Se indlæg|
Thai restaurant med Buffet ?
|
|
| Dennis Damgaard |
Lagt på d. 27/09-2010 18:55
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 136 |
Der er kommet en Thai take away i Skovlunde de har mad til små penge efter min mening også hvis du skal holde Fest. http://www.hua-hi...ke-away.dk
Redigeret af Dennis Damgaard d. 27/09-2010 20:50 |
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 27/09-2010 21:26
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 504 |
L skrev: Så prøvede vi buffeten hos East Ocean i Solrød centret. Det var da ok mad, men jeg synes nu kun det er kinesisk og så tilsat lidt mongolian barbecue og slet intet thaimad over det.Jeg/vi synes ihvertfald at den kinesiske buffet hos New Century i Køge så er væsentligt bedre og med meget større udvalg. Her har de iøvrigt også mongolian barbecue og også sushi. MEN det er stadig en Thai buffet jeg leder efter, så forslag er meget velkomne ![]() New century. Den må jeg prøve. Plejer nu at tage Zhou i Flyggers gård
Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 27/09-2010 23:06
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
Kittisak skrev: tuk tuk har ikke buffet mandag til torsdag.og var der i fredags til kultur aften ELENDIG SERVICE- har kommet der 2 gange om ugen det sidste 6 mdr , vil ikke anbefale det til nogen , ved ikke om de skiftet ejere- 1 kok og 70 gæster i fredags Kalasin på strøget har. Og Tuk-Tuk i Helsingør har også...
DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 27/09-2010 23:10
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
John C skrev: er thai chili god mad- har kommet fast på tuk tuk , men de er sgu helt til hundene nu.
Thai Thai Buffet eksisterer ikke mere; men deres take away gør. Den eneste jeg kender er Thai Chili i Helsingør - men det er jo lidt langt fra Køge. DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| Silpakorn |
Lagt på d. 27/09-2010 23:12
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 35 |
Der var buffet hos Thai Kalasin før og det var fra kl.10-14. Restauranten holdt op med at lave buffet siden januar 2010. Hvis I spørger mig, vil jeg sige at Thai Kalasin er den eneste thai restaurant jeg tager til. Pris er fra 109-169kr (169kr til deep-fried whole fish with green mango salad). En gang hos Ban Kaew og en gang hos Kiin Kiin var ret nok for mig til at holde op med at prøve nogle andre thai restaurante, indtil jeg blev inviteret til at spise på Thai Kalasin
en sydthai på CBS
|
|
|
|
| Kittisak |
Lagt på d. 28/09-2010 04:55
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 145 |
Silpakorn - hvilken ban kaew spiste du? For der er mere end 1 |
|
|
|
| Silpakorn |
Lagt på d. 28/09-2010 21:44
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 35 |
Oops, den hedder Ban Gaw ;p Jeg tror at det er den ved Halmtorvet. Igen, skal jeg lige sige at det var i august 2007 at jeg var der ind til at spise. Jeg er ikke sikker på hvis den stædigvæk har det samme kok som 3 år siden ;p Men du ved... chacun son goût (man har jo sin egen smag)
en sydthai på CBS
|
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 26/10-2010 16:35
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Kittisak skrev: Silpakorn - hvilken ban kaew spiste du? For der er mere end 1 NEJ, der er kun EEN tilbage. (Halmtorvet 44). www.bangaw.dk Ban Gaw 1 (Istegade 1) er solgt videre for længe siden og hedder selvfølgeligt noget andet. I samme "familie dynasty" har der været Thai Esan 1 (Lille Istegade 7) - 2 (nu Ban Gaw) - 3 Amagerbrogade (nu Thai Hut). .Silpakorn JA, det er den selv samme plus hendes bror Daen (redaktør af http://www.thaita...-news.eu/) og et par andre i de travle perioder: Fredag/Lørdag aften). Redigeret af Lung Yao d. 26/10-2010 16:51 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| noidam |
Lagt på d. 26/10-2010 18:18
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
spiser ALDRIG buffet-mad. prisen hører sammen med kvaliteten. og med de kødskandaler vi har i dk pt. NEJ TAK. hold nu op og gi den pris det koster, alt det med at det skal være så billigt som muligt. køb noget mad der smager af noget, og gi den pris det koster. |
|
|
|
| L |
Lagt på d. 04/01-2011 08:23
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 511 |
Vi opdagede ved at tilfælde at der i Fields er en Thai og Sushi restaurant og de havde sørme en thai buffet. Vi gav 89 kr pr snude fordi det var eftermiddag og der var rabat til knægten....mener det var 49 kr for ham. Der var selvfølgelig også et menu kort hvis man foretrækker det. Men min kone kan som sagt godt lide at kunne tage en del forskelligt. Det var ikke mad til 5 kokkehuer, men ok til prisen og det var ihvertfald frisk lavet nok så tidligt på dagen. |
|
|
|
| L |
Lagt på d. 04/01-2011 08:33
|
|
jeg fandt lige en hjemmeside adresse her http://www.sushib... men under min søgning fandt jeg så også lige en ca 4 år gammel artikel og den kan jo nok skræmme nogen væk ![]() http://www.bt.dk/...restaurant vil dog igen sige at det var OK da vi var der.... men artiklen .... ja uha da |
|
|
|
| jc |
Lagt på d. 04/01-2011 09:47
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 597 |
fckguld skrev: John C skrev: er thai chili god mad- har kommet fast på tuk tuk , men de er sgu helt til hundene nu.Thai Thai Buffet eksisterer ikke mere; men deres take away gør. Den eneste jeg kender er Thai Chili i Helsingør - men det er jo lidt langt fra Køge. Thai Chili har meget lidt med thai mad at gøre. Har ikke været på Tuk-Tuk i lang tid, men dengang havde de hver torsdag en tasting menu til 249, hvor de blev ved med at komme med nye retter indtil man sagde stop. Det var rigtigt godt. Er der i øvrigt nogen som har prøvet Lemon Grass på Torvet i Helsingør? Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
|
| kro90 |
Lagt på d. 04/01-2011 10:25
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 561 |
I efteråret 2010 var vi i Fields og oppe og kikke på tag selv buffe hos sushibar. Denne var godt nok kedelig og det tag selv Sushi der stod var ikke kølet ordentligt ned, så vi takkede pænt nej tak og gik igen. Talte med et ungt par der lige havde spist der, de sagde at buffe'en var lunken og nok noget af det mest kedelige de havde fået længe. Vi var der ved 14 tiden.
Kim
|
|
|
|
| CHINGCHOK |
Lagt på d. 04/01-2011 18:26
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 110 |
Tænk på hvormange Kinesiste restauranter der ligger i københavn. Der er rigtigt mange der er halvtomme og må de må have svært ved at få det til at løbe rundt. Det er ikke rigtigt trendy at spise kinesisk mere, men thai og sushi er mere oppe i tiden. Men de giver ikke op. Ved Ålholm plads har nogle kinesere en restaurant med navnet "Thai og sushi"
จิ้งจก
|
|
|
|
| swed |
Lagt på d. 04/01-2011 18:42
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 523 |
jc skrev: fckguld skrev: John C skrev: er thai chili god mad- har kommet fast på tuk tuk , men de er sgu helt til hundene nu.Thai Thai Buffet eksisterer ikke mere; men deres take away gør. Den eneste jeg kender er Thai Chili i Helsingør - men det er jo lidt langt fra Køge. Thai Chili har meget lidt med thai mad at gøre. Har ikke været på Tuk-Tuk i lang tid, men dengang havde de hver torsdag en tasting menu til 249, hvor de blev ved med at komme med nye retter indtil man sagde stop. Det var rigtigt godt. Er der i øvrigt nogen som har prøvet Lemon Grass på Torvet i Helsingør? thai chili er blevet et super sted for dem der kan lide rock og blues live ,det er et besøg værd Redigeret af swed d. 04/01-2011 18:48 Swed
|
|
|
|
| Palmer |
Lagt på d. 17/10-2012 14:58
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 14 |
Hvis du stadig leder....så er der Thai Restaurant i Vanløse nu. De har buffet hver torsdag, fredag, lørdag og søndag. Check webside www.mei-hua.dk
For at opnå respekt fra andre, må man udvise respekt for andre.
|
|
|
|
| L |
Lagt på d. 18/10-2012 08:00
|
|
Palmer skrev: Hvis du stadig leder....så er der Thai Restaurant i Vanløse nu. De har buffet hver torsdag, fredag, lørdag og søndag. Check webside www.mei-hua.dk Mange tusind tak for tippet. Det er altid aktuelt med noget god mad, så det vil vi da snarest prøve. Er det mon "rigtig" thai mad...... eller sådan lidt halvkinesisk buffet ? Synes iøvrigt prisen på buffet på 129 kr er rimelig nok. Det er det samme vi betaler på vores lokale kinesiske. |
|
|
|
| sattahip |
Lagt på d. 18/10-2012 21:49
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 24 |
Hej, jeg kan oplyse, at hua hin i Skovlunde er lukket, det er nogle måneder siden, butikken er tlf forpagtning. Men ellers er der en lille buffet nede i havneonrådet i rødvin på Stevns , det er rigtig god mad.. Betjeningen er hurtig og meget høflig, man kan også. Få sine fødder ordnet, idet at de små fisk i basinger jo så også får buffet,, god fornøjelse.. |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 19/10-2012 16:49
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Har lige spist rigtigt godt på Kalasin, smagte super godt og fin betjening blev da også til en Sing ![]() |
|
|
|
| Palmer |
Lagt på d. 20/10-2012 23:38
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 14 |
L. Ja - der er ÆGTE thaimad....tilberedt af et THAI-kvinde.:-) Og der sælges også Singha øl - små og store..
For at opnå respekt fra andre, må man udvise respekt for andre.
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

og så tilsat lidt mongolian barbecue og slet intet thaimad over det.