

Vil myndighederne ikke automatisk gå ud fra, at der er et økonomisk sexforhold mellem de to, når farangen er 52 og thaien 16?

jydetampen
Ja korrekt natty og ja historier har det med at udvikle sig men i denne sag mener jeg det kun er godt og der kunne komme mere fokus på på de problemer der med at nogle beskæftiger de unge piger og hoteller som også lukker øjnene for det.

Klovn
Mener den sexuelle lavalder er den samme som i Danmark,altså 15 år,hvis vi taler om en Bar-pige er det 18 år,nu var de jo"kærester så det var vel legalt eller ?Cool

AL 48
[quote]Klovn skrev:

Mener den sexuelle lavalder er den samme som i Danmark,altså 15 år,hvis vi taler om en Bar-pige er det 18 år,nu var de jo"kærester så det var vel legalt eller ?Cool[/quot

Det har ikke noget at gøre med hvad pigen laver,-udelukkende hendes og partnerens alder.
Er begge parter under 18 år, så er lavalderen 15 år.
Er den ene part 18 år eller derover, er lavalderen 18 år.

Boes
Formelen på den obligatoriske one man Pattaya tur er vel :
Ankomst + testosteronsprojte + Kamagra + sprit + bargirl + yabah = det går ad h...til....
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

laodenmark
AL 48 skrev:

[quote]Klovn skrev:

Mener den sexuelle lavalder er den samme som i Danmark,altså 15 år,hvis vi taler om en Bar-pige er det 18 år,nu var de jo"kærester så det var vel legalt eller ?Cool[/quot

Det har ikke noget at gøre med hvad pigen laver,-udelukkende hendes og partnerens alder.
Er begge parter under 18 år, så er lavalderen 15 år.
Er den ene part 18 år eller derover, er lavalderen 18 år.

helt så firkantet er det vel ikke med alder ?

f.eks 1 par med 1,5 år imellem på hhv 16 og 17 år. vil jo pludseligt blive ulovligt når den ældste bliver 18.
eller en på 18 kan ikke 'date' en 17 årig.

vil håbe de har taget fejl mht. den 16 årige ( bedre hvis en pap datter eller lign )
Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'

AL 48
chaingmai skrev:

Prøv at spørge paven i Rom,-han har rekord i "børnesex".

I den kultur vi er vokset op i, er det ikke normalt for 12-13årige at have sex, og man kan komme i fængsel for det, da den seksuelle lavalder er 15, men hvis vi tager til fx Spanien er den kun 13 år, i Vatikanet (der hvor paven bor) er den kun 12 år...

Sakset fra:
http://blog.dk/b/...

natty
AL 48 skrev:

...I den kultur vi er vokset op i, er det ikke normalt for 12-13årige at have sex, og man kan komme i fængsel for det, da den seksuelle lavalder er 15....

Der tror jeg sådan set at du tager fejl, jeg havde da min første sexuelle debut/oplevelse som 12-13 årig, med en jævnaldrende, og tænkte da aldrig på at jeg kunne komme i fængsel for det. Grin
Dengang var lavalderen faktisk højere og vi var sikkert også mere umodne.
Den sexuelle lavalder er vel vedtaget for at beskytte mod misbrug og udnyttelse, men vel ikke for at forhindre to eller flere jævnaldrende 12-13 årige i at have sexlege med hinanden.
Kan lige se farmand stå der med pegefingeren, og true med politi og fængsel.
Der sker meget mere end hvad forældre ved, har lyst til at vide og hvad de synes er normalt.

PS kan ikke lige bevise det nu, men jeg mener at i de fleste lande hvor lavalderen er mindre end i Danmark er den differentieret.
Redigeret af natty d. 21/09-2012 18:17

vandango
chaingmai skrev:

16 årige piger ser ret unge ud her i Thailand, men hvis det er med forældrenes velsignelse, kan vi proppe vores moralske kvababelser skråt op.

Hvis hun er hentet fra en bar, er det forkasteligt.

Lige nu her til morgen, er der to små piger på 4 og 5 år der leger omkring mig, i kan være 100 procent sikre på, at de aldrig kommer til at befinde sig i sådanne en situation.

natty
Vandango du skal bare passe på pigeren , na?

vandango
natty skrev:

Vandango du skal bare passe på pigeren , na?

Khrap. Wink

maik
Muligvis har nordmanden ikke kendt pigens alder. Der findes adskillige piger i Pattayas barer som er under 18 år. Spørger man om deres alder, svarer de altid 18 år.

I en gogobar kan en pige sagtens være 18 år i tre år.
I fiktionen findes adgangen til virkeligheden …

maikjensen.dk

http://www.maikjensen.dk
natty
maik skrev:

Muligvis har nordmanden ikke kendt pigens alder. Der findes adskillige piger i Pattayas barer som er under 18 år. Spørger man om deres alder, svarer de altid 18 år.

Selvom thaier ser unge ud genetisk, er det kun dig og kun dig som har ansvaret hvis du går med en mindreårig pige under 18.
Forvent ikke at politiet har nogen somhelst forståelse for dit problem.

Kim Ludvigsen
maik skrev:

Sikkert i endnu længere tid. Jeg hørte engang en freelancer fortælle et par interesserede fyre ved stranden i Patong, at hun var 18 år. Hun så yngre ud, så de ville se ID-kort. Det viste sig så, at hun var 21 år. Dét var sgu sørgeligt, at hun mente det nødvendigt at lyve sig yngre for at få kunder.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
sudsakhon
En interessant detalje i det strafferetlige omkring sex med en mindreårig er, at man kan dømmes for forsøg. Også selvom man ikke har gjort "noget galt"

Det er klart, at hvis man er i 50'erne og har sex med en under 15 er det strafbart.

Men er hun over 15, men han TROEDE at hun var 14, og ønskede at det var sådan, straffes han somom hun var under 15

(chatkonsulent Rudy Frederiksen var tæt på, men blev dømt for en masse andre forhold)

Det er korrekt, at man er på den, selvom man har "sikret sig" at pigen (både DK of Thailand) er gammel nok.
Og selvom hun ser ældre ud, men det senere viser sig hun er yngre.

Ved ikke om det er "fair", men det er nu sådan at reglerne er skruet sammen.

Bortset fra det, har jeg mange oplevelser fra Thailand, hvor stemningen var alt andet end venlig, når jeg var sammen med min niece, da hun var 15-16 år.

Man kender sikkertselv følelsen af at være med en onkel eller andet, hvor man "må lidt mere".

Og min niece elskede bare at slentre lidt rundt og shoppe, spise is og være lidt væk fra sin sure mor. Og snakke om alt det der går en lille pige på..

Men mange steder kunne man se, at folk havde helt andre tanker om os, skønt vi naturligvis ikke gav indtryk af noget som helst, der kunne støtte denne opfattelse.
Husker specielt i en forretning, hvor man nærmest kunne høre det lettelsens suk fra personalet, da jeg ("tilfældigt"Wink nævnte at hun var min niece. Stemningen var ellers ved at være lige tyk nok.

Men på en eller anden måde både skræmte og glædede den trykkede stemning mig

Glæden er nem at gætte, men det er sgu skræmmende, at man overhovedet tænker i den retning.
Ville det ske i Danmark? Har ikke oplevet det, men....?????

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
Thomas72
Efterlyst nordmand som er mistænkt for dødsvolden vil melde sig.

http://www.dagbla.../23548709/

Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.

Jeg ved hvad Jeg taler om.

Spring til debat: