Se indlæg|
Købes: strandhytter i Thailand
|
|
| klokkeblomst |
Lagt på d. 23/01-2013 23:06
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 23 |
Hejsa Vi står og skal afsted til Thailand lige om lidt og er netop blevet gjort opmærksom på at der skulle findes en bog som hedder strandhytter i Thailand skrevet af Michael Fjording. Hvis du ligger inde med den og ikke længere bruger den er jeg meget interesseret i at købe den af dig til en fair pris ![]() Skriv en pb hvis du vil sælge den. / klokke |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 24/01-2013 04:05
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Ha ha ha - troede at du ville købe hytter i Thailand som investering. http://issuu.com/...layout.xml Har ikke bogen, men du får da alligevel lige dette: Redigeret af vandango d. 24/01-2013 04:12 |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 24/01-2013 07:10
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
He, jeg troede også først, at det drejede sig om køb af en hytte. klokkeblomst, har du erfaring med naturferier? Hvis ikke, så læs lige først, hvad jeg har skrevet her: http://rejse-til-...de-droemme |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 24/01-2013 17:09
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
klokkeblomst skrev: Hejsa Vi står og skal afsted til Thailand lige om lidt og er netop blevet gjort opmærksom på at der skulle findes en bog som hedder strandhytter i Thailand skrevet af Michael Fjording. Hvis du ligger inde med den og ikke længere bruger den er jeg meget interesseret i at købe den af dig til en fair pris ![]() Skriv en pb hvis du vil sælge den. / klokke du skriver en fair pris, på hans hjemmeside koster den KUN 199,- + Fragt 39,- Ialt kun 238,- og det er sgu' da peber nøder når vi snakker ferie i Thaialand. ( og det er det jeg forstår ved en Fair pris )http://www.michae...ailand.htm Redigeret af TG950 d. 24/01-2013 17:14 Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 24/01-2013 23:25
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Jeg fik i sin tid læst den første version af bogen, og jeg fik helt klart nogle gode input og tip. Se eventuelt nærmere i følgende: - http://www.dansk-...admore=683 - http://www.dansk-...ad_id=4363 Den nye version af bogen har jeg ikke set, men jeg kan næsten forstå at der er tale om en bog med flere steder i end i den første version. Og det er slet ikke dårligt, hellere ikke selvom prisen på bogen er steget lidt siden første version. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| klokkeblomst |
Lagt på d. 25/01-2013 17:49
|
Det er dog ikke en strandhytter, jeg er ude efter, selvom det kunne være rart med en sådan investering jeg har lånt bogen på biblioteket og synes den ser fin ud. Jeg efterspørger den brugt, da jeg synes det ofte er sådan at når man først har brugt sådan en slags bog på en rejse, ender den med at pynte på ens bogreol.... Derudover koster den 269.- nede i vores boghandel og da jeg ledte på nettet kostede den billigste det samme. Hvilket jeg synes er lige i overkanten, når vi har købt 2 andre thailandsbøger og sydøstasiensbog... Men tak for links- det må jeg lige se nærmere på inden rejsen ![]() |
|
|
|
| Chase |
Lagt på d. 26/01-2013 00:20
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 116 |
Hvor i thai skal du hen, kender en del steder rundt efter mange Mc tur rundt i Thai |
|
|
|
| klokkeblomst |
Lagt på d. 26/01-2013 13:57
|
Hejsa. Vi skal være lidt overalt. Vi skal med rygsæk de første 4 mdr. Hvorefter vi forhåbentlig har fundet et sted, vi gerne vil slå os ned henne. Vi kender egentlig godt de gængse steder, så det er netop de små perle vi gerne vil besøge og se nærmere på, nu hvor vi har muligheden![]() Men vi tager meget gerne imod dine fif om steder, der er et must ![]() Mvh klokke |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 26/01-2013 18:21
|
|
Koh Phayam og Koh Chang kan være et besøg værd, de ligger lidt sydvest for Ranong.
|
|
|
|
| Chase |
Lagt på d. 26/01-2013 21:30
|
|
Ja det er 2 meget fine øer, ikke så overrendt, og et par dage i Ranong og se de varme kilder og se forsøgs stationen ved Mangroveskovene Og på vej derop ca midt mellem Phuket og Ranong ligger der et lille lille Resort hvis man kan kalde det et sådan lige nord Mu Ban Chai en fatig enke efter bølgen som har 5-6 hytter helt ned til vandet og en lille resturent , der får man med 100 % sikkerhed ikke andre turister at se, måske et par fisker og andre lokale på den ca 20 km lange starnd, et fantastisk sted som ligger meget uberørt Og hvis man kommer over på den anden side af Krabi ned mod Trang så er Øen Ko Muk også fin til et par dage, inde på fastlandet ligger der så en lille by syd for Mai Fat, der er der rigtig Thai stemning og igen 20 km lange tomme strande og masser af primitive hytter og masse af Thai Resturanger , solnedgangen man får der er nok Thai bedste, og priserne er til at grine af Og jeg kan ikke foreslå noget på østsiden , da det er meget muslimsk næsten hele vejen ned, og glæden og smilet er væk |
|
|
|
| Chase |
Lagt på d. 26/01-2013 21:32
|
|
Det første resort jeg lige nævnte har så vidt vides ikke noget navn, men hvis de primitive hytter kunne være noget så skaffer jeg lige kordinaterne på det Og jeg masser af billeder fra stederne også hvis alt skal planlægges forud ![]() |
|
|
|
| Dalton |
Lagt på d. 26/01-2013 22:11
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 326 |
Undskyld, men roder vi ikke lidt rundt i Ranong (nord for Phuket på vestkysten)og Rayong nord for Koh Chang Dalton |
|
|
|
| Chase |
Lagt på d. 27/01-2013 00:07
|
|
Av av av slår mig lige over fingeren Jov jeg både læste og skrev forkert den ø jeg vil henvise til med masser af fede Strandhytter og uden store turist massser hedder Ko Phayam ud for Ranong |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 27/01-2013 02:19
|
|
Chase skrev: Jov jeg både læste og skrev forkert den ø jeg vil henvise til med masser af fede Strandhytter og uden store turist massser hedder Ko Phayam ud for Ranong Næh, du skrev da vist ikke forkert. Det forvirrede måske, at jeg nævnte Koh Chang, men det er altså Koh Chang lige nord for Koh Phayam, jeg mente, ikke den mere kendte Koh Chang sydøst for Bangkok/Rayong. Det vrimler med små strandhytter på Koh Phayam, så det er bare at tage derover med færgen, leje en scooter og drøne rundt for at finde det sted, man helst vil være. Chase har sikkert mange flere billeder end mig, men jeg har et par stykker og lidt tekst om øen her: http://rejse-til-...koh-phayam |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

)