Se indlæg|
Lejlighed i Bangkok 1 md
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 22/11-2012 09:55
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 641 |
Hej Jeg skal sammen med familien til Thailand til næste sommer og da vores børn efterhånden er blevet så store at vi ikke gider havde dem på et hotel værelse har vi talt om at leje en lejlighed istedet. Jeg har søgt på nettet efter lejligheder og da også undet en del men desvære ligger de fleste i områder vi ikke gider bo. Jeg håber derfor der er noen afjer der kan komme med gode forslag til hvor vi kan leje lejlighed henne. Vi vil helst bo i området omkring Pratunam eller endnu bedre længere inde mod "bymidten" da det er der min kones familie bor. Det er et krav at der skal være en god Pool hvor mine børn kan lege og ellers skal det naturligvis være en pæn lejlighed 4 sovepladser helst i seperate rum så vi kan læge børnene i seng og stadig have gæster oden at skulle viske til hinanden. Håber i kan hjælpe Tom |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 22/11-2012 10:07
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
http://www.bangko...r_rent.asp |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 22/11-2012 20:11
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
bliver nok ikke nemt at leje en condo gennem et bureau for 1 måned, mit bedste forslag vil være at få din kones famillie til hjælpe jer de kender sikkert nogen og de nogen kender sikkert nogle andre på den måde finder i sikkert noget. hvis i finder noget gennem et bureau så vær forvisset om at de vil tage sig fyrstelig betalt for kun at leje ud i en måned, de fleste leje mål er for det meste for en periode af minimum 3 Mdr. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 22/11-2012 21:38
|
Det er også det der er min oplevelse at dem der er til at finde enten er ret dyre eller skal lejes for længere tid af gangen. Men jeg ved ikke om familien dernede har noget kenskab til udlejning af condos, det ville da ikke skade at spørge. det er faktisk lidt utroligt at der ikke findes nogle store sider for udlejning af lejligheder i Bangkok. Der må da være mange folk der ejer en lejlighed dernede og som står tom det meste af tiden. Jeg har ledt de danske sider jeg kan komme i tanke om igennem for privat udlejning. |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 23/11-2012 00:51
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
der er masser af sider du skal bare bruge lidt tid og surfe rundt på nettet evt få din kone til det da der er en del som står på thai ...se evt denne her side http://www.bahtso... Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| THansen |
Lagt på d. 23/11-2012 02:00
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 393 |
Hvad må det koste for en måned? Jeg vil mene, at det er nemmere at finde en Apartment for en måned. En meget hurtig søgning gav PR Place Boutique Apartment på søgesiden thaiapartment.com |
|
|
|
| jc |
Lagt på d. 23/11-2012 10:53
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 597 |
Vil forelå, at du kontakter Scandinavian Society i Thailand http://www.sss.or... , da de fleste expats i Bangkok er medlemmer. Mange skal jo til Danmark i sommerferien, og det kunne tænkes, at nogen ville leje deres lejlighed ud. Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 23/11-2012 18:43
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
TomDK skrev: Det er også det der er min oplevelse at dem der er til at finde enten er ret dyre eller skal lejes for længere tid af gangen. Men jeg ved ikke om familien dernede har noget kenskab til udlejning af condos, det ville da ikke skade at spørge. det er faktisk lidt utroligt at der ikke findes nogle store sider for udlejning af lejligheder i Bangkok. Der må da være mange folk der ejer en lejlighed dernede og som står tom det meste af tiden. Jeg har ledt de danske sider jeg kan komme i tanke om igennem for privat udlejning. der er altid nogen som kender nogen, og en lille dusør som tak for hjælpen giver som regel pote, for en del år siden brugte vi altid denne metode og det hjalp at der kom en lille dusør på " bordet " Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 23/11-2012 18:47
|
Tak for linksne, jeg vil tage og kigge på dem og se om der er noget der kan bruges. Jeg har ikke lagt mig fast på noget egentligt budget men det hotel vi plejer at bo på koster for tiden omkring 2400 baht for et værelse pr dag. Så det vil blive 4800 om dagen i 18 dage. Så hos dem vil det blive 86400 Baht for de 3 uger vi er i Bangkok. Så for der er noget ide i det havde jeg forventet et maks omkring 50.000 Baht og jeg har intet imod at leje på måneds basis da vi så kan lade være med at tage alt vores baggage med når vi midt på ferien smutter afsted mod en trand i en uges tid. |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 24/11-2012 11:00
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Ellers prøv at kigge på Hotel Chateau De Bangkok de har 3værelses suiter til rimelige penge - bor kun der når vi er i BKK-ligger i starten af Sukhumvit nede af Soi RuamRundee Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 25/11-2012 15:08
|
Jeg har fået kigget på linksne i har sendt og der er desværre ikke noget som er helt oppe og ringe. De fleste af lejlighederne er enten lejligheder der lejes ud i længere tid end en måned eller ligger et forkert sted i byen. Min kone er ikke meget for at skulle alt for langt væk fra familien og gider ikke bo steder der er for døde (ja det gør det ret besværligt) Så det betyder desværre at områder som Sukhumvit og Silom er udelukket, og hvis det er for langt væk så kan i nok gætte at "langt" væk i andre retninger har samme problem :-( Men leder da stadig og håber det rette dukker op. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.