Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Thailandsk mad i Danmark og dansk mad i Thailand » Restauranter og spisesteder i Thailand
 Udskriv debat
Van Varn Thai Restaurant i Korat
ghj
Hej er der nolge her inde som kender historien bag denne restaurant i Korat, var der inde og spise i mandags, og det var det bedste mad som jeg længe har fåetSmile, og Restaurant er jo en histore i sig selv

MVH

Gert
MAN SKAL IKKE GØRE DET SVÆRERER END DET ER......GrinSmile

hugoboerge
ghj skrev:

Hej er der nolge her inde som kender historien bag denne restaurant i Korat, var der inde og spise i mandags, og det var det bedste mad som jeg længe har fåetSmile, og Restaurant er jo en histore i sig selv

MVH

Gert

Jeg slog den op paa TripAdvisor og den fik fin kritik. Naar man kigger paa billedet kan interioeret godt minde noget om "Ratstube" paa Goethe Institutet ved Soi Goethe, Sathorn 1 i Bangkok. Ratstube er for oevrigt ogsaa et glimrende spisested. En aften var der fuldt hus og jeg var den eneste farang. Det var sjovt at se thaierne maeske sig i pork knuckle, sausage platter, tysk oel og vin.

Lung Yao
ghj skrev:
Hej er der nolge her inde som kender historien bag denne restaurant i Korat, var der inde og spise i mandags, og det var det bedste mad som jeg længe har fåetSmile, og Restaurant er jo en histore i sig selv MVH Gert

Hvor i Korat ?
I alle de år jeg er kommet til Korat (1995) så havde jeg kun kendskab til PB restaurant , der drives af en gæv sønderjyde Paul(o), Soi 13, Mukamuntri Rd. Der var også een som prøvede lykken for et par år siden og jeg kan ikke huske om han åbnede i det hele taget , da helbredet tvang ham til at opgive. (Point et eller andet).

Lad os få flere detaljer om denne "famøse" restaurant: beliggenheden - ejerskabet - m.m. og navnet lyder mere som Hollandsk eller Flamsk, men ikke særlig Dansk.

Edit : så har jeg lige opdaget på Internet at navnet var WAN VARN thai restaurant og ikke Van Varn . Read the rules

.
Redigeret af Lung Yao d. 26/10-2012 15:53
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

vandango
Det er ikke så langt fra hende med sværdet. Til hest

14°58'23.05"N

102° 5'55.47"Ø

101/107 Mahathai Road Muang, Nakhon Ratchasima

Lung Yao
Undskyld, men jeg ved ikke hvorfor at jeg troede at du skrev "dansk restaurant".
Jeg fandt også beliggenheden : ikke langt fra Night Bazaar i Korat:

http://www.tripad...-Area.html

Og et meget "agressiv" annoncering på Trip Advisor, men fint at han gører noget aktivt for at trække opmærksomheden mod hans restaurant.

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

ghj
da vi var der var der kun 2 thai damer der lavet mad, og jo den heder Wan Varn, og jeg tror ikke den er ejet af en dansker, det virker som et gamle sted, men flot, med mange gamle ting inden for, bla mange ure, og meget gamle møbler, som er meget flote, viker lidt som et musum, men laver fremrager mad, både thai og vestlig mad
MVH

'
Gert

Lung Yao
ghj skrev:
da vi var der var der kun 2 thai damer der lavet mad, og jo den heder Wan Varn, og jeg tror ikke den er ejet af en dansker, det virker som et gamle sted, men flot, med mange gamle ting inden for, bla mange ure, og meget gamle møbler, som er meget flote, viker lidt som et musum, men laver fremrager mad, både thai og vestlig mad
MVH . Gert

Den er nok et besøgs værd næste gang vi er i Korat.
Som jeg undskyldt med tidligere, så ved jeg ikke hvorfra det indsnignede sig at det skulle være en danske restaurant.

Har I også prøvet denne kæmpe buffet-restaurant til 169B per person(drikkevarer eskl),på Thanon Suebsri (ikke langt fra Sima Thai) 14.96.6445° N 102.06.6670° E. Billederne derfra kommer snart her på Dansk Thai Website. Anbefalingsværd, især hvis nogle har den "glubske landsby familie" på deres årlig udflugt til Storbyen Korat Angel

.

ghj
ja , vi var der 3 gange i løbet af hvors ferie, som vi kom hjem fra i torsdags, der er godt nok en KÆMPE buffe i den restaurant til 169 tb med alt

Spring til debat: