Se indlæg|
Rejseforsikring
|
|
| Funnyboy |
Lagt på d. 25/10-2012 16:32
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 154 |
Hvor kan man købe en rejseforsikring til fornuftige penge som dækker de 30000€ som US kræver? Det kunne være rart hvis det var muligt at købe den på nettet? Er der nogen steder det er muligt at reservere en flybillet med thai her i danmark? De steder jeg har kigget på nettet kan man kun købe dem eller også forsvinder reservationen i løbet af et par timer hvis ikke man betaler. |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 25/10-2012 18:18
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Jeg vil tro, at du kan reservere eller booke en flybillet hos de fleste rejsebureauer i Danmark. I hvert fald kan det lade sig gøre hos Asia Travel Center på Halmtorvet i København. Så aftaler du hvornår du senest skal betale, hvilket typisk er 4-5 uger før afrejse. |
|
|
|
| jydetampen |
Lagt på d. 25/10-2012 18:25
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 355 |
jeg går ud fra at det drejer sig om billetter til dk også kan thai travel ikke kommer med en god pris,jeg fik et tilbud på 11000 kr og som de selv skrev så kunne jeg finde den billigere selv. Jeg kommer tilbage med en agant i bkk og med rejseforsikring,skal lige høre konen. |
|
|
|
| jydetampen |
Lagt på d. 25/10-2012 19:16
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 355 |
her kan reserveres fly billeter og det koster gratis. www.suvarnabhumit... Og her kan købes forsikring. I lumpini tower.AXA insurance |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 26/10-2012 20:09
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
Ambassaden anbefaler disse til rejseforsikring : http://thailand.u...2%202.ashx Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.