Se indlæg|
True Vision stopper og hvad så?
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 20/01-2013 07:35
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 302 |
Jeg har hørt en stor fugl synge om at True stopper med at vise Engelsk fodbold, vist nok grundet noget med at prisen er for dyr, men ved det ikke? Men er der nogen der ved præcist hvornår True stopper, og hvad man så skal gøre for forsat at kunne se engelsk fodbold, det er vel noget med at returnerer True boksen og købe en ny eller hvad? Håber at der er nogen der ved præcist hvad der skal gøres og hvad det evt. koster? Mvh Michael 0811011647 |
|
|
|
| BentBP |
Lagt på d. 20/01-2013 10:43
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 213 |
Hej Michael. Måske dette link , kunne bruges som en nødløsning. http://spillopper...Pu70icb7bg Forsat god Søndag. ![]() |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 20/01-2013 12:04
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Michael Andersen skrev: Jeg har hørt en stor fugl synge om at True stopper med at vise Engelsk fodbold, vist nok grundet noget med at prisen er for dyr, men ved det ikke? Men er der nogen der ved præcist hvornår True stopper, og hvad man så skal gøre for forsat at kunne se engelsk fodbold, det er vel noget med at returnerer True boksen og købe en ny eller hvad? Håber at der er nogen der ved præcist hvad der skal gøres og hvad det evt. koster? Mvh Michael 0811011647 Det er korrekt at True Visions har mistet rettighederne til PL fodbold fra og med naeste saeson. True blev overbudt af et andet kabel firma ved navn CHT som har rettighederne for saesonen 2013-2014. Det betyder saamaend bare at nu skal der saa investeres i endnu en boks samt et yderligere abonnement og saa kunne det ogsaa vaere at man fuldstaendig dropper True Visions. Hvor mange andre bosat her i Thailand ser True Visions paa daglig basis ? Hvis man vil se spansk fodbold skal man have en Sunbox (tror jeg det hedder) Tysk fodbold = grammy box eller gmz som dog ogsaa viser franske kampe. Det ville vaere rart om man kunne blive enige om at der kun var een boks. I aften er der Chelsea vs Arsenal dog er Man U vs Tottenham lidt for sent som en aeldre herre som mig ![]() |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 20/01-2013 14:17
|
Hej Hugoboerge. Først mange tak for dit svar, dernæst kunne jeg godt tænke mig at vide noget mere om CHT er det et sted som kun viser engelsk fodbold, eller er det også som true med film,natur osv..... ken der du prisen for CHT eller evt. en internetadresse eller tlf/email? ingen tvivl om at jeg returnere true boksen, og så får de 2000 tilbage! venter spændt påø at høre fra dig? mht. fodbold i dag så begynder det om 10.min... Mvh Michael hugoboerge skrev: Michael Andersen skrev: Jeg har hørt en stor fugl synge om at True stopper med at vise Engelsk fodbold, vist nok grundet noget med at prisen er for dyr, men ved det ikke? Men er der nogen der ved præcist hvornår True stopper, og hvad man så skal gøre for forsat at kunne se engelsk fodbold, det er vel noget med at returnerer True boksen og købe en ny eller hvad? Håber at der er nogen der ved præcist hvad der skal gøres og hvad det evt. koster? Mvh Michael 0811011647 Det er korrekt at True Visions har mistet rettighederne til PL fodbold fra og med naeste saeson. True blev overbudt af et andet kabel firma ved navn CHT som har rettighederne for saesonen 2013-2014. Det betyder saamaend bare at nu skal der saa investeres i endnu en boks samt et yderligere abonnement og saa kunne det ogsaa vaere at man fuldstaendig dropper True Visions. Hvor mange andre bosat her i Thailand ser True Visions paa daglig basis ? Hvis man vil se spansk fodbold skal man have en Sunbox (tror jeg det hedder) Tysk fodbold = grammy box eller gmz som dog ogsaa viser franske kampe. Det ville vaere rart om man kunne blive enige om at der kun var een boks. I aften er der Chelsea vs Arsenal dog er Man U vs Tottenham lidt for sent som en aeldre herre som mig ![]() |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 20/01-2013 18:46
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
Michael Andersen skrev: Hej Hugoboerge. Først mange tak for dit svar, dernæst kunne jeg godt tænke mig at vide noget mere om CHT er det et sted som kun viser engelsk fodbold, eller er det også som true med film,natur osv..... ken der du prisen for CHT eller evt. en internetadresse eller tlf/email? Mvh Michael måske du finder nogle brugbare svar her om CHT Telecom, du går ind under Buissiness derefter satelite: http://www.cht.co... Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 21/01-2013 00:03
|
http://www.cth.co...?page_id=5 Beklager kom til at skrive cht, det korrekte er cth. Se ovenstaaende link. Mht priser er der vist ingen der har nogen ide om det. Men nu starter det jo foerst til august, saa der er et stykke tid endnu. mvh |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 21/01-2013 04:48
|
Jeg syntes at den hjemmeside er fuldstændig uoverskuelig og jeg kan desværre ikke knække koden, til at finde ud af hvad for programmer/pakker/priser? Men eller mange tak for links.... Mvh Michael |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 21/01-2013 05:34
|
Michael Andersen skrev: Jeg syntes at den hjemmeside er fuldstændig uoverskuelig og jeg kan desværre ikke knække koden, til at finde ud af hvad for programmer/pakker/priser? Men eller mange tak for links.... Mvh Michael Vi kan ikke vaere uenige om det, saa det bliver interessant at se hvordan de vil gribe det an naar de skal vise EPL. |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 22/01-2013 16:37
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Hvis det kommer der til vil der lukke en masse sport-barrer og bar der vise div sport og især fodbold. Jeg tro mere på at det er bevist fra True at presse prisen i vejret og tjene nogen flere penge da de jo ved at de barren lever er at få menneskerne ind og drikke og se sport udsender. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 23/01-2013 03:45
|
thaikurt1 skrev: Hvis det kommer der til vil der lukke en masse sport-barrer og bar der vise div sport og især fodbold. Jeg tro mere på at det er bevist fra True at presse prisen i vejret og tjene nogen flere penge da de jo ved at de barren lever er at få menneskerne ind og drikke og se sport udsender. Thaikurt1 jeg tror du har misforstaaet noget. True har ikke rettighederne fra og med naeste saeson, dvs august maaned i aar. CTH har koebt rettighederne saa vaertshusene skal nok blive i stand til at vise fodbold. Hvad det betyder for os som forbrugere som sidder hjemme og kigger bold, ja der skal investeres i en boks mere og hvem ved maaske en tallerken mere plus det maanedlige abonnement. Hvad betyder det saa for True Visions ? de mister kunder og faar en masse bokse og tallerkener tilbage i hovedet. |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 23/01-2013 07:59
|
|
Så er der jo ikke andre end at gøre at hvis jeg vil se fodbold må jeg ud i byen og finde et sted men jeg vil stadig forsætte med at havde True da der jo er mere en sport på true
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 23/01-2013 14:11
|
Mht fodbold saa er der mange om budet nu. RS har spansk fodbold og GMZ eller grammy har tysk, fransk og engelsk league cup. Jeg investerede i en grammy box da der var euro2012 med ny tallerken osv. Efter euro2012 var der ikke ret meget at se paa de naesten 300 kanaler (russiske nyheder paa engelsk og en kanal fra Somalia var noget af det) men saa paa et tidspunkt begyndte grammy at annoncere at nu var det "gratis" at se betalingskanalerne inkl fodbold. For et par dage siden blev der lukket af for det. Naa men, grammy one sport viser Swansea - Chelsea i nat, saa jeg ringede til grammy og her blev jeg fortalt at betalingskanalerne var gratis til 15. februar (saa hvorfor lukke ?). Men den flinke mand i den anden ende af roeret bad om box nr. og saa blev der aabnet op igen. Saa hvis jeg ellers kan komme op, ja saa skal jeg se Laudrups tropper og jeg haaber saa sandelig at de faar en tur til Wembley. |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 24/01-2013 07:12
|
|
Hugoboerge fik du så se kampen? Fik ikke selv se kampen men Swansea går videre ![]() Det var en skandale en Chelsea spille overfaldet en bolddreng for han menigere at han ikke fik bolden hurtig nok. ![]() Håber at han få en store bøde og ikke må spille i lang tid fremover.
Redigeret af thaikurt1 d. 24/01-2013 07:20 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 24/01-2013 07:55
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Hold nu op Kurt i det klip jeg har set så var det kun skuespil fra den bolddrengs side.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 24/01-2013 09:53
|
Jeg fik set kampen. Bortset fra at bolddrengen proever at trakke tiden saa var det forkert af Hazard det er der vist ingen tvivl om saa det roede kort var fortjent. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.