Se indlæg
 Udskriv debat
Jomtien Strand - Hotel til 2 voksne og 3 børn.
vandango
Her i starten af marts tager vi en tur til Jomtien på badeferie, en ca. 3-4 overnatninger.

Har søgt og søgt, det er vanskeligt med 3 børn, kan ikke finde noget der opfylder mine ønsker samlet.

Vi er 2 voksne og 3 børn på 4 - 5 - 11 år.

Har lovet børnene en lille strandferie, så det er formålet.

Følgende skal være opfyldt:

1. Vi skal sove sammen, idet børnene er for små til at have ejet hotelværelse separat.

2. Skal ligge så nær stranden som muligt.

3. Skal ikke koste meget over ca. 500 kr. pr. nat. - 5 stjernet er ligegyldigt.

Er der nogen der kan give mig navnet på et relevant hotel?

På forhånd tak.

Nirvana
Der likker et dnsk hotel i Soi White House og det er tæt på stranden
Come As You Are

pdrhan
vandango skrev:

Her i starten af marts tager vi en tur til Jomtien på badeferie, en ca. 3-4 overnatninger.

Har søgt og søgt, det er vanskeligt med 3 børn, kan ikke finde noget der opfylder mine ønsker samlet.

1. Vi skal sove sammen, idet børnene er for små til at have ejet hotelværelse separat.

På forhånd tak.

Jamen der er jo MASSER hvis du søger lidt på GOOGLE..blandt andet Jomtien Plaza residence mm
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

Bjarke85
Jomtien Boathouse, min svogers fars hotel. Ligger lige ned til jomtien strand. Du kan finde det inde på booking.com

sank
Smile Ja Boathouse er et nydeligt sted ? men problemet med 3 børn der skal over en befærdet vej er lidt trist. Og der skal man sikker nord for delfinen før man finder noget hvor man slipper for det ?

Skeptikeren
nu er Jomtien andet end kun Beach Road. prøv alle de hoteller (små og store), guesthouses, Condominiums o.s.v. der ligger på ruten fra hjørnet af Beachen (ved politistationen) og hele vejen tilbage mod Pattaya. Især omkring Prinsessens Recidence på Soi 5. F.eks. er Asia Hotek meget populært.

Men vær opmærkson på at hele det omtalte district er inficeret med russservirus og kan ikke stereliceres. Hvorfor ikke søge længere sydpå mod Ryaong, Bang Saen, Bang Saray.

Somrak
Bogen: En Roskildedrengs Erindringer (1939-2000)
Kan hentes på: www.jumplink.dk/somrak

Bogen: Mit nye liv i Thailand (2001-2012)
Kan hentes på: www.jumplink.dk/somrak2

Måtte Buddha stænke velduftende vande på din vej!

http://www.jumplink.dk/somrak
handy
Det her er Dansk eget....på toppen af soi 5 300 meter ned til stranden uden alle de strandsælgere du har på selve Jomtien...Smilehttp://www.ritzapartments-pattaya.com/

tingtong
spændende, om nogen læser hvad der der bliver spurgt om Read the rules

Bjarke85
BVDrTænkte det samme.. Skal ligge så tæt på stranden som muligt.. Derfor jeg nævnte Jomtien Boathouse. Der er godt nok vejen at skulle over. Men nu ligger der ikke mange hoteller på selve stranden

tingtong
og på boathouse er der et værelse med 2 dobbelt senge og en enkelt seng!!!

Bjarke85
Ja? Det er rigeligt med plads til den familie Smile

keniko
Du kan evt. leje 2 hytter hos Carl. Siam Garden. 200 M fra stranden og hytterne er OK. prisen pr hytte ligger omkring 8-900 B.

Link: http://www.siamga...llage.com/

Mvh

K.
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.

vandango
tingtong skrev:

og på boathouse er der et værelse med 2 dobbelt senge og en enkelt seng!!!

Trods flere opringninger, tog de ikke telefonen.

vandango
pdrhan skrev:

vandango skrev:

På forhånd tak.

Jamen der er jo MASSER hvis du søger lidt på GOOGLE..blandt andet Jomtien Plaza residence mm

Her er en vurdering/anmeldelse fra den 13 januar i år.

---------------------------------------------------------------

Der er ikke noget godt at sige om dette Hotel

Der var snavset over alt. Virkelig spartansk indrettet. Ved poolen blev der ikke gjort rent og affald blev ikke fjernet Personale i restaurant og rengøring, kunne ikke tale eller forstå engelsk. Fyldt med usympatiske russere, der smider affald og cigaretskod over alt. Hunde og katte løb rundt i restaurant. Masser af støj fra omliggende hoteller af busser, der tidligt om morgenen og aftenen læsser turister af og på. Dette ophold var med til at gøre vores ferie til en dårlig oplevelse.

Prøver du at lokke mig ud på et Russerhotel? Wink

vandango
tingtong skrev:

spændende, om nogen læser hvad der der bliver spurgt om Read the rules

Det havde jeg heller ikke regnet med. Hvem fanden er så åndssvag, at tage på ferie med 3 små børn frivilligt i Pattayaområdet - jo Vandango såmænd. Wink

vandango
Skeptikeren skrev:

nu er Jomtien andet end kun Beach Road. prøv alle de hoteller (små og store), guesthouses, Condominiums o.s.v. der ligger på ruten fra hjørnet af Beachen (ved politistationen) og hele vejen tilbage mod Pattaya. Især omkring Prinsessens Recidence på Soi 5. F.eks. er Asia Hotek meget populært.

Men vær opmærkson på at hele det omtalte district er inficeret med russservirus og kan ikke stereliceres. Hvorfor ikke søge længere sydpå mod Ryaong, Bang Saen, Bang Saray.

Somrak

Jeg og lillemor var på ferie i området i september måned, siden har hendes familie også været afsted, dog mens jeg var i Danmark.

Vil også gerne lige forbi og sige hej til vennerne i Pattaya.

vandango
Nirvana skrev:

Der likker et dnsk hotel i Soi White House og det er tæt på stranden

Que? Wink

vandango
Efter lang lang lang lang tids søgen faldt valget på:

Apartments Friendly NEOcondo PATTAYA.

Deluxe-suite med 2 soveværelser.

Men ellers tak for jeres bud.

Anonym Bruger
Hii

Hvor finder du den de luxe suite ????
jeg kan kun se studio og så en et værelses
OG har du en pris på det.

keniko
sonny skrev:

Hii

Hvor finder du den de luxe suite ????
jeg kan kun se studio og så en et værelses
OG har du en pris på det.

Her

http://www.bookin...ts.da.html

K.
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.

Spring til debat: