Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Snyd og svindel med pensioner
|
|
| VIP |
Lagt på d. 27/10-2012 17:03
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 567 |
Har lige set, at web. har lavet et nyt forum punkt omkring pensioner. Tak. Håber så at vi slipper, for de barnlige og billige indslag fra denne poom der. Og at nye indlæg her, vil bevare et ordentligt og sobert niveau. >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
|
| poom |
Lagt på d. 28/10-2012 09:49
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 199 |
NU er der lige nogen ting jeg ikke forstår her! man bliver kald barnlig og en idiot og man skal kun skrive noget hvis man har noget at bidrage med. hvem fanden ved hvor gammel jeg er? der skrives igen og igen at jeg er for ung til at forstå noget og vil blive klogere når jeg bliver ældre. og bjarne nævnte også at jeg ikke er velkommen til at skrive fordi jeg ikke er gammel nok. hvad ved i om det? hva? nå men jeg kan forstå at man ikke gider at høre fordi jeg er en brokkerøv. fint nok og . men det er jo IKKE mig der brokker mig, vel? denne tråd handler om den SNYD og SVINDEL der foregår i Thailand lavet af pensionister DET har jeg en holdning til. problemet er at pensionisterne HADER at der er KONTROL af dem og de kværulerer en masse om hvorfor de ikke mener der skal være kontrol DET har jeg en holdning til. og det er LIGE DET som denne tråd handler om. derfor kan jeg virkelig ekke se hvad der er problemet med at jeg skriver min holdning til den snyd der foregår når nu pensionisterne NEDTONER denne snyd ved ikke at vil medvirke til at hjælpe kontrolteamet. men himler op og spilder alles tid. DET har jeg en holdning til. jeg skriver GERNE i en anden trår men hvad er det LIGE jeg skal skrive om? det er jo ikke MIG der trækker det her i alle muligt andre retninger, vel? nu står der at der er oprettet en tråd hvor man kan diskutere pension og alt det der. og så ævler hugobørge taxidriver990 og andre videre om lige NETOP det jeg får beskyldning for. hvadf sker der? Er der jagtsæson på mig og det er OK eller hvad med at holde sig til emnet? Nu kender alle MIN holdning til emnet her SNYD i Thailand det PROVOKERER alså de der pensionister dernede. OK! Fint Men jeg holder mig til emnet. Jeg synes at I skulle falde lidt ned og hjælpe med at den snyd ikke sker hvis man da overhovedet kan gøre noget. Man kan da starte med at ....og i kender hvad jeg mener. jeg synes at det her er et BIDRAG dil hvad man skulle gøre. det kan godt være at mit bidrag ikke falder i god jord i kredsen, men det kan sgu da ikke være sådan at det kun er når man aer med pelsen og flæber i kor at man må skrive noget, vel? men da alle kender min holdning til den snyd der er og hvordan jeg ikke synes at pensionisterne hånterer det særligt godt med deres holdning til det vil jeg ikke skrive mere om det der er så nok nogle der bliver glade men det tager ikke væk at der så sidder nogen og stadig vil kvæulere. vi kan godt snakke pension og det er jo i en anden tråd ikke, hugobørge taxidriver990 og andre? |
|
|
|
| Skeptikeren |
Lagt på d. 28/10-2012 09:58
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 330 |
Poom - jeg ahr kun een eneste kommentar: Talum-deda-de-litte-li-du, samme omkvæd igen og igen. Alle har fanget den! Har du overvejet et kursus i positivitet? og det der hedder konstruktiv kritik? Skeptikeren Bogen: En Roskildedrengs Erindringer (1939-2000)
Kan hentes på: www.jumplink.dk/somrak Bogen: Mit nye liv i Thailand (2001-2012) Kan hentes på: www.jumplink.dk/somrak2 Måtte Buddha stænke velduftende vande på din vej! |
|
|
|
| poom |
Lagt på d. 28/10-2012 10:14
|
|
hvorfor er det kun når man ikke er enig at man har samme omkvæd igen og igen? hvorfor er det kun når man ikke er enig at man skal have kursus i positivitet? og det der hedder konstruktiv kritik? JEG synes at det er konstruktivt at sige til de kvæulanter at de skulle klappe hesten lidt og tage POSITIVT mod kontrolteamet. og HJÆLPE med til at komme den snyd til livs istedet for at lave al den larm men det er man alså ikke enig i. når man bliver VED MED at ikke ville forstå det er det ikke sa Talum-deda-de-litte-li-du, samme omkvæd igen og igen. Alle har fanget den?????????????????????? bliver ALT i verden godt hvis unge dumme poom fatter det og begynder at mene det samme som dem der kvæulere? nej, vel? |
|
|
|
| poom |
Lagt på d. 28/10-2012 10:18
|
|
http://rokokopost...r-vi-alle/ |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 28/10-2012 10:19
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
På grund af fnidder i en anden tråd, har jeg valgt at oprette denne tråd som kan omhandle snyd og svindel med pensioner. Jeg har ligeledes flyttet lidt indlæg med over. Fortsat rigtig god dag herinde :-) - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| poom |
Lagt på d. 28/10-2012 10:23
|
|
jeg bliver alså vred når "denne pooms" indslag bliver kaldt barnlige og billige. Og jeg holder alså et sobert niveau selvom nogen ikke kan tåle at høre andre meninger det synes jeg også at du skulle respektere VIP! men herfra handler det selfølelig om tråden |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 28/10-2012 10:26
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
VIP skal naturligvis også overholde reglementet og snakke ordentlig til og om andre herinde. I er som altid velkomne til at være uenige, men det skal foregå på en ordentlig måde. Tak. - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| moerk5002 |
Lagt på d. 28/10-2012 11:36
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 384 |
![]() ![]() God soendags underholdning.......... |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 28/10-2012 13:04
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
poom skrev: hvorfor er det kun når man ikke er enig at man har samme omkvæd igen og igen? hvorfor er det kun når man ikke er enig at man skal have kursus i positivitet? og det der hedder konstruktiv kritik? JEG synes at det er konstruktivt at sige til de kvæulanter at de skulle klappe hesten lidt og tage POSITIVT mod kontrolteamet. og HJÆLPE med til at komme den snyd til livs istedet for at lave al den larm men det er man alså ikke enig i. når man bliver VED MED at ikke ville forstå det er det ikke sa Talum-deda-de-litte-li-du, samme omkvæd igen og igen. Alle har fanget den?????????????????????? bliver ALT i verden godt hvis unge dumme poom fatter det og begynder at mene det samme som dem der kvæulere? nej, vel? Poom du bliver ved og ved. Det ville vaere rart hvis nu du komme med noget POSITIVT og KONSTRUKTIVT om hvordan man faa gjort reglerne ENS FOR ALLE. Men det har du tilsyneladende ingen mening om. Hvad er dit kendskab til Thailand og dit forhold til Thailand om jeg maa tillade mig at spoerge. |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 28/10-2012 13:22
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
hugoboerge skrev: Hvad er dit kendskab til Thailand og dit forhold til Thailand om jeg maa tillade mig at spoerge. Hvad har pooms kendskab og forhold til Thailand, med tråden at gøre? Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 28/10-2012 13:30
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 776 |
Jeg har en fornemmelse af, at denne Poom har et problem... Ikke kun med Have Nisser, men med mennesker, som"suger penge op af lommen" på systemet og dermed Poom og mange andre. I Pooms univers kaldet mennesker, som modtager sociale ydelser. Min mistanke er....! Kender Poom ordet Projektion.? http://da.wikiped...psykologi) Jeg tror, at det er her skoen trykker. Og så melder jeg mig i øvrigt ud af denne endeløse diskussion. Jeg har ikke mere, at tilføre emnet. Redigeret af Anonym Bruger d. 28/10-2012 13:35 |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 28/10-2012 13:31
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
hugoboerge skrev: Poom du bliver ved og ved. Det ville vaere rart hvis nu du komme med noget POSITIVT og KONSTRUKTIVT om hvordan man faa gjort reglerne ENS FOR ALLE. Men det har du tilsyneladende ingen mening om. Det er ikke et spørgsmål om, hvad man mener. Der er kun én vej: Overbevis politikerne om, at der skal gælde de samme regler for alle lande. Og/eller sørg for at befolke Folketinget med politikere med den holdning. I paksis er det nok knap så nemt. |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 28/10-2012 14:25
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
Så gik den tråd også af sporet. Poomfritretoriken er helt klart ulidelig og burde forlægges til en poomfrittråd, hvor han kan diskutere med sig selv. Sorry Moster - kunne ikke lade være. Og ja, jeg kan reglementet.... Fortsat dejlig søndag, selvom i hjemme i DK nu har wintertime. Her er det kulsort og herlige 28 grader efter e n meget varm og solig dag
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 28/10-2012 14:53
|
natty skrev: hugoboerge skrev: Hvad er dit kendskab til Thailand og dit forhold til Thailand om jeg maa tillade mig at spoerge. Hvad har pooms kendskab og forhold til Thailand, med tråden at gøre? Det er meget enkelt. Formaalet her paa Dansk Thai Website (og det har jeg naevnt tidligere) er at man proever paa at hjaelpe hinanden med diverse problemer eller forespoergsler omkring turiststeder, hoteller osv osv. Men desvaerre har vi et medlem her ved navn Poom som endnu ikke har bidraget med noget som helst positivt eller konstruktivt i relation til Thailand, saa med andre ord hvorfor er han blevet medlem af Dansk Thai Website ? Det er derfor jeg spoerger. |
|
|
|
| poom |
Lagt på d. 28/10-2012 14:58
|
|
enig. det løber af sporet som sadvanlig folk kan ikke klare at høre andres meninger så finder de på alle mulige historier jeg har en mening om tingene. det har I også. den er ikke den samme. hvad så med lige at holde sig til det og ikke fare rundt og lege med alle mulige mistanker om hvor gammel jeg er og om jeg fejler andet end jer andre hugobørge. komme med noget POSITIVT og KONSTRUKTIVT. mener du så det du selv lukker ud i trådene? |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 28/10-2012 15:09
|
poom skrev: enig. det løber af sporet som sadvanlig folk kan ikke klare at høre andres meninger så finder de på alle mulige historier jeg har en mening om tingene. det har I også. den er ikke den samme. hvad så med lige at holde sig til det og ikke fare rundt og lege med alle mulige mistanker om hvor gammel jeg er og om jeg fejler andet end jer andre hugobørge. komme med noget POSITIVT og KONSTRUKTIVT. mener du så det du selv lukker ud i trådene? MISSION IMPOSSIBLE. |
|
|
|
| poom |
Lagt på d. 28/10-2012 15:11
|
|
MISSION IMPOSSIBLE. enig du har jo den samme smøre altid man forstår INGENTING hvis man ikke mener det samme som dig men hugoboerge hvad bidrager du selv med? du rakker mig ned hele tiden. hvad med at komme med noget POSITIVT og KONSTRUKTIVT om det jeg har? Kan du ikke det? Hvad laver du så her? |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 28/10-2012 15:35
|
poom skrev: MISSION IMPOSSIBLE. enig du har jo den samme smøre altid man forstår INGENTING hvis man ikke mener det samme som dig men hugoboerge hvad bidrager du selv med? du rakker mig ned hele tiden. hvad med at komme med noget POSITIVT og KONSTRUKTIVT om det jeg har? Kan du ikke det? Hvad laver du så her? Jeg rakker dig ikke ned. Men kom nu frem med hvad du har bidraget med som har vaeret positivt og konstruktivt. Tak. |
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 28/10-2012 16:08
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
det er megen opmærksomhed omkring de danske pensionister i thailan,men over top 10 listen over de lande hvor der bor flest pensionister, er Schweitz på bundpladsen med 803 pensionister, mener at have set at i thailand er der omkring 480 lad os så sige der er ca, 200 ads. svindler, så må man sige,de får megen opmærksomhed,nu i 3 tråde.........:x0518:x0532 |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

n meget varm og solig dag