Se indlæg
 Udskriv debat
Med investor pattaya
peterplyds
Jeg har en god bar med værelser på hånden og har pemgene til at købe for, men kan ikke være der hele tiden og søger derfor 1-2 der vil være med i projektet. Det skal oplyses at det er et sundt projekt. Du skal være med til at skyde lidt penge ind, ikke fordi jeg mangler dem, men for at vise du tager det alvorligt.

Klovn
peterplyds skrev:

Jeg har en god bar med værelser på hånden og har pemgene til at købe for, men kan ikke være der hele tiden og søger derfor 1-2 der vil være med i projektet. Det skal oplyses at det er et sundt projekt. Du skal være med til at skyde lidt penge ind, ikke fordi jeg mangler dem, men for at vise du tager det alvorligt.

Do kan købe en bar i Patty" for en Bath,jeg har også penge til at købe,men gider du at høre på fulde folk / Russere...he he god fornøjelse.....Grin

peterplyds
ja du kan købe en bar for en baht, men så har du kun underskud, det her er med værelser og mad. der skal være dansk mad og danske aviser

Anonym Bruger
Hvordan laver man en lille formue i Thailand ????

Man ankommer med en stor LOL LOL

Anonym Bruger
Uden for emnet

Men det er sjovt at se 2 svar,men ikke på spørgsmålet,
For den da hvor folk er seriøse herinde.
Hvorfor svare hvis man ikke er interesseret,

Anonym Bruger
sonny skrev:

Uden for emnet

Men det er sjovt at se 2 svar,men ikke på spørgsmålet,
For den da hvor folk er seriøse herinde.
Hvorfor svare hvis man ikke er interesseret,

Det ville da være et røvsygt sted hvis ikke vi kunne lave lidt sjov ....Dead

peterplyds
ja hvorfor svarer på det som ikke var spørgsmålet

vandango
peterplyds skrev:

ja hvorfor svarer på det som ikke var spørgsmålet

Problemet kan være, at os som er kommet gennem Pattaya i en årrække, har fulgt med på sidelinien, og set en masse gå ned med deres projekter.

De folk som har succes med deres virksomheder i Pattaya, er dygtige folk der ved hvad de laver. En del har erfaring med hjemmefra.

Kunne ikke selv drømme om at do business i Pattaya, ligegyldigt hvor mange penge jeg har.

Men kender da en eller to, som du kunne ansætte som maneger, som er i stand til at bygge din virksomhed op, når du ikke selv kan være til stede. Personer med stor erfaring, og kreativ tænkning, og som kan trække kunder til din forretning.
Redigeret af vandango d. 29/01-2013 16:53

peterplyds
til gedebukkemanden kan du ikke kende snot fra lort. Man skal sku da være seriøs her. hvad med dem der spørger om visum regler eller fly afgang eller billige hoteler. tar du også piss på dem. hvis du vil have sjov så gå en under dagens joke. du er under al lavmål.

Webmaster
§2 - Forstå andre medlemmers indlæg i bedste mening.
§3 - Brug ikke sarkasme og ironi i seriøse debatter.
§5 - Skriv kun indlæg i tråde, hvis du har noget at bidrage med.
§6 - Undgå billig retorik.
§7 - Hold dig til temaet i tråden.
§12 - Følg normale normer for god opførelse.

Ovenstående er lidt punkter fra reglementet her på siden, og det skal naturligvis overholdes.
Ingen, og slet ikke trådstartere herinde, kan være tjent med at fokus drejes væk fra udgangspunktet på den måde som vi har set det i denne tråd.

Søger man en legeplads eller et sted at blive undeholdt, så find et andet sted end denne side.
Tak

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
moerk5002
Klovn skrev:

peterplyds skrev:

Do kan købe en bar i Patty" for en Bath,jeg har også penge til at købe,men gider du at høre på fulde folk / Russere...he he god fornøjelse.....Grin

Det lyder sgu godt..... Kan du give mig nogle adresser eller lign. Jeg vil gerne købe en bar til én baht.....!! Jeg bor I Patty og mangler en billig bar! Og jeg er fløjtende ligeglad med om det er russer eller fulde folk som kommer, alle vil vil velkommen hos mig.

Bare kom med nogle bud ''Kloge Aage'' Wink

Klovn
moerk5002 skrev:

Klovn skrev:

peterplyds skrev:

Det lyder sgu godt..... Kan du give mig nogle adresser eller lign. Jeg vil gerne købe en bar til én baht.....!! Jeg bor I Patty og mangler en billig bar! Og jeg er fløjtende ligeglad med om det er russer eller fulde folk som kommer, alle vil vil velkommen hos mig.

Bare kom med nogle bud ''Kloge Aage'' Wink

Jo det kan du godt få ! second road, over for central,op mod pattaya klang er der et bar-komplex du som bor i pattaya ,kan sikkert finde det, næsten oppe ved lyskrydset til ventre....1 bath for surre....hvad du så skal gi for indhold /piger, samt penge til mafia !ja det må du selv finde ud af,.send en PB så kan vi mødes hvis du ikke kan finde det,& samtidig lige se hvem der er "kloge åge"

Jeg vil håbe du vil mødes med mig...vi kunne få det sjovt sammen.....
Redigeret af Klovn d. 30/01-2013 07:09

moerk5002
@klovn, så er det jo ikke en bar til en baht....! Dem kan du få foræret, ganske gratis. Så skal du bare lige betale for inventar, keymoney, forudbetalt husleje osv....... Mafia penge har jeg ikke hørt om, men nogen må betale til politiet.

Jeg opfattede det som en 'running' bar til en baht, det tror jeg ikke findes.

Men god dag til dig også, selvom solen ikke skinner på os i dag Smile

handy
moerk5002 skrev:

@klovn, så er det jo ikke en bar til en baht....! Dem kan du få foræret, ganske gratis. Så skal du bare lige betale for inventar, keymoney, forudbetalt husleje osv....... Mafia penge har jeg ikke hørt om, men nogen må betale til politiet.

du napper da bare No name mørk ......2.5 mill og 55.000 pr md......det lyder helt godnat i mine øre men hvad ved jeg om det......det kan jo være du vinder lidt til hjælp i agurk den 16...griner...Smile

Peder1968
Det oprindelige indlæg: Smile

peterplyds skrev:

moerk5002
handy skrev:

moerk5002 skrev:

du napper da bare No name mørk ......2.5 mill og 55.000 pr md......det lyder helt godnat i mine øre men hvad ved jeg om det......det kan jo være du vinder lidt til hjælp i agurk den 16...griner...Smile

SmileSmileSmile Ellers tak, men lad os nu se i agurk Wink

Spring til debat: