Se indlæg
 Udskriv debat
single visa fælles for cambodia og Thailand påvej
uan
http://www.bangko...e-tomorrow

Violin
Please note:

I will now be charging a $20.00 service fee for stupidity. There will also be a $40.00 surcharge if the stupidity is accompanied by whining

Boes
Nogen der ved hvilke regler der galder for os som bor her long term paa business- eller OA visum ?Hmmmmmm
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

ingolf
Vil tro det er de samme gamle regler--man skal på emi. og betale 1000Baht for et reentry om man vil rejse ud af TH!

Som jeg läser det, er det et specielt 2 måneders turist visa, som skal söges på et af de to landes ambassader!
Mvh Ingolf

Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme!

ingolf
Nu udtrykte jeg mig lidt forvirende!

Det er ikke et specielt visa, men et almindeligt 2 måneders turist visa som behöves!

Og om man har multientry "longstay" visa, behöver man selvfölgelig ikke at besöge emi.
Mvh Ingolf

Boes
Ingolf, hvor kan jeg lase om den information ?
Albert Einstein

ingolf
Boes, i linket som UAN kom med til Bangkok Post, står der at det gälder turister fra 35 lande, og at man skal have et visa--altså ikke bare de 30 dage man får ved indrejse, som jo ikke er noget visa.

Derfor tolker jeg at reglerne for alle non-O ikke er ändret, og er de samme gamle--Men jeg kan selvfölgelig have fejl, men der står altså ikke noget om non-O, men kun at det gälder turister!

Man kan selvfölgelig spörge på Immi. om de nu kender noget til det--loven er jo så ny. Skal på Immi för den 7 januar, så jeg vil spörge om der är ändringer for non-O, og vil så vende tilbage med et svar!
Mvh Ingolf

ingolf
-----men kun at det gälder turister----mener "nye" turister med turistvisum!

Hvorfor kan man ikke redigere--rette i tråden längere??
Mvh Ingolf

Lung Yao
ingolf skrev:

-----men kun at det gälder turister----mener "nye" turister med turistvisum!

Hvorfor kan man ikke redigere--rette i tråden längere??

Det kan Du stadigt, men kun i XX antal min. efter at Du har postet svaret. Read the rules

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

uan
ja der åbner sig en del spørgsmål...

men jeg læser artiklen som om, at denne type visa vil gælde for ophold og rejser i begge lande...
jeg vil formode at alle gamle regler fortsætter, da immigration ellers vil miste store summer / indtægter på dette system...

derimod kan jeg måske se et problem for alle de visaruns mellem thailand og cambodia....
hvordan vil dette foregå når man nu åbner op for fælles visa....

men måske det forbliver det samme, da der som sagt er mange penge på spil i dette visa lotteri
Please note:

I will now be charging a $20.00 service fee for stupidity. There will also be a $40.00 surcharge if the stupidity is accompanied by whining

ingolf
Lidt läsning til eftertanke--der er måske slet ikke så meget nyt i det VISA!!

http://www.bangko...-worthless

Mvh Ingolf

Boes
ingolf skrev:

Lidt läsning til eftertanke--der er måske slet ikke så meget nyt i det VISA!!

http://www.bangko...-worthless

Som skribenten anforer : worthless......
Albert Einstein

Spring til debat: