Se indlæg
 Udskriv debat
hvad for hotelværelse til fam m/ børn
Kokken
Er der nogle som kan sige mig hvilke hotelværelser man skal vælge til fam. på 2 v og 2 børn er det familie værelser eller ??
Frown

Buggymann
ja et familie værelse eller en suiet vil du nk slippe billigst fra Pfft
mvh ParkpeanGrin
just love Thailand. The land off budda...

www.thaikontakt.dk
Afhænger vel også lidt af hvor lang tid det drejer sig om og hvor i landet det skal være

Robert Kronberg
Hej,

Det kommer mest an på, hvor gamle de børn er. E de 1 og 2, eller 37 og 41?

Den bedste løsning er, at få et connecting room, der er to værelser, som ofte består af et twin og af et double og så med en dør imellem.
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

http://www.danishschool.dk/thailand/
Kokken
KronbergTH skrev:
Hej,

Den bedste løsning er, at få et connecting room, der er to værelser, som ofte består af et twin og af et double og så med en dør imellem.

De er 6 og 12 år

Hejsa Kok
Ja man kan også se efter en hotel lejlighed, med evt 2-3 værelser
Så har man da plads
Bamsen

pdrhan
Kokken skrev:
Er der nogle som kan sige mig hvilke hotelværelser man skal vælge til fam. på 2 v og 2 børn er det familie værelser eller ??
Frown

Hvis det er i BKK vi taler om ville jeg anbefale Bayoke Suites - det er som regel 2værelses lejligheder og der er rigelig plads til 2v og jeres 2 børn - ellers er der ved siden af Bayoke Sky - der har de en 2v junior suite som også kan bruges..... i ville dog også kunne være i et DBL superior room med en extra bed , de er rimeligt store de værelser.....bare et forslag!Grin
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

Robert Kronberg
Hej Kokken,

Kokken skrev:
KronbergTH skrev:
Hej,

De er 6 og 12 år

Så skal du blot spørge hotellet, om det har (ledige) connecting rooms.

Prisen for connecting rooms er det samme som to værelser.

Prisenforskellen mellem et almindeligt (dobbelt) værelser med to ekstra senge og et connecting rooms er normalt ikke speciel stor, og er nogle gange den samme.

"

Kokken
pdrhan skrev:
Kokken skrev:
Frown

Hvis det er i BKK vi taler om ville jeg anbefale Bayoke Suites - det er som regel 2værelses lejligheder og der er rigelig plads til 2v og jeres 2 børn - ellers er der ved siden af Bayoke Sky - der har de en 2v junior suite som også kan bruges..... i ville dog også kunne være i et DBL superior room med en extra bed , de er rimeligt store de værelser.....bare et forslag!Grin

Jeg vil ikke lyde dum men kan man bare boocke et dobbelt og så nøjes med det, bliver der så ikke sagt at der skal betales ekstra for børnene ikke fordi jeg er nærig men jeg syndes at det er en jungel
hvad når man kommer der ned og ønsker at tage til hua hin skal man så have boocket hotel inden man tager der ned eller er det let nok at finde noget der nede ???Frown

Robert Kronberg
Nogle steder kan børn under 12 år bo på værelsen, hvis de IKKE får ekstraseng, og hvis de IKKE får morgenmad.

Ofte bør du købe to ekstra senge, men prisen kan ende med at blive tæt på prisen for et connecting room.

"

Spring til debat: