Se indlæg|
Den Kongelige Thai Ambassade i DK arrangere
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 14/11-2012 19:46
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
![]() Den Thailandske Ambassade i Danmark arrangere højtiden for H.M. Konge Bhumipol 85 års fødselsdag. Dato : 3 December 2012 (2555) Tid : 18.00 til 20.00 (? ? ? ? ) Sted: Sallingvej Selskabslokaler Adressen: Sallingvej 61 , 2720 Vanløse. http://www.krak.d...0-vanløse Da det er "kun" afsat 2 timer til begivenheden, så gætter Jeg på at det kun ville være stearinlys show og national hymne. Posteren følger snart. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 15/11-2012 05:33
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Den tilsendte poster for arrangementet er hermed indsat i trådens første indlæg. Klik på billedet for at se det i en større version. Tak til Lung Yao :-) Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Palmer |
Lagt på d. 15/11-2012 15:52
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 14 |
det må være tæt på www.mei-hua.dk
For at opnå respekt fra andre, må man udvise respekt for andre.
|
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 16/11-2012 19:17
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Så fik jeg svaret på min forespøgsel vedr. tidspunktet : 18 til 20.00: Her er de to mails som jeg fik fra ambassadens sekretæren: Dear Khun Lung Yao, The ceremony/reception will take place from 06.00 – 20.00 only as it will be a solemn ceremony. Best regards, Mr. Chatchai Choochom Dear Khun Lung Yao, .The Embassy will provide food for guests in a buffet style…free soft drink, no alcohol, at least 3 classical dances and performances, light candle ceremony to celebrate the King’s birthday and sing the hymn in his honour together. That is why it is a short ceremony and it is not for entertainment purpose…it is the gathering of Thais and families to show love, respect for the King and Thailand Best regards, Mr. Chatchai Choochom Og vedr. et "tillægs" spørgsmål, p.g.a.: Ambassadens hjemmeside: Maintenance mode. Sorry for the inconvenience. Our website is currently undergoing scheduled maintenance. Svaret: The website will be on line and open to all again on the 5th December Men det er muligt at få infoer eller kontakt via deres midlertidigt "nødløsnings webside": http://www.thaiem...wheel.net/ . Redigeret af Lung Yao d. 16/11-2012 19:25 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.