Se indlæg
 Udskriv debat
Dyrt at hæve med Thai VISA kort i DK
Unggoy
har netop hævet 2000 kr med mit Thai VISA debit kort i Danmark. Det kostede mig ca. 500 baht i kursdifference og gebyr. Det synes jeg virker dyrt. Nogen der har lign erfaringer?

handy
Unggoy skrev:

har netop hævet 2000 kr med mit Thai VISA debit kort i Danmark. Det kostede mig ca. 500 baht i kursdifference og gebyr. Det synes jeg virker dyrt. Nogen der har lign erfaringer?
ja det koster det i hverfald også at hæve 10.000 bath på et Dansk visa i Thailand...så same same...god lørdagSmile

Girobank
Vil ikke anbefale, at man hæver på sit thai hævekort i Danmark.

Skat har sin næse alle steder.

Overføre fra DK til Thaibank= gebyr og rentetab
hæve dem igen i DK= gebyr igen.

Det virker for mig ikke særlig smart!
Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com

sony
Ja jeg prøvede at hæve 4000 kr herhjemme, men kunne ikke hæve mere end 3000 kr. Dog var mit thaikort udløbet så jeg fik ikke nogle penge.

Så er det jeg vil høre om det så ikke bedre kan betale sig og hæve resten af de penge man har tilovers når man skal hjem, og hvor mange baht må man i det tilfælde tage ud af landet?
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Unggoy
Girobank skrev:

Arbejder i Thailand og får min løn der. Derfor :-)

handy
Unggoy skrev:

Girobank skrev:

Arbejder i Thailand og får min løn der. Derfor :-)

så er der vel kun den mulighed...eller oprette netbank og overføre til Dansk bank hvis du ikke er skattepligtig i Dk.....Smile

Spring til debat: