Se indlæg|
single visa fælles for cambodia og Thailand påvej
|
|
| uan |
Lagt på d. 27/12-2012 19:41
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 114 |
http://www.bangko...e-tomorrow
Please note:
I will now be charging a $20.00 service fee for stupidity. There will also be a $40.00 surcharge if the stupidity is accompanied by whining |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 28/12-2012 04:49
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
Nogen der ved hvilke regler der galder for os som bor her long term paa business- eller OA visum ?
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 28/12-2012 07:42
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
Vil tro det er de samme gamle regler--man skal på emi. og betale 1000Baht for et reentry om man vil rejse ud af TH! Som jeg läser det, er det et specielt 2 måneders turist visa, som skal söges på et af de to landes ambassader! Mvh Ingolf
Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme! |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 28/12-2012 10:18
|
|
Nu udtrykte jeg mig lidt forvirende! Det er ikke et specielt visa, men et almindeligt 2 måneders turist visa som behöves! Og om man har multientry "longstay" visa, behöver man selvfölgelig ikke at besöge emi. Mvh Ingolf
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 28/12-2012 10:44
|
|
Ingolf, hvor kan jeg lase om den information ?
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 28/12-2012 13:26
|
|
Boes, i linket som UAN kom med til Bangkok Post, står der at det gälder turister fra 35 lande, og at man skal have et visa--altså ikke bare de 30 dage man får ved indrejse, som jo ikke er noget visa. Derfor tolker jeg at reglerne for alle non-O ikke er ändret, og er de samme gamle--Men jeg kan selvfölgelig have fejl, men der står altså ikke noget om non-O, men kun at det gälder turister! Man kan selvfölgelig spörge på Immi. om de nu kender noget til det--loven er jo så ny. Skal på Immi för den 7 januar, så jeg vil spörge om der är ändringer for non-O, og vil så vende tilbage med et svar! Mvh Ingolf
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 28/12-2012 13:53
|
|
-----men kun at det gälder turister----mener "nye" turister med turistvisum! Hvorfor kan man ikke redigere--rette i tråden längere?? Mvh Ingolf
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 28/12-2012 14:01
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
ingolf skrev: -----men kun at det gälder turister----mener "nye" turister med turistvisum! Hvorfor kan man ikke redigere--rette i tråden längere?? Det kan Du stadigt, men kun i XX antal min. efter at Du har postet svaret. ![]() . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| uan |
Lagt på d. 29/12-2012 12:11
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 114 |
ja der åbner sig en del spørgsmål... men jeg læser artiklen som om, at denne type visa vil gælde for ophold og rejser i begge lande... jeg vil formode at alle gamle regler fortsætter, da immigration ellers vil miste store summer / indtægter på dette system... derimod kan jeg måske se et problem for alle de visaruns mellem thailand og cambodia.... hvordan vil dette foregå når man nu åbner op for fælles visa.... men måske det forbliver det samme, da der som sagt er mange penge på spil i dette visa lotteri Please note:
I will now be charging a $20.00 service fee for stupidity. There will also be a $40.00 surcharge if the stupidity is accompanied by whining |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 31/12-2012 12:19
|
|
Lidt läsning til eftertanke--der er måske slet ikke så meget nyt i det VISA!! http://www.bangko...-worthless Mvh Ingolf
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 31/12-2012 13:55
|
|
ingolf skrev: Lidt läsning til eftertanke--der er måske slet ikke så meget nyt i det VISA!! http://www.bangko...-worthless Som skribenten anforer : worthless...... "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.