Se indlæg|
buddha figurer
|
|
| krabbe |
Lagt på d. 06/10-2012 23:41
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 6 |
hvor henne køber jeg thai buddha figurer der er i glas monter som kan købe alle steder i thailand på forhånd tak |
|
|
|
| Skotte |
Lagt på d. 07/10-2012 03:07
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 4 |
Sidst jeg var i Tesco Lotus var der flere hylde meter med disse små glas æsker i forsskellige størrelser og priser. |
|
|
|
| taxidriver990 |
Lagt på d. 07/10-2012 04:05
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 578 |
Krabbe skrev: hvor henne køber jeg thai buddha figurer der er i glas monter som kan købe alle steder i thailand på forhånd tak Undskyld mig, men svare du ikke selv paa dit spoergsmaal ? Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter |
|
|
|
| krabbe |
Lagt på d. 07/10-2012 08:46
|
jeg vil gerne købe dem i danmark og ikke i thailand |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 07/10-2012 09:00
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Prøv og gå ind i en asiatisk forretning, der skal nok være nogle der har dem.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| taxidriver990 |
Lagt på d. 07/10-2012 15:49
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 578 |
Okey, jeg misforstod. ![]() Bor du i CPH, saa ind paa Halmtorvet, naermest Hovedbanen, og ned i kaelderen i Thai butikken, der har de og hun taler dansk Heller paa hjoernet Gl. Kongevej / H.C Oerstedsvej, asiatisk "brugskunst", dansk butik. Held og Lykke
Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter |
|
|
|
| krabbe |
Lagt på d. 07/10-2012 17:13
|
tak for hjælpen |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 08/10-2012 17:49
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Du kan ikke "købe" en Buddha figur, du kan kun "leje" dem ![]() Ikke fordi der er nogen forskel, det er blot "the thai way" |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.