Se indlæg
 Udskriv debat
flyrejse aalborg- københavn-bangkok
skoda
hej hvor finder jeg den billigst og hurtiges flyrejse aalborg-københavn-bangkok
ud den 4 maj hjem den 24 maj eller 25 maj
mvh skoda

jh
skoda skrev:

mvh skoda

Prøv Turkisk airwaya flyver 3maj og hjem igen 28maj ellers prøv deres side billige priser med kort ventetid prøv at Google dem.

zapper
skoda skrev:

mvh skoda

Søg på nogle af de mange søgemaskiner der findes.

Thaidreamer
skyscanner
momondo

sas eller norwegian fra ålborg , og så thai air fra københavn eller austrian air

jeg brugte sas fra ålborg til københavn og austrian fra kbh til bangkok over wien, næsten ingen ventetid og ok pris ( gav 64-6500 kr for austrian t/r kbh - bkk ) sidste år 17 dec - 21 januar iår

natty
Hvis du kan være lidt fleksibel med udrejse fra Ålborg den 3 maj og hjemrejse fra BKK den 23 maj, fundet på www.sas.dk, 5.488 DKK, 1 mellemlanding i CPH på udrejsen på 2 timer og 40 minutter og 2 timer og 10 minutter på hjemrejsen, men så sidder du også i et direkte Thai fly CPH-BKK-CPH på den længste del af rejsen. Rejsen sælges på et SK flynummer, men fløjet af Thai, et såkaldt code-share arrangement og er en gennemgående billet.

Jeg benytter mig selv af deres samarbejde i april/maj fra København, pris 4995 kr. Hvis du er interesseret i points så opret dig i Eurobonus, da du intet vil få i Thais bonusprogram til denne pris.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

Papa
Jeg plejer at bruge den her.

http://www.mrjet....C3%B8g+Fly

Spring til debat: