Se indlæg
 Udskriv debat
Phnom Penh - Ho Chi Minh City med båd
handy
tager til Siem Reap her i April og efter en 3-4 dage tager vi båden til Phnom penh og kunne så godt tænke os at sejle videre til Ho Chi Minh og så flyve tilbage ....der var en der på et tidspunkt anbefalede denne tur ...så kunne godt bruge lidt hjælp er det noget man køber gemmen hotellerne i Phnon Penh og hvad koster det sådan cirka for ikke at blive taget for meget i røven......MVH Handy god Søndag Smile

Ved godt den landede under ferien i Thailand......men bær over med mig....Frown

johnmc
Det er en flot tur fra Sian reap til Ho Chi Ming . I kan købe billetter hvor båden ligger til ved floden , i kan ikke sejle hele vejen men med bus det sidste stykke , god tur

handy
johnmc skrev:

Det er en flot tur fra Sian reap til Ho Chi Ming . I kan købe billetter hvor båden ligger til ved floden , i kan ikke sejle hele vejen men med bus det sidste stykke , god tur

ok fedt nok vil nemlig gerne springe phnom penh over det tager så 2 dage fra Sian Reap er det ikke korrekt ? mht til at bestille hotel i Ho chi Ming.....Smile pjejer at bruge nettet og der mister man alle dagene hvis man ikke dukker op den første...Frown

Himmelhunden
handy skrev:

johnmc skrev:

ok fedt nok vil nemlig gerne springe phnom penh over det tager så 2 dage fra Sian Reap er det ikke korrekt ? mht til at bestille hotel i Ho chi Ming.....Smile pjejer at bruge nettet og der mister man alle dagene hvis man ikke dukker op den første...Frown

Kender en fyr i Bangkok, Peter Rambech[url][/url] der driver et lille rejsebureau "Explorer travel". Han har tidligere været ansat som områdechef i Ho chi min for et større rejsebureau. Han kan hjælpe dig med res. af værelse + svare på en del praktiske spørgsmål .
Er du interesseret kan jeg sende hans tlf. nr. på en PB.

Venlig hilsen
Himmelhunden

handy
Himmelhunden skrev:

handy skrev:

johnmc skrev:

Kender en fyr i Bangkok, Peter Rambech[url][/url] der driver et lille rejsebureau "Explorer travel". Han har tidligere været ansat som områdechef i Ho chi min for et større rejsebureau. Han kan hjælpe dig med res. af værelse + svare på en del praktiske spørgsmål .
Er du interesseret kan jeg sende hans tlf. nr. på en PB.

Venlig hilsen
Himmelhunden
....Har lige være væk et par dage du må da meget gerne sende hans nr....Takker Smile

Spring til debat: