Se indlæg
 Udskriv debat
foertidspension og gift med en thai
hiks
Der var mange der snød sig til førtidspensionen tidligere, jeg kender en han arbejder sort ved siden af pensionen, der var mange der søgte førtidspension før de var fyldt 30år. Det en sikker indtaegt du for penge selv når krisen er på højeste plus, og du behøver ikke spare op, du er sikret indtaegt.
Men regeringen har stoppet det. Det mig der skal betale en højere skat for andre der ikke fejler noget kan nyde livet i thailand.

Det burde komme op til revurdringen af en ny stats laege, så kun dem der er syge for hjaelp.

Mali
Jeg kender også en som er førtidspensionist, som tjener mer end hans førtidspension hver måned på sort arbejde. han arbejder nok 40-50 timer om ugen.

skal man melde manden, som er en barndoms ven.. den er svær

Frank
Mali skrev:

Jeg kender også en som er førtidspensionist, som tjener mer end hans førtidspension hver måned på sort arbejde. han arbejder nok 40-50 timer om ugen.

Ja det er et dilemma.

Han kan åbenbart arbejde, han arbejder meget, og han arbejder sort.

Til gengæld kan du hver gang du ser ham, glæde dig over, at du betaler for ham.Smile

Peder1968
Frank skrev:

Mali skrev:

Ja det er et dilemma.

Til gengæld kan du hver gang du ser ham, glæde dig over, at du betaler for ham.Smile

Jeg kunne nok godt tolerere en person der i det små arbejdede sort. Men 40-50 timer hver uge Sad
Personligt synes jeg det er groft!!!

Frank
Peder1968 skrev:

Frank skrev:

Mali skrev:

Ja det er et dilemma.

Jeg kunne nok godt tolerere en person der i det små arbejdede sort. Men 40-50 timer hver uge Sad
Personligt synes jeg det er groft!!!

Jeg er helt enig.

Mali
Jeg syntes heller ikke det er i orden. Men hvad skal man gøre. Altså han ER syg (skizofren) men når man kan arbejde så meget, samt køre til tyskland tit og smugle øl hjem som han sælger, ja så burde man nok overveje at bidrage til det danske samfund i stedet for at udnytte det.

Det skal dog også lige siges at han er blevet taget godt og grundigt i røven af en thai pige som han købte bil, hus og rismarker til. For aldrig at høre fra igen.

Karma is a bitch Smile

(way way off topic)

Spring til debat: