Se indlæg|
Koh Chang
|
|
| 5555 |
Lagt på d. 20/10-2012 14:31
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 37 |
hejsa Jeg planlægger at besøge Koh Chang i November Kan i anbefale nogle hoteller, gider ikke for meget natteliv, men der må da godt være et sted man kan købe en enkelt beer chang ![]() stranden behøver ikke at være perfekt |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 20/10-2012 14:40
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Sjovt jeg overvejer at tage dertil efter at have set den her video, man kan jo bare tage 4 - 5 dage og se hvordan det er. Men daaam jeg er sgu i tvivl om hvor jeg vil hen. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Girobank |
Lagt på d. 20/10-2012 15:08
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 527 |
Hej sony vi har været på Koh Chang mange gange og nyder stedet-langt væk fra kulørte lamper og støjende musik. søg på agoda: Chai Chet Resort. Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com |
|
|
|
| HFD |
Lagt på d. 20/10-2012 15:44
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 196 |
5555 skrev: hejsa Jeg planlægger at besøge Koh Chang i November Kan i anbefale nogle hoteller, gider ikke for meget natteliv, men der må da godt være et sted man kan købe en enkelt beer chang ![]() stranden behøver ikke at være perfekt http://www.koh-ch...ortel.com/ Vi har selv boet dette sted to gange og kan absolut anbefale det , stille og rolig sted men en meget gæstfri værtspar som varter gæstene og i hoved og r.. og skulle i få lyst til natteliv lige byen ikke længere væk en man kan gå. |
|
|
|
| maik |
Lagt på d. 20/10-2012 16:06
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 582 |
Når jeg tager til Koh Chang efterlader jeg altid min hovedbagage et andet sted. Ofte går jeg fra sted til sted og sover et nyt sted hver nat. Mange anser mig for at for at være tosse, når jeg går så meget. Og måske har de ret? Men jeg kan lide at opleve øen på den måde.
|
|
|
|
| PATINYA |
Lagt på d. 21/10-2012 04:18
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
Ikke for meget natteliv, så hold dig fra at søge noget på white sand beach, jeg kan anbefale kai bay eller lonely beach på den sydlige del af øen, og evt. Garden Resort i kai bay, har været der flere gange og skal der ned i morgen igen. |
|
|
|
| moerk5002 |
Lagt på d. 21/10-2012 19:00
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 384 |
Kan anbefale dette dansk drevet sted paa Lonely Beach. En herlig fyr som hedder Tammes, han har drevet det i omkring 10 aar. http://www.lonely... |
|
|
|
| 5555 |
Lagt på d. 22/10-2012 19:50
|
|
tusind tak for alle svarene. kan se at det bliver kai bay eller Lonely beach skal squ nok blive godt ![]() |
|
|
|
| hiks |
Lagt på d. 23/10-2012 17:44
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 209 |
lonely beach er den bedste på hele øen. har vaaret på alle strandene. Der ligger siam beach resort i den ene ende, der er stille og fred og ro. den anden ende af standen, kommer der rigtig mange unge back packers, som fester. der kun restauranter på hotellerne. skal du ind til byen skal du tage en taxi. White sand beach nord lige ende er lige så fredelig, og ikke så dyrt, og ligger taat på byen. lonely beach strand er smukkere. Jeg synes lonely beach er for stille, men vi er forskellige. Hvad med koh tao. |
|
|
|
| 5555 |
Lagt på d. 06/11-2012 18:39
|
|
Nogen som kender det her warapura resort. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.